Tehnički podaci ove serije :
Parna lokomotiva za vuču brzih i putničkih vlakova serije JDŽ/HDŽ/JŽ 02 (SHS 327, MAV 327)
Tip 2C1-h2
Vrsta 35.14
Godina izgradnje 1912-1914.
Graditelj MAV Gepgyar, Budimpešta
http://img269.imageshack.us/img269/3415/02crtez18lg.jpg
http://img293.imageshack.us/img293/6131/02crtez26gn.jpg
Snaga (900 KSi) 662 kW
Cilindarska vučna sila -
Adhezijska vučna sila 8.500 kg
Najveća brzina 100 km/h
Promjer spojenih kotača 1.826 mm
Površina rešetke 3,3 m2
Ukupna grijaća površina 165 m2
Tlak pare u kotlu 12 bara
Zaliha vode 20 m3
Zaliha ugljena 9 t
Masa praznoga tendera 23,38 t
Masa prazne lokomotive 57,90 t
Masa lokomotive u službi 62,90 t
Adhezijska težina lokomotive 42,41 t
Osovinske opterećenje 14 t
Duljina lokomotive s tenderom 19.770 mm
Tender T4
http://img373.imageshack.us/img373/1747/02006jdz2qf.jpg
http://img373.imageshack.us/img373/8398/02110jdz6eb.jpg
Na području Hrvatske lokomotive te serije bile su iskorštavane za vuču na pruzi Zagreb - Rijeka i jednim dijelom na pruzi kroz Liku.Do tridesetih godina 20.stoljeća vukle su brze i putničke vlakove.Nakon toga su vozile na drugim prugama.
Ove lokomotive su bile suvremenije konstrukcije i sagrađene za veće brzine i to za potrebe Mađarskih državnih željeznica.Imale su okrugle parorazvodnike, kormilo Heusinger, zračnu kočnicu Westinghouse i karakteristična šiljasta dimna vrata.

- jz02zg9.jpg (166.72 KiB) Pogledano 21634 puta
Izvor podataka : forum zeleznice.net