Lokomotive serije JŽ 53
Lokomotive serije JŽ 53
- Prikačeni fajlovi
-
- 53-022-Ljubljana.JPG (193.85 KiB) Pogledano 4451 put
Re: Parne lokomotive serije JŽ 53
Muzejski exponat lokomotive JŽ 53-019 u Kranju :
Re: Parne lokomotive serije JŽ 53
Tehnički podaci serije 53 :
Proizvajalec država : Wiener Neustadt (53-003), Floridsdorf (53-017) in Krauss (53-019) Avstrija
Leto izdelave :1928 (vse)
Prvotna oznaka :
003 - BBO 378.139
017 - BBO 378.106
019 - BBO 378.116
Tovarniška št. : 5826, 4830 in 2976
Tip : 1D1t h2
Moč : 295 kW
Največja hitrost : 60 km/h
Dolžina : 11,96 m
Višina : 4,4 m
Teža : 48 t
Osni pritisk : 11 t
Premer:
- pogonskih koles :1140 mm
- tekalnih koles : 870 mm
Premer parn. valja : 430 mm
Hod parnega bata : 570 mm
Površina rešetke : 2 m2
Ogrevaln.površina : 120,6 m2
Tlak v kotlu : 14 bar
Tip krmiljenja : Lentz
Tip zavor : Knorr
Lokomotive serije 53 so vozile v Sloveniji po prekmurski, kamniški, rogaški, savinjski, vrhniški, tržiški in kočevski progi.
Zanimivosti: V treh avstrijskih tovarnah so po letu 1927 izdelali kar 170 lokomotiv te vrste za lokalne proge. Po drugi svetovni vojni je prišlo k nam 29 lokomotiv tega tipa, sprva na Hrvaško (Vinkovci), ker pa jim je Lentzovo krmiljenje delalo preglavice, so kasneje vse lokomotive prelocirali v Slovenijo .Zaradi ekonomičnosti, mirnega teka in majhnega osnega pritiska so imele široko uporabnost.
Proizvajalec država : Wiener Neustadt (53-003), Floridsdorf (53-017) in Krauss (53-019) Avstrija
Leto izdelave :1928 (vse)
Prvotna oznaka :
003 - BBO 378.139
017 - BBO 378.106
019 - BBO 378.116
Tovarniška št. : 5826, 4830 in 2976
Tip : 1D1t h2
Moč : 295 kW
Največja hitrost : 60 km/h
Dolžina : 11,96 m
Višina : 4,4 m
Teža : 48 t
Osni pritisk : 11 t
Premer:
- pogonskih koles :1140 mm
- tekalnih koles : 870 mm
Premer parn. valja : 430 mm
Hod parnega bata : 570 mm
Površina rešetke : 2 m2
Ogrevaln.površina : 120,6 m2
Tlak v kotlu : 14 bar
Tip krmiljenja : Lentz
Tip zavor : Knorr
Lokomotive serije 53 so vozile v Sloveniji po prekmurski, kamniški, rogaški, savinjski, vrhniški, tržiški in kočevski progi.
Zanimivosti: V treh avstrijskih tovarnah so po letu 1927 izdelali kar 170 lokomotiv te vrste za lokalne proge. Po drugi svetovni vojni je prišlo k nam 29 lokomotiv tega tipa, sprva na Hrvaško (Vinkovci), ker pa jim je Lentzovo krmiljenje delalo preglavice, so kasneje vse lokomotive prelocirali v Slovenijo .Zaradi ekonomičnosti, mirnega teka in majhnega osnega pritiska so imele široko uporabnost.
Re: Parne lokomotive serije JŽ 53
Lokomotiva JŽ 53-014 na nepoznatoj lokaciji :
Re: Parne lokomotive serije JŽ 53
Slabo razumem slovenčaki gospodine Pecelje, pa bih Vas zamolio da prevedete ovajt tekst. Hvala!
Re: Parne lokomotive serije JŽ 53
g. Pecelj je napisao :
Lokomotiva JŽ 53-014 na nepoznatoj lokaciji :
Prva fotografija snimljena je u železničkoj stanici Celje 1965. godine
Lokomotiva JŽ 53-014 na nepoznatoj lokaciji :
Prva fotografija snimljena je u železničkoj stanici Celje 1965. godine
Re: Lokomotive serije JŽ 53
Lokomotiva 53-015 u Mariboru 1968 godine.
- Prikačeni fajlovi
-
- 53-015-Maribor-1968.jpg (66.02 KiB) Pogledano 4301 put
Re: Lokomotive serije JŽ 53
- Prikačeni fajlovi
-
- 53-021-Ljubljana-1959-Alfred-Luft.jpg (87.54 KiB) Pogledano 3863 puta
Re: Lokomotive serije JŽ 53
- Prikačeni fajlovi
-
- 53-006-Celje-1957.jpg (84.5 KiB) Pogledano 3784 puta
Re: Lokomotive serije JŽ 53
Lokomotiva JŽ 53-028 snimljena 1975.godine u stanici Celje :
Izvor : ebay
Izvor : ebay
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju