Морам мало опширније јер сваки детаљ који сам сазнао не би изоставио.Ову земљу и зграде је после 2 светског откупио Данило Мишкић 1919_2002.Има жива његова кћерка 1939 и она каже да је то била парна пилана парни млин,стаклара и корпара тј производња плетених корпи.Откупили су од Гоздаревића(гвоздаревић) и супруге од Јамнија.Питам да ли су тамо залазиле локомотиве и она то не памти и каже да сумња и вели вероватно само нека "колица".После другог рата је производња стакла и корпи обустављена а млин и пилана су још радили до близу 60их. Ту је у пилани био логор за Србе 1941 и ту са станице одвежени на савску ћуприју у Сл Брод и у Слав Пожегу.То погубљење на ћуприји је било 27 августа а овде на форуму имају слике да је мост поправљен 26 Августа дакле чекало се да проради мост који је срушен 12 априла од стране Југ војске у повлачењу.PECELJ piše:Železnička stanica Bosanski Lužani, negde oko 1930.godine.
Vidi se da je postojao industrijski kolosek do privatne fabrike cigle, crepa i stovarišta.
Овде на слици је станица лево око 40 метара на истој страни као и пилана и лево је Брод а десно Дервента.У то време није била пруга Шамац Добој Сарајево а ни Б Лука Добој а ни асвалтни пут Брод Дервента који је одавде око 500 м напред и зато је ова пруга била главна саобраћајница и зато су ове шиње овако сјајне