Stranica 1 od 1
Beograd
Poslato: 29 Okt 2014, 00:41
od mali.paja
Mislim da je Beograd zaslužio otvaranje posebne teme. Tamo ima za pokazati i postaviti svega, neovisno o priključnim prugama. Ukoliko administrator smatra da ne treba posebnu temu onda neka sam stavi u neku prikladnu. Za početak spavaći vagon ŽTP-a Beograd na vlaku Jugoslavija broj 294/295. Iz Zagreba je išao prema Ljubljani negdje iza 22 sata a u Zagrebu je bio oko 7.30 sati. Koliko ja znam taj vlak je uglavnom bio redovit. Možda zato što se pokretao iz Beograda?

Re: Beograd
Poslato: 29 Okt 2014, 00:48
od mali.paja
Molim administratora da ovo sa naslovom izbriše i stavi u odgovarajuću temu. Tek kada sam ovo postavio vidjeh i sjetih se da ima za to tema. Moja isprika.
Re: Beograd
Poslato: 10 Jun 2016, 20:49
od mali.paja
Danas sam na portalu "B 92" pročitao o zatvaranju kolodvora Beograd Spoljna kao i pristupne pruge. Netko od domaćih ima kakve podrobnije podatke?
Re: Beograd
Poslato: 12 Jun 2016, 14:32
od PECELJ
Ovo je juče pisalo u Plitici :
Deo železnice se seli u Makiš
http://www.politika.rs/scc/clanak/35689 ... le-u-Makis
Re: Beograd
Poslato: 12 Jun 2016, 21:06
od mali.paja
To znam što piše po portalima. Mislio sam da netko od domaćih to prokomentira u smislu da li je to dobro ili nije ili nešto treće?
Re: Beograd
Poslato: 15 Jun 2016, 17:40
od cira-1
Re: Beograd
Poslato: 16 Jun 2016, 00:08
od mali.paja
Kada sam bio u Beogradu u mjesecu sječnju (januar) 2004 vidio sam lokomotive na kojima je pisalo "KOMBINOVANI PREVOZ". Zar nije već tada bio taj privatni operater radio u Srbiji? Bio sam tada i u Pančevu kod Webera. Kasnije sam još nekoliko puta bio kod njega u Pančevu. Od te 3-4 posjete vidio sam od navedenog operatera lokomotive preko Dunava na sjeveru. Kako sad je to prvi operater? Što je bilo onda prije?
Re: Beograd
Poslato: 16 Jun 2016, 18:26
od sdz361
On je već tada bio operater sa svim licencama i dozvolama ali nije mogao da zakupljuje trase jer Železnice Srbije to nisu omogućavale. Zato je radio samo po industriskim kolosecima, remontima i po inostranstvu. Sada je konačno omogućeno zakupljivanje trasa na javnoj infrastrukturi i Kombinovani Prevoz je prvi koji je to pravo iskoristio.
Re: Beograd
Poslato: 18 Jun 2016, 00:11
od mali.paja
sdz361 napisao:On je već tada bio operater sa svim licencama i dozvolama ali nije mogao da zakupljuje trase jer Železnice Srbije to nisu omogućavale. Zato je radio samo po industriskim kolosecima, remontima i po inostranstvu. Sada je konačno omogućeno zakupljivanje trasa na javnoj infrastrukturi i Kombinovani Prevoz je prvi koji je to pravo iskoristio.
Hvala za odgovor!