Pruge uzanog kolos. Lašva-D.Vakuf(Bugojno.-G.Vakuf)-Srnetica

Sve vezano za pruge uskog koloseka u Bosni i Hercegovini
Odgovori
Korisnikov avatar
ivanjz
Uber minister
Postovi: 5716
Pridružio se: 30 Mar 2012, 12:18
Kontakt:

Re: Pruge uzanog kolos. Lašva-D.Vakuf(Bugojno.-G.Vakuf)-Srnetica

Post od ivanjz »

Stanica Donji Vakuf.

http://www.google.com
Prikačeni fajlovi
DVakuf.jpg
DVakuf.jpg (125.8 KiB) Pogledano 2158 puta

Korisnikov avatar
ivanjz
Uber minister
Postovi: 5716
Pridružio se: 30 Mar 2012, 12:18
Kontakt:

Re: Pruge uzanog kolos. Lašva-D.Vakuf(Bugojno.-G.Vakuf)-Srnetica

Post od ivanjz »

Železnička stanica Srnetica.

http://www.google.com
Prikačeni fajlovi
SrneticaSt.jpg
SrneticaSt.jpg (131.17 KiB) Pogledano 2140 puta

Korisnikov avatar
ivanjz
Uber minister
Postovi: 5716
Pridružio se: 30 Mar 2012, 12:18
Kontakt:

Re: Pruge uzanog kolos. Lašva-D.Vakuf(Bugojno.-G.Vakuf)-Srnetica

Post od ivanjz »

Putnički voz u stanici Donji Vakuf sa lokomotivom 83-101 na čelu.

http://www.google.com
Prikačeni fajlovi
83-101-Donji-Vakuf-1966.jpg
83-101-Donji-Vakuf-1966.jpg (136.64 KiB) Pogledano 2119 puta

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8811
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Pruge uzanog kolos. Lašva-D.Vakuf(Bugojno.-G.Vakuf)-Srnetica

Post od PECELJ »

Pruga pored Bara kod Šipova, pre i posle zatvaranja :
sipovo bare.jpg
sipovo bare.jpg (164.4 KiB) Pogledano 2082 puta
Sipovo bareposlije.jpg
Sipovo bareposlije.jpg (204.5 KiB) Pogledano 2082 puta
Izvor : Fb Šipovo

Korisnikov avatar
ivanjz
Uber minister
Postovi: 5716
Pridružio se: 30 Mar 2012, 12:18
Kontakt:

Re: Pruge uzanog kolos. Lašva-D.Vakuf(Bugojno.-G.Vakuf)-Srnetica

Post od ivanjz »

Na ovoj fotografiji sa lokomotivom 11-014 i jednom lokomotivom serije 73 lepo se vidi izlaz iz Lašve prema Zenici i Busovači. Krajnji levi uski kolosek je prema Busovači, do njega prema Zenici i onda normalni koloseci.

http://www.googlecom
Prikačeni fajlovi
11-014-Lasva.jpg
11-014-Lasva.jpg (86.47 KiB) Pogledano 2291 put

mali.paja
Direktor železnice
Postovi: 1954
Pridružio se: 09 Jul 2012, 12:38
Kontakt:

Re: Pruge uzanog kolos. Lašva-D.Vakuf(Bugojno.-G.Vakuf)-Srnetica

Post od mali.paja »

ivanjz napisao:Na ovoj fotografiji sa lokomotivom 11-014 i jednom lokomotivom serije 73 lepo se vidi izlaz iz Lašve prema Zenici i Busovači. Krajnji levi uski kolosek je prema Busovači, do njega prema Zenici i onda normalni koloseci.

http://www.googlecom
Ima li kakav podatak o vremenu nastanka slike? Rekao bih da je to poslije 1966. Te godine je ukinuta uzana pruga Ploče-Sarajevo. Mostarske lokomotive serije serije 73 su završile u Travnku i Prijedoru. Nekoliko lokomotiva serije 73 sa pruge B.B.-Doboj-Usora je ako se ne varam završilo u Prijedoru. Ovaj normalnotračni putnički vlak za Sarajevo ispred službenog vagona ima teretne vagone serije "G". U njima se prevoze expresne pošiljke. Ekspresne pošiljke su se predavale na prijevoz na putničkim blagajnama i prevozile putničkim vlakovima i "B" teretnim vlakovima kao što je bila Lasta. Kolodvori koji su imali puno za otpremu expresnih pošiljki (Zagreb, Beograd, Ljubljana, N.Sad itd) imali su posebnu blagajnu za te pošiljke. Kakva je razlika između prijevoza expresnih pošiljki i komadnih (denčanih)? Prije nego odgovorim komadne pošiljke su bile poznate uglavnom kao denčane pošilke. Riječ denčana je turcizam, znači komad. U Sloveniji su to zvali kosovne pošilke. Da sad navedem razliku u prijevozu expresnih i komadnih pošiljki. Za expresne pošiljke se prijevoz obavezno moraja platiti u kolodvoru otpreme. Komadne pošiljke se mogu platiti u kolodvoru otpreme ali može i u uputnom kolodvoru. Expresna pošiljka se može otpremiti i za nezaposjednuto stajalište dok komadne pošiljka moraju ići obavezno u kolodvor otvoren za prijem i otpremu komadnih pošiljki. Komadne pošiljke nisu uglavnom ograničene težinom dok kod expresa je to ograničeno. Ne bih se mogao sjetiti točno kolika je to kilaža bila, davno je to bilo kad sam se time bavio (tridesetak godina).

lozacev sin
Ložač
Postovi: 135
Pridružio se: 23 Avg 2013, 00:58
Kontakt:

Re: Pruge uzanog kolos. Lašva-D.Vakuf(Bugojno.-G.Vakuf)-Srnetica

Post od lozacev sin »

mali.paja napisao:
ivanjz napisao:Na ovoj fotografiji sa lokomotivom 11-014 i jednom lokomotivom serije 73 lepo se vidi izlaz iz Lašve prema Zenici i Busovači. Krajnji levi uski kolosek je prema Busovači, do njega prema Zenici i onda normalni koloseci.

http://www.googlecom
Ima li kakav podatak o vremenu nastanka slike? Rekao bih da je to poslije 1966. Te godine je ukinuta uzana pruga Ploče-Sarajevo. Mostarske lokomotive serije serije 73 su završile u Travnku i Prijedoru. Nekoliko lokomotiva serije 73 sa pruge B.B.-Doboj-Usora je ako se ne varam završilo u Prijedoru. Ovaj normalnotračni putnički vlak za Sarajevo ispred službenog vagona ima teretne vagone serije "G". U njima se prevoze expresne pošiljke. Ekspresne pošiljke su se predavale na prijevoz na putničkim blagajnama i prevozile putničkim vlakovima i "B" teretnim vlakovima kao što je bila Lasta. Kolodvori koji su imali puno za otpremu expresnih pošiljki (Zagreb, Beograd, Ljubljana, N.Sad itd) imali su posebnu blagajnu za te pošiljke. Kakva je razlika između prijevoza expresnih pošiljki i komadnih (denčanih)? Prije nego odgovorim komadne pošiljke su bile poznate uglavnom kao denčane pošilke. Riječ denčana je turcizam, znači komad. U Sloveniji su to zvali kosovne pošilke. Da sad navedem razliku u prijevozu expresnih i komadnih pošiljki. Za expresne pošiljke se prijevoz obavezno moraja platiti u kolodvoru otpreme. Komadne pošiljke se mogu platiti u kolodvoru otpreme ali može i u uputnom kolodvoru. Expresna pošiljka se može otpremiti i za nezaposjednuto stajalište dok komadne pošiljka moraju ići obavezno u kolodvor otvoren za prijem i otpremu komadnih pošiljki. Komadne pošiljke nisu uglavnom ograničene težinom dok kod expresa je to ograničeno. Ne bih se mogao sjetiti točno kolika je to kilaža bila, davno je to bilo kad sam se time bavio (tridesetak godina).
Да баш је последља локомотива Дервента Добој Теслић 31.Март 1968 73-о21 и после је видим на сликама у Приједору
А де ми реците ово,са остатка пруге Дервента Брод која је угашена 1969 где су те локомотиве.да ли резане или широким колосеком из Слав Брода вожене негде.

Korisnikov avatar
ivanjz
Uber minister
Postovi: 5716
Pridružio se: 30 Mar 2012, 12:18
Kontakt:

Re: Pruge uzanog kolos. Lašva-D.Vakuf(Bugojno.-G.Vakuf)-Srnetica

Post od ivanjz »

Na pruzi Donji Vakuf - Gornji Vakuf.

http://www.google.com
Prikačeni fajlovi
Doni-Gornji-Vakuf-34km-1971-unrra-22.jpg
Doni-Gornji-Vakuf-34km-1971-unrra-22.jpg (59.43 KiB) Pogledano 2247 puta

Korisnikov avatar
ivanjz
Uber minister
Postovi: 5716
Pridružio se: 30 Mar 2012, 12:18
Kontakt:

Re: Pruge uzanog kolos. Lašva-D.Vakuf(Bugojno.-G.Vakuf)-Srnetica

Post od ivanjz »

Lokomotiva 97-009 na čelu putničkog voza kako se navodi na pruzi Lašva - Jajce 1967. godine.

http://www.google.com
Prikačeni fajlovi
97-009.jpg
97-009.jpg (118.2 KiB) Pogledano 2227 puta

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8811
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Pruge uzanog kolos. Lašva-D.Vakuf(Bugojno.-G.Vakuf)-Srnetica

Post od PECELJ »

Ovo je snimak ulaska kompozicije u železničku stanicu Turbe.

Isti fotograf je snimio još dve fotografije ove iste kompozicije. Jednu od njih smo već imali.
Turbe  -11.JPG
Turbe -11.JPG (167.92 KiB) Pogledano 2201 put
$_57 Turbe 97-015 1967.JPG
$_57 Turbe 97-015 1967.JPG (217.32 KiB) Pogledano 2201 put

Odgovori

Povratak na “Nekadašnje pruge uskog koloseka u Bosni i Hercegovini”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta