Jugoslavia Steam 2007.
-
- Vozovođa
- Postovi: 264
- Pridružio se: 03 Jan 2016, 19:34
- Kontakt:
Jugoslavia Steam 2007.
Slučajno pronašao na YT video sa ture koju sam organizovao i realizovao za 4 engleska udruženja ljubitelja železnica
( EH,LCGB,WRS i IRS ) sa oko 80 učesnika,davne 2007.godine.
U pisanom izveštaju sa ove ture,jedan odučesnika je vrlo pedantno zapisao da smo videli ukupno 166 ( ! ) lokomotiva bilo
u radu,bilo onih sačuvanih i zaštićenih,ili onih izvan saobraćaja.Ima se dosta toga za videti u lepom izdanju.
Autor i snimatelj ovog videa je g-din Vic Allen,vlasnik agencije Enthusiast Holydays,koja je i bila naručilac ture i putovanja.
https://www.youtube.com/watch?v=bZNtONtnpjM&t=9s
( EH,LCGB,WRS i IRS ) sa oko 80 učesnika,davne 2007.godine.
U pisanom izveštaju sa ove ture,jedan odučesnika je vrlo pedantno zapisao da smo videli ukupno 166 ( ! ) lokomotiva bilo
u radu,bilo onih sačuvanih i zaštićenih,ili onih izvan saobraćaja.Ima se dosta toga za videti u lepom izdanju.
Autor i snimatelj ovog videa je g-din Vic Allen,vlasnik agencije Enthusiast Holydays,koja je i bila naručilac ture i putovanja.
https://www.youtube.com/watch?v=bZNtONtnpjM&t=9s
Re: Jugoslavia Steam 2007.
Vidim onu lokomotivu uzanu serije 85 iz Čačka u Zrenjaninu. U kakvom je stanju danas nakon stečaj Šinovoza? Onaj vlak sa lokomotivom serije 62 izložen je u Pančevu. To je Weber postavio!
-
- Vozovođa
- Postovi: 264
- Pridružio se: 03 Jan 2016, 19:34
- Kontakt:
Re: Jugoslavia Steam 2007.
O stanju lokomotive 85-005 u razrušenom starom "Šinvozu" ima više na ovom linku :mali.paja napisao: 15 Avg 2022, 23:47 Vidim onu lokomotivu uzanu serije 85 iz Čačka u Zrenjaninu. U kakvom je stanju danas nakon stečaj Šinovoza? Onaj vlak sa lokomotivom serije 62 izložen je u Pančevu. To je Weber postavio!
https://www.zeljeznice.net/forum/index. ... ent=661222
Sa "Jožikom" ( Veberom ) imam još od ranije jako dobar kontakt.Skoro sam mu donirao dobru količinu stranih revija o železnicama,
takođe i više H0-modela. Sada je na redu "treće" poluvreme.
Re: Jugoslavia Steam 2007.
Ovo na HR forumu sam već davno pročitao. Mislio sam ima li što novije u vezi serije 85.
Kakva je situacija sa onim vagonima iz Austrije koji su sada ili bi trebali biti na stanici Šargan Vitasi? Ako me sjećanje dobro služi vagoni na Stainzu su imali vaakum kočnicu, dok su na Šarganskoj osmici zračne kočnice kao na normalnim prugama. Kako se održala proba kad je bila?
Kakva je situacija sa onim vagonima iz Austrije koji su sada ili bi trebali biti na stanici Šargan Vitasi? Ako me sjećanje dobro služi vagoni na Stainzu su imali vaakum kočnicu, dok su na Šarganskoj osmici zračne kočnice kao na normalnim prugama. Kako se održala proba kad je bila?
-
- Vozovođa
- Postovi: 264
- Pridružio se: 03 Jan 2016, 19:34
- Kontakt:
Re: Jugoslavia Steam 2007.
Napravićemo mali OT,ali ću delimično objasniti u globalu probnu vožnju i vazdušne/zračne kočnice na panoramskim vagonimamali.paja napisao: 23 Avg 2022, 23:35 Ovo na HR forumu sam već davno pročitao. Mislio sam ima li što novije u vezi serije 85.
Kakva je situacija sa onim vagonima iz Austrije koji su sada ili bi trebali biti na stanici Šargan Vitasi? Ako me sjećanje dobro služi vagoni na Stainzu su imali vaakum kočnicu, dok su na Šarganskoj osmici zračne kočnice kao na normalnim prugama. Kako se održala proba kad je bila?
mojega ŽTP-a. Dakle probna vožnja je obavljena 31.05.2016. na relaciji Šargan-Vitasi - Jatare - Šargan-Vitasi.Detalji sa te vožnje
su na priloženim fotosima : Prvo zaustavljanje posle tunela radi kontrole grejanja toškova i osovina.Rezultat : sve OK.
Povratna vožnja iz Jatara,pogled iz panoramskog vagona.Službemo lice u vagonu je KO Infrastrukture ŽS.
Na osnovu svih važnih parametara prezentovanih u "Izveštaju i tehničkom pregledu i probnoj vožnji panoramskih vagona B44 i B 45"
dobijene su Upotrebne dozvole Direkcije za železnice Republike Srbije,za korišćnje u železničkom saobraćaju dana 14.12.2016.
Ugradnju kočnica na zbijeni vazduh/zrak izvršila j ovlašćena radionica KO12 Logistic-Group.Ukratko o rekonstruisanoj kočnici :
"Izbor je pao na Oerlikon kočni sistem tipa O-P.
Ova rekonstrukcija zahtevala je ugradnju rasporednika tipa Est3f/HBG300 (fiksiranog u položaju P (putnički režim)), nosača rasporednika tipa S3, pomoćnog rezervoara od 77 litara, kočnog cilindra 12“ te čeonih slavina i vazdušnih poluspojki."
Nadam se da je ovo dovoljno,a detalje možemo objasniti u PP.
-
- Vozovođa
- Postovi: 264
- Pridružio se: 03 Jan 2016, 19:34
- Kontakt:
Re: Jugoslavia Steam 2007.
Napravićemo mali OT, pa ću delimično objasniti u globalu probnu vožnju i vazdušne/zračne kočnice na panoramskim vagonimamali.paja napisao: 23 Avg 2022, 23:35 Ovo na HR forumu sam već davno pročitao. Mislio sam ima li što novije u vezi serije 85.
Kakva je situacija sa onim vagonima iz Austrije koji su sada ili bi trebali biti na stanici Šargan Vitasi? Ako me sjećanje dobro služi vagoni na Stainzu su imali vaakum kočnicu, dok su na Šarganskoj osmici zračne kočnice kao na normalnim prugama. Kako se održala proba kad je bila?
mojega ŽTP-a. Dakle probna vožnja je obavljena 31.05.2016. na relaciji Šargan-Vitasi - Jatare - Šargan-Vitasi.
Na osnovu svih važnih parametara prezentovanih u "Izveštaju i tehničkom pregledu i probnoj vožnji panoramskih vagona B44 i B 45"
dobijene su Upotrebne dozvole Direkcije za železnice Republike Srbije,za korišćnje u železničkom saobraćaju dana 14.12.2016.
Ugradnju kočnica na zbijeni vazduh/zrak izvršila j ovlašćena radionica KO12 Logistic-Group.Ukratko o rekonstruisanoj kočnici :
"Izbor je pao na Oerlikon kočni sistem tipa O-P.
Ova rekonstrukcija zahtevala je ugradnju rasporednika tipa Est3f/HBG300 (fiksiranog u položaju P (putnički režim)), nosača rasporednika tipa S3, pomoćnog rezervoara od 77 litara, kočnog cilindra 12“ te čeonih slavina i vazdušnih poluspojki."
Nadam se da je ovo dovoljno,a detalje možemo objasniti u PP.
Detalji sa te vožnje su na priloženim fotosima 1. i 2.
1.Prvo zaustavljanje posle tunela "Šargan" radi kontrole grejanja toškova i osovina,takođe i kočenja. Rezultat : sve OK.
2.Povratna vožnja iz Jatara,pogled iz panoramskog vagona.Službemo lice u vagonu je KO Infrastrukture ŽS
- Prikačeni fajlovi
-
- DSC_7159.1_p1.jpg (3.57 MiB) Pogledano 9431 put
-
- DSC_7202.1_p1.jpg (3.91 MiB) Pogledano 9431 put
Re: Jugoslavia Steam 2007.
Hvala na odgovorima!
-
- Vozovođa
- Postovi: 264
- Pridružio se: 03 Jan 2016, 19:34
- Kontakt:
Re: Jugoslavia Steam 2007.
Vic Allen je u svom videu prikazao deo zanimljivih dešavanja na ovoj zaista atraktivnoj turi.
U par nastavaka ću postaviti slike motiva koje se ne nalaze na Vicovom videu,a mogu biti interesantni,jer su stvarno jedinstveni.
1. Susret tri vrste vuče u stanici Vreoci
2. Depo u Šarganu gde su sve tri parnjače istovremeno bile pod parom.
3. Ulaz mešovitog voza u stanicu Šargan-Vitasi jedan jedini put sa zapregom.
U par nastavaka ću postaviti slike motiva koje se ne nalaze na Vicovom videu,a mogu biti interesantni,jer su stvarno jedinstveni.
1. Susret tri vrste vuče u stanici Vreoci
2. Depo u Šarganu gde su sve tri parnjače istovremeno bile pod parom.
3. Ulaz mešovitog voza u stanicu Šargan-Vitasi jedan jedini put sa zapregom.
- Prikačeni fajlovi
-
- Slika 1.
- Photo22_22_p1.jpg (919.96 KiB) Pogledano 9296 puta
-
- Slika 2.
- Photo08_8_p1.jpg (883.46 KiB) Pogledano 9296 puta
-
- Slika 3.
- Photo36_36_p01.jpg (1.04 MiB) Pogledano 9296 puta
-
- Vozovođa
- Postovi: 264
- Pridružio se: 03 Jan 2016, 19:34
- Kontakt:
Re: Jugoslavia Steam 2007.
Nastavljamo druženje sa "Ćirom" na preostalom uzanom koloseku bivše nam države.
1. Čarter - voz mešovitog sastava na ulazu u tunel br.34. Šarganske pruge.
2. Čarter - voz Oskova - Turija u Banovićima. Vozna lokomotiva 83-158,potiskivalica 25-33. Iza vozne lokomotive,
nalazi se 8 - osovinski vagon serije T za prevoz teških tereta.Zvali su ga "guska" ili "labudica",sada sam zaboravio već.
3. Povratak čarter - voza iz Turije u početnu stanicu Oskova. Putnici vrlo disciplinovani.
Slovenački muzejski "ćira" će zbog ograničenog prostora,biti prikazan u sledećem prilogu.
1. Čarter - voz mešovitog sastava na ulazu u tunel br.34. Šarganske pruge.
2. Čarter - voz Oskova - Turija u Banovićima. Vozna lokomotiva 83-158,potiskivalica 25-33. Iza vozne lokomotive,
nalazi se 8 - osovinski vagon serije T za prevoz teških tereta.Zvali su ga "guska" ili "labudica",sada sam zaboravio već.
3. Povratak čarter - voza iz Turije u početnu stanicu Oskova. Putnici vrlo disciplinovani.
Slovenački muzejski "ćira" će zbog ograničenog prostora,biti prikazan u sledećem prilogu.
- Prikačeni fajlovi
-
- Slika 1.
- Photo10_10A_p1.jpg (1.56 MiB) Pogledano 9098 puta
-
- Slika 2.
- Photo07_7A_p1.jpg (1.1 MiB) Pogledano 9098 puta
-
- Slika 3.
- Photo14_14A_2_p1.jpg (1.28 MiB) Pogledano 9098 puta
-
- Vozovođa
- Postovi: 264
- Pridružio se: 03 Jan 2016, 19:34
- Kontakt:
Re: Jugoslavia Steam 2007.
Posle posete Železničkom muzeju u Ljubljani,nastavili smo busom za Jesenice,gde nas je čekao muzejski voz sa parnjačom,
za vožnju do Sežane.Dan je bio veoma kišovit,tako da su foto-stopovi rađeni samo u stanicama gde smo čekali na ukrštanja ili
preticanja redovnh vozova.
1. Prijatelji iz Žel.muzeja su za ovu priliku potpalili lokomotivu 71-012 i dodali vagon "Ilidžanac" radi snimanja u muzeju.
2. Čekanje na ukrštaj u stanici Prvačina,uz dosta kiše.
3. Čekanje na preticanje u stanici Anhovo.
za vožnju do Sežane.Dan je bio veoma kišovit,tako da su foto-stopovi rađeni samo u stanicama gde smo čekali na ukrštanja ili
preticanja redovnh vozova.
1. Prijatelji iz Žel.muzeja su za ovu priliku potpalili lokomotivu 71-012 i dodali vagon "Ilidžanac" radi snimanja u muzeju.
2. Čekanje na ukrštaj u stanici Prvačina,uz dosta kiše.
3. Čekanje na preticanje u stanici Anhovo.
- Prikačeni fajlovi
-
- Slika 1.
- Photo08_9_p1.jpg (762.21 KiB) Pogledano 8174 puta
-
- Slika 2.
- Photo13_13_p1.jpg (828.17 KiB) Pogledano 8174 puta
-
- Slika 3.
- Photo27_27_p1.jpg (914.05 KiB) Pogledano 8174 puta
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost