Nisam našao prigodno mjessto za otvoriti novu temu pa je ovdje otvaram. Ako netko misli da nije ovdje prikladno onda neka premjesti gdje treba.
O čemu se radi? U Srbiji bi za nekih mjesec do dva dana trebao se pojaviti možda najjači operater. To bi bio austrijski OBB. Prije 1 dan u Srbiji su uredno homologirana 3 Taurusa stigla iz Hrvatske. Uz prije homologiran 021 sada su to još 022, 023 i 024. Za početak neće se baviti loko (unutarnji) prijevoz nego samo tranzit. To bi bilo na relaciji Hrvatska/Mađarska/Rumunija-Makedonija i tranzit i na relaciji Niš-Bugarska. Za sada su za to predviđene višesustavne 4 elektro lokomotive, Taurus i ako se ne varam 4 dizel lokomotive iz Hrvatske. Tamo već rada obavljaju 2 dizla bivša JŽ serija 664 HŽ 2062 (poznate po nadimku Ličanke). Osim njih trebale bi stići još 2 koje je tvornica Gredelj radila za Izrael i vraćene su nakon isteka najma. Te 2 lokomotive su prerada bivše JŽ serije 663 HŽ 2063 (poznate su po nadimku Karavela). Te 2 lokomotive iz Izraela ne mogu dobiti homologaciju u Hrvatskoj radi EU propisa o ekologiji. Kako Srbija još nije član EU za sada te lokomotive mogu tamo prometovati. Da netko ne pomisli da su to neki loši proizvodi nije u tome problem. U odnosu na EU standarde lokomotive imaju preveliku potrošnju ili po seljački previše dime. U Srbiji su pokušali naći i kakvu manevarsku lokomotivu ali bez uspjeha. Navodno nema više niti jedna dizelelektrična lokomotiva serije 641 ispravna i u voznom stanju. Glavni u ovoj novoj firmi je Srbin a pomoćnik je Hrvat. Za sada toliko od mene.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
OBB/Rail Cargo Carrier - Southeast d.o.o.
Značajne pruge, stanje, fotografije,...
Povratak na “Železničke pruge u Srbiji - stanje danas”
Idi na
- ULAZ
- ↳ O forumu
- ↳ Za naše nove članove
- ŽELEZNICA
- ↳ Putnički saobraćaj
- ↳ Železničke stanice danas
- ↳ Železničke pruge u Srbiji - stanje danas
- ↳ Železničke pruge iz našeg okruženja nekada i sada
- ↳ Vozna sredstva današnje železnice
- ↳ Parne lokomotive u Srbiji i nekadašnjoj JŽ mreži
- ↳ Infrastruktura
- ↳ Železnica na filmu i televiziji
- ↳ Putopisi
- ↳ Istorija pruga normalnog koloseka u Srbiji
- ↳ Razglednice, fotografije sa motivima železnica, železničke stanice
- ↳ Knjige, časopisi....
- ↳ Zanimljivosti
- ↳ Priče o ljudima i železnici
- ↳ Priče iz života
- ↳ Strane pruge
- USKI KOLOSEK
- ↳ Nekadašnje pruge uskog kolose u Srbiji
- ↳ Nekadašnje pruge uskog koloseka u Bosni i Hercegovini
- ↳ Nekadašnje pruge uskog koloseka u Crnoj Gori
- ↳ Nekadašnje pruge uskog koloseka u Makedoniji
- ↳ Nekadašanje pruge uskog koloseka U Hrvatskoj
- ↳ Nekadašnje pruge uskog koloseka u Sloveniji
- ↳ Pruge uskog koloseku u svetu nekada i sada
- ↳ Vučna i vozna sredstva sa nekadašnjeg uskog koloseka
- ↳ Priče sa uskog koloseka
- ↳ Lokomotivske knjige
- INDUSTRIJSKE PRUGE
- ↳ Industrijske pruge u Srbiji danas
- ↳ Nekadašnje industrijske pruge uskog koloseka u Srbiji
- ↳ Nekadašnje industrijske pruge normalnog koloseka u Srbiji
- ↳ Nekadašnje industrijske pruge uzanog koloseka u Hrvatskoj
- ↳ Nekadašnje industrijske pruge uskog koloseka u Bosni i Hercegovini
- ↳ Nekadašnje lokomotive uskog koloseka na industrijskim prugama
- TRAMVAJI I ŽIČARE
- ↳ Tramvaji i žičare na bivšim ExYu prostorima
- MODELARASTVO
- ↳ Makete, modeli, upravljanje...
- INFO
- ↳ Pitanja, predlozi, ankete, kritike...
- ↳ Zanimljivi linkovi vezani za železnice
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 1 gost