Pozdravljeni,
najprije je potrebno da se ustanovi, kako se je zvala prva stanica Trst na prugi Trst-Poreč, kada je bila izgrađena ta pruga i otvorena na dužini od Trsta do Poreča u 1902. godini.
Podatke ćemo uzimati iz wikipedije. Ako ima ko bolje podatke, može ispraviti podatke na wikipediji, bez de je član wikipedije. Dakle može to uraditi sa svako računara i zabeležen če biti samo IP.
Počet ćemo sa prugom Trst-Hrpelje (Triest-Herpelje Bahn): link: samo na italijanskom:
https://it.wikipedia.org/wiki/Ferrovia_Trieste-Erpelle
Zašto početi sa ovom prugom
Zbog toga, što je to bila veza državne željeznice sa Trstom. Izgradili su tu prugu
Trst-Hrpelje u 1887. godini.
U Trstu je bila početna stanica:
Trieste Sant'Andrea /Triest St. Andrae/ Sveti Andrej
Ta stanica je bila izgrađena u 1886. godini.
Sa tramvajem sa konjskom vućom bila je povezana sa željezničkom stanicom "Južne željeznice" /Südbahn.. Od 1900. godine dalje bila je električka vuća.
link o tramvaju: na italijanskom:
https://it.wikipedia.org/wiki/Rete_tran ... di_Trieste
Stanica Trst - Sveti Andrej/Triest-St. Andrea/ Trieste- Sant'Andrea povezali su i za tovorni promjet sa željezničkom stanicom "Južne željeznice/Südbahn, sa takozvanom
Rivabahn-om/ La linea delle Rive, koja je bila
sagrađena u 1887. godini. Link do wikipedije:
https://it.wikipedia.org/wiki/Linea_delle_Rive
Dakle sasvim jasno: željeznička stanica državne željeznice kkStB Trst-Herpelje zvala se
Trieste Sant'Andrea /Triest St. Andrae/ Sveti Andrej.
Kada se je otvorila
Parenzana 1902, odlučeno je bilo, da je polazna stanica pruge Trst-Poreč baš ta stanica
Trieste Sant'Andrea /Triest St. Andrae/ Trst - Sveti Andrej
Da se baš ovako zvala, saznajemo iz koncesione povelje:
Dakle:
počinje u stanici Triest - Sant Andrea državne željeznice Trst-Hrpelje
Isto tako možemo pogledat u prvi vozni red iz 1902. godine:
Kad se je pravio projekat za prugu Trst-Poreč, isto možete vidjet, da je u pitanju razširenje stanice Trst-Sv. Andre/Triest-st. Andrea, dakle dogradnja uskotračne pruge na stanici...
Ja mislim, da je sada jasno, kako se zvala početna stanica Parenzane u Trstu.
Dakle nikakva jednačina: S. Andrea = Campomarzio (vecchia)
ili kako je napisano ovdje u postovima u ovoj sada "udruženoj temi":
S. Andrea i Campomarzio (vecchia) znače jedno te isto.
Ne,
to ne znači jedno te isto 
.
Odkada je bila željeznička polazna stanica Trst - Sv. Andrej/Triest-Sant Andrea za prugu Trst-Hrpelje i Trst-Poreč,
nikad se nije zvala Campomarzio
Ili Campomarzio vecchio
Ovu grešku uradio je Roberto Rovelli sa kolegama i stavio na fejsbuk. Tako je greška i ušla na ovaj forum.
linkd fejsbuka: Ferrovia Trieste Campomarzio (vecchia) - Muggia - Parenzo (HR):
http://www.ferrovieabbandonate.it/linea ... .php?id=62
Naziv željezničke stanice
Trieste Sant'Andrea /Triest St. Andrae možete vidjet na prijemnoj zgradi godine
1887:
a i još
oko 1900. godine, kada je bio do stanice
Trieste Sant'Andrea /Triest St. Andrae več električni tramvaj...
Večina teksta i fotografija iz knjige Giulio Roselli: Cara Parenzana/Draga Parenzana.
Nadam se, da će se od sada dalje upotrebljavati tačni naziv željezničke stanice na forumu.
A ono vecchia u
Trieste Campomarzio (vecchia) - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo) bolje da...
pozdrav
Darko