Lokomotive JŽ U.37
Moderator: ivanjz
Lokomotive JŽ U.37
Lokomotiva U.37 - fabrički izgled :
Re: Lokomotive JŽ U.37
Ove lokomotive su vozile po prugama Parenzane (Trst-Poreč) a bilo ih je i u Bosni (Lašva).
Ovo je muzejska postavka u Kopru :
Ovo je muzejska postavka u Kopru :
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive JŽ U.37
Pozdravljeni,
muzejska postavka u Kopru izgledala je godine 1995 ovako:

Ajznponar stavio je postavku iz godine 2010 na forum vlaki.info:

Još podaci o lokomotivi:


pozdrav
Darko
muzejska postavka u Kopru izgledala je godine 1995 ovako:

Ajznponar stavio je postavku iz godine 2010 na forum vlaki.info:

Još podaci o lokomotivi:


pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive JŽ U.37
Pozdravljeni,
U 37 došla je u Sloveniju iz Bosne i Hercegovine. Na kraju svog radnog staža radila je u tvornici opeke/crijepa u Busovači kod Lašve.
Sada ne mogu tačno reći, kada je došla, ali u periodu posle 1972. godine.
Kako je izgledala na stanici u Ljubljani, kad je stigla ?
Ovako...

Foto: Pleterski, Arhiv Železniškega muzeja v Ljubljani
Za one, koji ne vjeruju...

Kako je izgledala prva muzejska postavka u Kopru ?
Ovako...

Foto: S. Kumar
Dakle, renovirali su je u Divači, a 25.5.1979 već je bila u Kopru.
Pa da, izraditi je bilo potrebno nov štitnik za iskre, da je izgledala kao nova
Pozdrav
Darko
U 37 došla je u Sloveniju iz Bosne i Hercegovine. Na kraju svog radnog staža radila je u tvornici opeke/crijepa u Busovači kod Lašve.
Sada ne mogu tačno reći, kada je došla, ali u periodu posle 1972. godine.
Kako je izgledala na stanici u Ljubljani, kad je stigla ?
Ovako...

Foto: Pleterski, Arhiv Železniškega muzeja v Ljubljani
Za one, koji ne vjeruju...

Kako je izgledala prva muzejska postavka u Kopru ?
Ovako...

Foto: S. Kumar
Dakle, renovirali su je u Divači, a 25.5.1979 već je bila u Kopru.
Pa da, izraditi je bilo potrebno nov štitnik za iskre, da je izgledala kao nova

Pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive JŽ U.37
Pozdravljeni,
ivanjz pronašao je U.37 na Guglu u boji...
Lokomotiva U-37 u stanici Busovača 1967 godine.

pozdrav
Darko
ivanjz pronašao je U.37 na Guglu u boji...
Lokomotiva U-37 u stanici Busovača 1967 godine.
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive JŽ U.37
Pozdravljeni,
pogled u unutrašnjost muzejske lokomotive...

Još i detajl sa podacima o parnom kotlu...

Tvornički broj: 4867
Pritisak: 12 atmosfera
Godina izgradnje: 1908
Proizvađač: Lokomotivfabrik Sigl Wiener Neustadt
Fotografije iz knjige Draga Parenzana (Giulio Roselli).
pozdrav
Darko
pogled u unutrašnjost muzejske lokomotive...

Još i detajl sa podacima o parnom kotlu...

Tvornički broj: 4867
Pritisak: 12 atmosfera
Godina izgradnje: 1908
Proizvađač: Lokomotivfabrik Sigl Wiener Neustadt
Fotografije iz knjige Draga Parenzana (Giulio Roselli).
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive JŽ U.37
Pozdravljeni,
Gerhard Luft je pronašao lokomotivu sa Porečanke u Busovači 8.7.1964, kde je na kraju radila u ciglani

Fotografija iz knjige Keith Chester: The Narrow Gauge Railways in BiH.
Pored toga je Chester pažljivo zapisao, šta se je dešavalo sve sa U.37 dok na kraju nije odputovala u Sloveniju na vagonu.

Dakle na Porečanki je radila U.37 od 1908 do 1911, kada je otišla u Weiz (sadašnja Austrija).
U 5. mjesecu 1917 došla je na Štajnbajs i dobila broj 48. Posle je radila u rudnicima Kakanj, Zenica i na kraju završila sa radom u Ciglani Busovača.
pozdrav
Darko
Gerhard Luft je pronašao lokomotivu sa Porečanke u Busovači 8.7.1964, kde je na kraju radila u ciglani

Fotografija iz knjige Keith Chester: The Narrow Gauge Railways in BiH.
Pored toga je Chester pažljivo zapisao, šta se je dešavalo sve sa U.37 dok na kraju nije odputovala u Sloveniju na vagonu.

Dakle na Porečanki je radila U.37 od 1908 do 1911, kada je otišla u Weiz (sadašnja Austrija).
U 5. mjesecu 1917 došla je na Štajnbajs i dobila broj 48. Posle je radila u rudnicima Kakanj, Zenica i na kraju završila sa radom u Ciglani Busovača.
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive JŽ U.37
Pozdravljeni,
pre par dana još nisam mogao tačno reći...

Iz "Ciglane Busovača" putovala je u Ljubljano 28.8.1973.
Dakle posle 1972
pozdrav
Darko
pre par dana još nisam mogao tačno reći...
Danas to mogu pomoču zapisa, koji si je pripremio prof. S. Kumar, koji je sakupljao lokomotive za železniški muzej Ljubljana.železocestnik napisao:
U 37 došla je u Sloveniju iz Bosne i Hercegovine. Na kraju svog radnog staža radila je u tvornici opeke/crijepa u Busovači kod Lašve.
Sada ne mogu tačno reći, kada je došla, ali u periodu posle 1972. godine.
Pozdrav
Darko

Iz "Ciglane Busovača" putovala je u Ljubljano 28.8.1973.
Dakle posle 1972

pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive JŽ U.37
Pozdravljeni,
ako koga zanima koji detajl na fotografiji samo klikne na linku i evo povečanja...

link za povečanje: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... 281%29.JPG
Wikimedia Commons
pozdrav
Darko
ako koga zanima koji detajl na fotografiji samo klikne na linku i evo povečanja...
link za povečanje: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... 281%29.JPG
Wikimedia Commons
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive JŽ U.37
Pozdravljeni,
pripremni radovi za muzejsku postavku...

Foto: S. Kumar
pozdrav
Darko
pripremni radovi za muzejsku postavku...

Foto: S. Kumar
pozdrav
Darko
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost