Pruga uskog koloseka Bosanski Brod-Doboj-Zenica-Sarajevo
-
- Direktor železnice
- Postovi: 523
- Pridružio se: 17 Maj 2018, 17:01
- Kontakt:
Re: Pruga uskog koloseka Bosanski Brod-Doboj-Zenica-Sarajevo
Nema potrebe dalje "istraživati", jer je očigledno da iza izmišljotina stoji tvrtka "Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine", a izvjesni Ismet je bio samo prvi prepisivač, koji je na nekom od foruma laži prenio
[quote=""Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine""]
Iz Rumunije, gdje je završavana pruga uzanog kolosjeka Temišvar - Oršava, prebačene su lokomotive i raspoloživi vagoni, vlasništvo firme "Higel i Sagel" koja će graditi i pruge u Bosni.
Za putnički saobraćaj preuređeno je 10 "lorisa" na taj način što su u četiri ćoška vagona postavljeni vertikalni stubovi i razapeto krovno platno, zvano "SEGEITUH". [/quote]
Vidjet ćete da tvrtka "Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine" neće korigirati izmišljene navode u članku:
https://www.zfbh.ba/o-nama/historija/
[quote=""Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine""]
Iz Rumunije, gdje je završavana pruga uzanog kolosjeka Temišvar - Oršava, prebačene su lokomotive i raspoloživi vagoni, vlasništvo firme "Higel i Sagel" koja će graditi i pruge u Bosni.
Za putnički saobraćaj preuređeno je 10 "lorisa" na taj način što su u četiri ćoška vagona postavljeni vertikalni stubovi i razapeto krovno platno, zvano "SEGEITUH". [/quote]
Vidjet ćete da tvrtka "Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine" neće korigirati izmišljene navode u članku:
https://www.zfbh.ba/o-nama/historija/
- Prikačeni fajlovi
-
- IMG-f55ab343cd7517b72a4454b2253a02e6-V.jpg (246 KiB) Pogledano 2078 puta
-
- Direktor železnice
- Postovi: 523
- Pridružio se: 17 Maj 2018, 17:01
- Kontakt:
Re: Pruga uskog koloseka Bosanski Brod-Doboj-Zenica-Sarajevo
Ime i prezime piše, ali je "mutno". Jako slabo se vidi. Ne želim ništa platit preko "google books". Autor sporne knjige, odnosno seminarskog rada, nije zavrijedio mog daljnjeg truda.železocestnik napisao:... nije mi jasno, kako intelektualac (diplom sa fakulteta) i pretraživač po internetu, neznaš pronaći ime i prezime avtora knjige, koju si stavio dole
Zapravo, student nije odgovoran, nego mentor (profesor fakulteta u Sarajevu), čije ime i prezime je isto napisano, ali je naslovnica jako loše rezolucije, da ja ne vidim pročitati
- Prikačeni fajlovi
-
- 2019-05-05 14.24.33.jpg (100.48 KiB) Pogledano 2074 puta
Re: Pruga uskog koloseka Bosanski Brod-Doboj-Zenica-Sarajevo
Igor Legaz : "Koristeći podatke iz ovih izvora, ne djeluje mi baš uvjerljivo da su radna sredstva za gradnju pruge Bosanski Brod - Zenica, prenesena s gradilišta dionice Temesvár - Orsova."
U to vreme ova normalna pruga u Rumuniji je verovatno imala mali osovinski pritisak a samim tim i šine su bile manjeg - slabijeg profila.
Radna sredstva (lokomotive, vagoni.....) se nisu mogli iskoristiti ali same šine da.
Primer za to je turistička pruga Šargan Vitasi-Mokra Gora-Višegrad gde su korišćene šine od normalnog koloseka u nedostatku onih od uzanog koloseka.
U to vreme ova normalna pruga u Rumuniji je verovatno imala mali osovinski pritisak a samim tim i šine su bile manjeg - slabijeg profila.
Radna sredstva (lokomotive, vagoni.....) se nisu mogli iskoristiti ali same šine da.
Primer za to je turistička pruga Šargan Vitasi-Mokra Gora-Višegrad gde su korišćene šine od normalnog koloseka u nedostatku onih od uzanog koloseka.
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Pruga uskog koloseka Bosanski Brod-Doboj-Zenica-Sarajevo
Igor Legaz, pozdravljen,
ovako, svako preduzeče nešto napiše o svojoj istoriji na svojoj stranici.
Pošto baš u preduzeću neznaju baš puno o svojoj istoriji, nađu nekog izvana, da jim to napiše ili skompiliraju sami, pa šta dođe iz toga, dođe.
Tako je i kod "Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine".
Ali da idemo dalje.
Moram da kažem, da nemaš baš mnogo pojma o historiji ove železnice, o kojoj pišeš.
Nemam ni ja.
Ali barem znam, da imaju drugi, koji su radili na arhivskoj građi. Ti nisi...
Mislim, da je prvo, što trebaš, da pročitaš knjigu Keith Chester: The Narrow Gauge Railways of Bosnia-Hercegovina.
Ja mislim, da je to još uvjek najbolja i najtačnija kniga o BiH željeznicama.
Sa arhivskim izvorima.
Samo ako pogledaš tvoje manipulacije sa pruge Timișoara-Orșova.
Šta piše Chester:
"Firma "Hügel & Sager" stvarno je radila na toj pruzi i sa tog posla dovukla je 7 (riječiju: sedam) lokomotiva Krauss 0-4-OT.
Pošto to nije bilo dovoljno, poručili su 9.9.1878 još 12 sličnih lokomotiva, a 21.10.1878 još 3. Neke su bile jaće nego one prve.*
Krauss je dopremio poslednju dobavu lokomotiva 3.12.1878.
A šta je bilo dovućeno od vagona na gradilište nove željeznice:
400 dvoosovinskih vagona (od toga 335 "Lowrys", 45 ravnih vagona, 10 vagona za poštu i ...).
Da, prije dolazka vagona za osobni promet(23.10.1879), preuradili su teretne vagone u putničke i njime vozili putnike barem pola godine."
Kako su to uradili, pročitaj sam u knjizi....
*= ovi podaci su na osnovu nekog dokumenta, naznačenog sa oznakom 16.
Nastala je štamparska greška, jer su na stranici 41 primjedbe samo do broja 12, a na stranici 42 već je novo odjelenje.
Ja popravaka knjige nemam. Ako jih ko ima, neka jih stavi ovdje.
pozdrav
Darko
ovako, svako preduzeče nešto napiše o svojoj istoriji na svojoj stranici.
Pošto baš u preduzeću neznaju baš puno o svojoj istoriji, nađu nekog izvana, da jim to napiše ili skompiliraju sami, pa šta dođe iz toga, dođe.
Tako je i kod "Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine".
Ali da idemo dalje.
Moram da kažem, da nemaš baš mnogo pojma o historiji ove železnice, o kojoj pišeš.
Nemam ni ja.
Ali barem znam, da imaju drugi, koji su radili na arhivskoj građi. Ti nisi...
Mislim, da je prvo, što trebaš, da pročitaš knjigu Keith Chester: The Narrow Gauge Railways of Bosnia-Hercegovina.
Ja mislim, da je to još uvjek najbolja i najtačnija kniga o BiH željeznicama.
Sa arhivskim izvorima.
Samo ako pogledaš tvoje manipulacije sa pruge Timișoara-Orșova.
Šta piše Chester:
"Firma "Hügel & Sager" stvarno je radila na toj pruzi i sa tog posla dovukla je 7 (riječiju: sedam) lokomotiva Krauss 0-4-OT.
Pošto to nije bilo dovoljno, poručili su 9.9.1878 još 12 sličnih lokomotiva, a 21.10.1878 još 3. Neke su bile jaće nego one prve.*
Krauss je dopremio poslednju dobavu lokomotiva 3.12.1878.
A šta je bilo dovućeno od vagona na gradilište nove željeznice:
400 dvoosovinskih vagona (od toga 335 "Lowrys", 45 ravnih vagona, 10 vagona za poštu i ...).
Da, prije dolazka vagona za osobni promet(23.10.1879), preuradili su teretne vagone u putničke i njime vozili putnike barem pola godine."
Kako su to uradili, pročitaj sam u knjizi....
*= ovi podaci su na osnovu nekog dokumenta, naznačenog sa oznakom 16.
Nastala je štamparska greška, jer su na stranici 41 primjedbe samo do broja 12, a na stranici 42 već je novo odjelenje.
Ja popravaka knjige nemam. Ako jih ko ima, neka jih stavi ovdje.
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Pruga uskog koloseka Bosanski Brod-Doboj-Zenica-Sarajevo
Igor Legaz, pozdravljen,
ja mislim, da si pao na izpitu...
Na žalost ja ove knjige još nemam u svojoj biblioteci.
Ali nabavit ću je, što prije je moguće.
Opet si se uhvatio u koštac sa historičarima željeznica u BiH
pozdrav
Darko
ja mislim, da si pao na izpitu...


To nije nikakav diplomski rad, to je neko stavio knjigu veoma znanog autora iz BiH, koji radi na istoriji željeznica u BiH.Igor Legaz napisao:Ime i prezime piše, ali je "mutno". Jako slabo se vidi. Ne želim ništa platit preko "google books". Autor sporne knjige, odnosno seminarskog rada, nije zavrijedio mog daljnjeg truda.železocestnik napisao:... nije mi jasno, kako intelektualac (diplom sa fakulteta) i pretraživač po internetu, neznaš pronaći ime i prezime avtora knjige, koju si stavio dole
Zapravo, student nije odgovoran, nego mentor (profesor fakulteta u Sarajevu), čije ime i prezime je isto napisano, ali je naslovnica jako loše rezolucije, da ja ne vidim pročitati
Na žalost ja ove knjige još nemam u svojoj biblioteci.
Ali nabavit ću je, što prije je moguće.
Opet si se uhvatio u koštac sa historičarima željeznica u BiH

pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 523
- Pridružio se: 17 Maj 2018, 17:01
- Kontakt:
Re: Pruga uskog koloseka Bosanski Brod-Doboj-Zenica-Sarajevo
Pozdrav g. Pecelj. U postu od 05.05.2019., postavljenom u 10:40, napisao sam:
"Suglasno mađarskim izvorima, normalnotračna pruga Szeged - Szőreg - Valkány - Nagykikinda - Zsombolya - Temesvár - Logos - Karánsebes - Orsova, dovršena je 1874. godine.
Ovdje postavljam detalj knjige, napisane na engleskom, gdje je napisana godina završetka gradnje navedene pruge.
Koristeći podatke iz ovih izvora, ne djeluje mi baš uvjerljivo da su radna sredstva za gradnju pruge Bosanski Brod - Zenica, prenesena s gradilišta dionice Temesvár - Orsova.".
Naime, iz podatka da je gradnja pruge Temesvár - Orsova bila dovršena 1874. godine, meni nije djelovalo uvjerljivo da su ta ista radna sredstva (za koja se navodi da su se prestala koristit 1874.), četiri godine kasnije "prebacila" na gradnju pruge Bosanski Brod - Zenica.
Taj podatak, da su radna sredstva bila 4 godine neiskorištena, bio mi je neuvjerljiv, pa sam pokušao naći još neke izvore i našao sam ih na rumunjskom jeziku, gdje je jedan "forumaš" napisao da je gradnja dionice Timișoara - Caransebeș završena 1876., da je gradnja dionice Caransebeș - Orșova završena 1878., a da je gradnja dionice Orșova - Vârciorova završena 1879.
Budući da su takvi podaci (o godinama završetka gradnje pojedinih dionica pruge Timișoara - Vârciorova)
prilično usklađeni s vremenom početka gradnje normalnotračne pruge Slavonski Brod - Bosanski Brod i uskotračne pruge Bosanski Brod - Doboj - Žepče - Zenica, ja sam 05.05.2019., u postu od 12:38, napisao kako se "može prihvatit tvrdnja da su radna sredstva za gradnju tematske pruge, prenesena s gradilišta blizu Caransebeș (Karánsebes)".
"Suglasno mađarskim izvorima, normalnotračna pruga Szeged - Szőreg - Valkány - Nagykikinda - Zsombolya - Temesvár - Logos - Karánsebes - Orsova, dovršena je 1874. godine.
Ovdje postavljam detalj knjige, napisane na engleskom, gdje je napisana godina završetka gradnje navedene pruge.
Koristeći podatke iz ovih izvora, ne djeluje mi baš uvjerljivo da su radna sredstva za gradnju pruge Bosanski Brod - Zenica, prenesena s gradilišta dionice Temesvár - Orsova.".
Naime, iz podatka da je gradnja pruge Temesvár - Orsova bila dovršena 1874. godine, meni nije djelovalo uvjerljivo da su ta ista radna sredstva (za koja se navodi da su se prestala koristit 1874.), četiri godine kasnije "prebacila" na gradnju pruge Bosanski Brod - Zenica.
Taj podatak, da su radna sredstva bila 4 godine neiskorištena, bio mi je neuvjerljiv, pa sam pokušao naći još neke izvore i našao sam ih na rumunjskom jeziku, gdje je jedan "forumaš" napisao da je gradnja dionice Timișoara - Caransebeș završena 1876., da je gradnja dionice Caransebeș - Orșova završena 1878., a da je gradnja dionice Orșova - Vârciorova završena 1879.
Budući da su takvi podaci (o godinama završetka gradnje pojedinih dionica pruge Timișoara - Vârciorova)
prilično usklađeni s vremenom početka gradnje normalnotračne pruge Slavonski Brod - Bosanski Brod i uskotračne pruge Bosanski Brod - Doboj - Žepče - Zenica, ja sam 05.05.2019., u postu od 12:38, napisao kako se "može prihvatit tvrdnja da su radna sredstva za gradnju tematske pruge, prenesena s gradilišta blizu Caransebeș (Karánsebes)".
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Pruga uskog koloseka Bosanski Brod-Doboj-Zenica-Sarajevo
Igor Legaz,
lepo sam gore zapisao, da su dovukli sa pruge Timișoara-Orșova samo 7 (riječiju: sedam) lokomotiva Krauss 0-4-OT. Dakle uopšte nije važno, kada je završio rad na toj pruzi.
Ostale lokomotive poručili su nove kod Kraussa.
Ali na ispitu pao sam i ja
Nisam bio dovoljno pažljiv, pa sam gledao samo poglavlja, koja su imala potpuno iste nazive, kao kod knjige Ajdina Fevzije.
Studenat je samo skratio njegovu knjigu na 34 stranice...
https://www.aukcije.hr/prodaja/Knjige-i ... d/3637087/
Kad otvoriš aukciju knjige Ajdina Fevzije, klikni na sadržaj !

Sadržaj seminarske naloge:

A šta piše na predposlednjoj i poslednjoj stranici nekog seminarskog rada
Ovo

Dakle sa ispisom iz knjige i web Browser-om možeš u BiH proći na seminarskom
Ali svejedno, sad se zna, da si se uhvatio u koštac sa Chesterom i sa Ajdinom.
pozdrav
Darko
lepo sam gore zapisao, da su dovukli sa pruge Timișoara-Orșova samo 7 (riječiju: sedam) lokomotiva Krauss 0-4-OT. Dakle uopšte nije važno, kada je završio rad na toj pruzi.
Ostale lokomotive poručili su nove kod Kraussa.
Ali na ispitu pao sam i ja


Nisam bio dovoljno pažljiv, pa sam gledao samo poglavlja, koja su imala potpuno iste nazive, kao kod knjige Ajdina Fevzije.
Studenat je samo skratio njegovu knjigu na 34 stranice...
https://www.aukcije.hr/prodaja/Knjige-i ... d/3637087/
Kad otvoriš aukciju knjige Ajdina Fevzije, klikni na sadržaj !

Sadržaj seminarske naloge:

A šta piše na predposlednjoj i poslednjoj stranici nekog seminarskog rada

Ovo


Dakle sa ispisom iz knjige i web Browser-om možeš u BiH proći na seminarskom

Ali svejedno, sad se zna, da si se uhvatio u koštac sa Chesterom i sa Ajdinom.
pozdrav
Darko
Poslednja izmena od železocestnik u 05 Maj 2019, 17:22, izmenjeno 2 puta ukupno.
-
- Direktor železnice
- Postovi: 523
- Pridružio se: 17 Maj 2018, 17:01
- Kontakt:
Re: Pruga uskog koloseka Bosanski Brod-Doboj-Zenica-Sarajevo
Ja sam se samo referirao na publikaciju od 34 stranice, od kojih san na internetu mogao pročitati samo drugu, treću i četvrtu stranicu
https://www.scribd.com/doc/70259912/HIS ... ERCEGOVINI
dok je naslovnica bila očajne rezolucije
Na ostale publikacije se nisam osvrtao, pa molim biti pošteđen od špekulacija bilo koje vrste.
https://www.scribd.com/doc/70259912/HIS ... ERCEGOVINI
dok je naslovnica bila očajne rezolucije
Na ostale publikacije se nisam osvrtao, pa molim biti pošteđen od špekulacija bilo koje vrste.
- Prikačeni fajlovi
-
- 2019-05-05 17.05.38_38.jpg (124.46 KiB) Pogledano 2059 puta
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Pruga uskog koloseka Bosanski Brod-Doboj-Zenica-Sarajevo
Igor Legaz,
nemam naslovnice ni ja, pa šta me briga za njom, kad sada znam, da je "student" samo skratio (pripremio i obradio) knjigu Ajdina Fevzije.
Kada hoćeš da raspravljaš o stvari, treba ti original, a ne neki pouzetak. Ali ti to dobro znaš. pošto si radio u naučnoj ustanovi.
Ali kad hoćeš na svaki način nešto džaba, ono što si slao zadnje, Download With a Free Trial ti to znaći...(=džaba)
Ali svejedno, ti si govorio o lažima, da lokomotive nisu došle u BiH one, koje su radile na pruzi Timișoara-Orșova (na kojem dijelu baš me briga).
Istina je, da su dovukli 7 starih Krauss lokomotiva 760 mm, koje su radile na pruzi Timișoara-Orșova (podatak u knjizi: Chester: The Narrow Railway...
Šta piše u knjizi od Ajdina Fevzije neznam. Ali sigurno ima ko od od forumaša ovu knjigu, pa će staviti, da ne nagađamo....
Razgovaramo samo o tome i ne šta je neko skratio i naopačke prepisao.
Samo činjenice. Ostalo me ne zanima.
pozdrav
Darko
nemam naslovnice ni ja, pa šta me briga za njom, kad sada znam, da je "student" samo skratio (pripremio i obradio) knjigu Ajdina Fevzije.
Kada hoćeš da raspravljaš o stvari, treba ti original, a ne neki pouzetak. Ali ti to dobro znaš. pošto si radio u naučnoj ustanovi.
Ali kad hoćeš na svaki način nešto džaba, ono što si slao zadnje, Download With a Free Trial ti to znaći...(=džaba)
Ali svejedno, ti si govorio o lažima, da lokomotive nisu došle u BiH one, koje su radile na pruzi Timișoara-Orșova (na kojem dijelu baš me briga).
Istina je, da su dovukli 7 starih Krauss lokomotiva 760 mm, koje su radile na pruzi Timișoara-Orșova (podatak u knjizi: Chester: The Narrow Railway...
Šta piše u knjizi od Ajdina Fevzije neznam. Ali sigurno ima ko od od forumaša ovu knjigu, pa će staviti, da ne nagađamo....
Razgovaramo samo o tome i ne šta je neko skratio i naopačke prepisao.
Samo činjenice. Ostalo me ne zanima.
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 523
- Pridružio se: 17 Maj 2018, 17:01
- Kontakt:
Re: Pruga uskog koloseka Bosanski Brod-Doboj-Zenica-Sarajevo
Ne, ne, ne, ne i ne!
Gospodin Ajdin Fevzija tako nešto nije napisao u svojoj knjizi (detalj te knjige je priložen), niti sam se ja referirao na podatke iz te knjige.
Ja sam isticao i ponavljam kako je teška izmišljotina da je pruga Timișoara - Orșava građena kao normalnotračna.železocestnik napisao:... ti si govorio o lažima, da lokomotive nisu došle u BiH one, koje su radile na pruzi Timișoara - Orșova.
Gospodin Ajdin Fevzija tako nešto nije napisao u svojoj knjizi (detalj te knjige je priložen), niti sam se ja referirao na podatke iz te knjige.
- Prikačeni fajlovi
-
- 2019-05-05 17.55.24_24.jpg (102.23 KiB) Pogledano 2054 puta
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Ahrefs [Bot], Google [Bot] i 1 gost