Na forumu nisam vidio slike željezničke stanice Dažnica.
Evo slika stanica Dažnice i Doboja od ove godine.


Doboj





Дервента Добој Теслић укинуто Март 1968PECELJ napisao:ivanjz napisao:Na osnovu ovog sjajnog priloga g. ložačevog sina ispada da je pruga od Bosanskog Broda do Dervente ukinuta pre nego na relaciji Dereventa - Teslić - Doboj.
Da li je to tačno?
http://www.google.com
Pa nije baš tako.
Pruga Derventa-Doboj-Usora-Teslić je ukinuta krajem matra i početkom aprila 1968.godine. Još ranije, 1960.godine, ukinut je deo Teslić-Pribinić.
Pruga Bos.Brod-Derventa je ukinuta 1969.godine.
Pre toga 1960.godine, zbog izgradnjene pruge normalnog koloseka Šamac-Sarajevo, ukida se i trasa Sl.Brod-Bos.Brod jer više nije imala smisla.
Кондуктер што виси на вратима окренут леђима је из Новог Села презиме Шаула надимак Кујаlozacev sin napisao:Као што нам је помогла ЦИТРОЕН АЈКУЛА да приближно одредимо време фотографије на станици Алипашин Мост тако нам на овој фотографији код станице Лужани између Дервенте и Брода може помоћи то што се види у доњем левом углу ГУВЕРНАЛА од моторића ТОМОС т12 или популарни КОЛИБРИЋ то је онај тробрзинац што се шалтао ручно на сајле.Имам ја и сада такав моторић а овај на слици је од фотографа и памтим га до средине 80тихivanjz napisao:Ložačev sin je napisao:
"Železnička stanica Bosanski Lužani u vreme Velikogospoinskog vašara u Derventi 28.Avgusta 1965. Kondukter koi visi na vratima vagona u svetlijoj uniformi je Šaula zvani Kuja iz Novog Sela kod Broda. Pogledajte da je velika gužva u vozu i da ima putnika i na krovu".
http://www.google.com
Први натпис је био на ћирилици види се улево али је префарбана а исто тако слика станице Зеленика из 1942 префарбана ћирилицаivanjz napisao:Železnička stanica Sarajevo za vreme Drugog svetskog rata.
Korisnika u ovom forumu: Bing [Bot] i 0 gostiju