Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Posle ukidanja uzanih pruga, mnogi motorni vozovi su prodati drugim zemljama koje su imale ovu širinu koloseka . One su ove vozove renovirale i uključile u saobraćaj :
IR_914_A.jpg (163.77 KiB) Pogledano 4130 puta
Inca-Rail_o080362.jpg (85.74 KiB) Pogledano 4130 puta
Ovi vlakovi su već u Sarajevu prepravljeni za 1000mm za CP (Portugalske željeznice). Samo je podvozje prepravljeno ustvari. Gornji dio je ostao isti. Po zatvaranju uzanih pruga u Portugalu vlakovi su uređeni i prodati u Peru i Mozambik. Isto su tamo na prugama od 1000mm. Mislim da su u Peruu 4 garniture i isto tako 3-4 u Mozambiku (nisam potpuno siguran). Na vlakovima serije 802 svaki vagon je imao svoj pogonski motor. U Portugalu su od nekih vagona napravili jednodjelne garniture, tako da su jednostavno napravili na svakom kraju po upravljačnicu. Koliko znam u Portugalu je bila ostala jedna četvorodjelna garnitura i bilo je govora da je trebala doći na Šargan? Navodno je sve bilo jako preskupo a nije se moglo naći ni sponzora. Skup je transport i ponovna prerada na 760mm a trebalo je i sve obnoviti.