Lokomotive serije JŽ 02
Lokomotive serije JŽ 02
Serija JDŽ/HDŽ/JŽ 02 (SHS 327, MAV 327)
Parna lokomotiva za vuču brzih i putničkih vozova.
Parna lokomotiva za vuču brzih i putničkih vozova.
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8309
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 02
Tehnički podaci ove serije :
Parna lokomotiva za vuču brzih i putničkih vlakova serije JDŽ/HDŽ/JŽ 02 (SHS 327, MAV 327)
Tip 2C1-h2
Vrsta 35.14
Godina izgradnje 1912-1914.
Graditelj MAV Gepgyar, Budimpešta
http://img269.imageshack.us/img269/3415/02crtez18lg.jpg
http://img293.imageshack.us/img293/6131/02crtez26gn.jpg
Snaga (900 KSi) 662 kW
Cilindarska vučna sila -
Adhezijska vučna sila 8.500 kg
Najveća brzina 100 km/h
Promjer spojenih kotača 1.826 mm
Površina rešetke 3,3 m2
Ukupna grijaća površina 165 m2
Tlak pare u kotlu 12 bara
Zaliha vode 20 m3
Zaliha ugljena 9 t
Masa praznoga tendera 23,38 t
Masa prazne lokomotive 57,90 t
Masa lokomotive u službi 62,90 t
Adhezijska težina lokomotive 42,41 t
Osovinske opterećenje 14 t
Duljina lokomotive s tenderom 19.770 mm
Tender T4
http://img373.imageshack.us/img373/1747/02006jdz2qf.jpg
http://img373.imageshack.us/img373/8398/02110jdz6eb.jpg
Na području Hrvatske lokomotive te serije bile su iskorštavane za vuču na pruzi Zagreb - Rijeka i jednim dijelom na pruzi kroz Liku.Do tridesetih godina 20.stoljeća vukle su brze i putničke vlakove.Nakon toga su vozile na drugim prugama.
Ove lokomotive su bile suvremenije konstrukcije i sagrađene za veće brzine i to za potrebe Mađarskih državnih željeznica.Imale su okrugle parorazvodnike, kormilo Heusinger, zračnu kočnicu Westinghouse i karakteristična šiljasta dimna vrata.
Izvor podataka : forum zeleznice.net
Parna lokomotiva za vuču brzih i putničkih vlakova serije JDŽ/HDŽ/JŽ 02 (SHS 327, MAV 327)
Tip 2C1-h2
Vrsta 35.14
Godina izgradnje 1912-1914.
Graditelj MAV Gepgyar, Budimpešta
http://img269.imageshack.us/img269/3415/02crtez18lg.jpg
http://img293.imageshack.us/img293/6131/02crtez26gn.jpg
Snaga (900 KSi) 662 kW
Cilindarska vučna sila -
Adhezijska vučna sila 8.500 kg
Najveća brzina 100 km/h
Promjer spojenih kotača 1.826 mm
Površina rešetke 3,3 m2
Ukupna grijaća površina 165 m2
Tlak pare u kotlu 12 bara
Zaliha vode 20 m3
Zaliha ugljena 9 t
Masa praznoga tendera 23,38 t
Masa prazne lokomotive 57,90 t
Masa lokomotive u službi 62,90 t
Adhezijska težina lokomotive 42,41 t
Osovinske opterećenje 14 t
Duljina lokomotive s tenderom 19.770 mm
Tender T4
http://img373.imageshack.us/img373/1747/02006jdz2qf.jpg
http://img373.imageshack.us/img373/8398/02110jdz6eb.jpg
Na području Hrvatske lokomotive te serije bile su iskorštavane za vuču na pruzi Zagreb - Rijeka i jednim dijelom na pruzi kroz Liku.Do tridesetih godina 20.stoljeća vukle su brze i putničke vlakove.Nakon toga su vozile na drugim prugama.
Ove lokomotive su bile suvremenije konstrukcije i sagrađene za veće brzine i to za potrebe Mađarskih državnih željeznica.Imale su okrugle parorazvodnike, kormilo Heusinger, zračnu kočnicu Westinghouse i karakteristična šiljasta dimna vrata.
Izvor podataka : forum zeleznice.net
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8309
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 02
Lokomotive JDŽ 02-006 i JDŽ 02-010 na slikama T.Gljivovića :
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1353
- Pridružen: 03 Jul 2016, 12:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 02
Pozdravljeni,
šteta je, da je ovakva fotografija odličnog fotografa prof. Gjivovića u tako lošoj resoluciji ovdje na forumu.
Prof. Mladen Bogić, ravnatelj Železniškega muzeja v Ljubljani, dozvolio je, da se može staviti na forum fotografiju prof. Gjivovića iz fototeke muzeja (albumi prof. Kumarja).
Dobro, malo je obrezana ali lokomotiva je barem cijela na fotografiji.
pozdrav
Darko
šteta je, da je ovakva fotografija odličnog fotografa prof. Gjivovića u tako lošoj resoluciji ovdje na forumu.
Prof. Mladen Bogić, ravnatelj Železniškega muzeja v Ljubljani, dozvolio je, da se može staviti na forum fotografiju prof. Gjivovića iz fototeke muzeja (albumi prof. Kumarja).
Dobro, malo je obrezana ali lokomotiva je barem cijela na fotografiji.
pozdrav
Darko
- cira-1
- Ministar železnica
- Poruke: 2471
- Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 02
Da dopunim gospodina Darka (nadam se da se neće ljutiti).
Fotografija je snimljena u Zidanom mostu 01.08,1938. godine, a radi se o lokomotivi 02 - 010 (MAV 327.037).
Pozdrav
Fotografija je snimljena u Zidanom mostu 01.08,1938. godine, a radi se o lokomotivi 02 - 010 (MAV 327.037).
Pozdrav
- cira-1
- Ministar železnica
- Poruke: 2471
- Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 02
Izvinjam se, nisam video da je postavljena fotografija sa podacima.
Još jednom se izvinjavan.
Pozdrav
Još jednom se izvinjavan.
Pozdrav
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1353
- Pridružen: 03 Jul 2016, 12:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 02
Pozdravljen cira-1,
ne treba se izvinjavati, u stvari je i bolje, da si napisao koja je to lokomotiva, jer ako uletiš na brzinu, i ne vidiš onoga što piše izpod fotografije.
pozdrav
Darko
ne treba se izvinjavati, u stvari je i bolje, da si napisao koja je to lokomotiva, jer ako uletiš na brzinu, i ne vidiš onoga što piše izpod fotografije.
pozdrav
Darko
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8309
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 02
Lokomotiva JŽ 02-027 snimljena u Nišu :
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8309
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 02
Ovo bi trebala biti lokomotiva serije 02 , snimljena u Zemunu 1935.godine.
Razlika je što paralelno sa kotlom nema onog "cilindra" .
Razlika je što paralelno sa kotlom nema onog "cilindra" .
-
- Vozovođa
- Poruke: 251
- Pridružen: 03 Jan 2016, 19:34
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 02
<nije nikakav "cilindar", već uređaj - sistem,odnosno uređaj za prečišćavanje vode na parnim lokomotivama tipa Pecz - Rejtö.
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta