Lokomotive serije JŽ 22
Re: Lokomotive serije JŽ 22
- Prikačeni fajlovi
-
- 22-101.jpg (50.16 KiB) Pogledano 3847 puta
Re: Lokomotive serije JŽ 22
Ložionica Zagreb Glavni!
Re: Lokomotive serije JŽ 22
Sisacka loko.22-101 danas se nalazi na platou z.s. Sisak kao muzejski esponat.
Re: Lokomotive serije JŽ 22
- Prikačeni fajlovi
-
- 22-077.jpg (131.61 KiB) Pogledano 3736 puta
Re: Lokomotive serije JŽ 22
Lokomotiva JŽ 22-023, snimljena 1953.godine u Zagrebu :
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 22
Pozdravljeni,
pitamo se, pitamo, zbog čega je ova JŽ 22-077 ovako "izglancana" ...
U knjizi Zvonimira Horvata: 100 godina remonta lokomotiva, Zagreb 1994 piše kod serije 22:
"Dana 2.ožujka 1992. godine započelo je nekoliko entuzijasta i bivših radnika-umirovljenika Odjela montaže glavni popravak lokomotive HŽ 22-077 s tenderom 22-096 i lokomotive 22-047 s tenderom 22-030, koje su uključene u vuču prvog muzejsko-turističnog vlaka HŽ."
Zbog toga se je je 22-077 i očuvala.
Možemo pogledati i šta je pisalo na forumu vlakovi.com:
Pošto neznam tačno, koliko je dozvoljeno prepisati iz članka, samo jedna informacija:
"Lokomotiva HŽ 22-077 vozila je uglavnom po zagorskim prugama, i to sve do 1981. Muzejska lokomotiva postala je 1991. godine zaprimanjem u fundus Hrvatskoga željezničkog muzeja. No, već sljedeće godine ponovo je bila uključena u aktivnu službu kao dio kompozicije muzejsko-turističkog vlaka koji je vozio na relaciji Zagreb - Stubičke Toplice - Zagreb. Za tu namjenu prošla je glavni popravak u TŽV-u Gredelj, koji je bio i medijski široko praćen jer je bila riječ o lokomotivi prvoga i za sada još uvijek jedinoga muzejskog vlaka u Hrvatskoj. Na žalost, zbog ratnih zbivanja muzejski vlak je u promet bio uključen samo jednu sezonu. Nakon toga lokomotiva je drug put „umirovljena“ i ponovo je preuzela ulogu muzejskog izloška."
Dakle je mali.pajo malo pobrkao godine 1991 i 1992 na prvoj stranici teme. Pa nije ni čudo kod toliko podataka. Ja neznam ni svoj telefonski broj
pozdrav
Darko
pitamo se, pitamo, zbog čega je ova JŽ 22-077 ovako "izglancana" ...
U knjizi Zvonimira Horvata: 100 godina remonta lokomotiva, Zagreb 1994 piše kod serije 22:
"Dana 2.ožujka 1992. godine započelo je nekoliko entuzijasta i bivših radnika-umirovljenika Odjela montaže glavni popravak lokomotive HŽ 22-077 s tenderom 22-096 i lokomotive 22-047 s tenderom 22-030, koje su uključene u vuču prvog muzejsko-turističnog vlaka HŽ."
Zbog toga se je je 22-077 i očuvala.
Možemo pogledati i šta je pisalo na forumu vlakovi.com:
Pošto neznam tačno, koliko je dozvoljeno prepisati iz članka, samo jedna informacija:
"Lokomotiva HŽ 22-077 vozila je uglavnom po zagorskim prugama, i to sve do 1981. Muzejska lokomotiva postala je 1991. godine zaprimanjem u fundus Hrvatskoga željezničkog muzeja. No, već sljedeće godine ponovo je bila uključena u aktivnu službu kao dio kompozicije muzejsko-turističkog vlaka koji je vozio na relaciji Zagreb - Stubičke Toplice - Zagreb. Za tu namjenu prošla je glavni popravak u TŽV-u Gredelj, koji je bio i medijski široko praćen jer je bila riječ o lokomotivi prvoga i za sada još uvijek jedinoga muzejskog vlaka u Hrvatskoj. Na žalost, zbog ratnih zbivanja muzejski vlak je u promet bio uključen samo jednu sezonu. Nakon toga lokomotiva je drug put „umirovljena“ i ponovo je preuzela ulogu muzejskog izloška."
Dakle je mali.pajo malo pobrkao godine 1991 i 1992 na prvoj stranici teme. Pa nije ni čudo kod toliko podataka. Ja neznam ni svoj telefonski broj

pozdrav
Darko
Re: Lokomotive serije JŽ 22
- Prikačeni fajlovi
-
- 22-094-Zagreb.jpg (80.28 KiB) Pogledano 3598 puta
Re: Lokomotive serije JŽ 22
22-094 lokomotiva lozionice Sisak.Tacna lokacija je izmedju Klare i Zagreb GK,preciznije izmedju Savskog Mposta i Rasputnice Tresnjevka. Voz je na Sisackoj pruzi KM jos nema znaci godina je tu oko 1968.Siscani su sa 22 serijom vukli sabirno-manipulativni 792/793. Ovo je snimljeno u ranim jutarnjim satima i ako su ovo iza lokomotive sluzbena kola moguce da je 792. Isao je iz Siska navecer oko 20 sati,ali su u Klari u vrijeme Velesajma imali posla radeci manevru na kolosjecima Velesajma da su znali ostati po citavu noc.Onda tek ujutro da se "probiju" za Zagreb Borongaj gdje je zavrsavao voznju,a normalno isao je kroz Zagreb GK. Ako nije sabirno-manipulativni onda je neki dionicki iz Siska ili Sisak Predgradja za Cernomerec TK via Rasp.Tresnjevka.Slika je odlicna jos samo da izbrisemo ova slova.
Re: Lokomotive serije JŽ 22
Ova elektrificirana pruga pored je pruga Zagreb-Karlovac-Rijeka.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta