




Redovit promet ili javni prestao je 1975. godine na relaciji Prijedor-Drvar. Još 1 godinu je funkcionirao promet na relaciji Drvar-Lička Kaldrma. Na relaciji Prijedor-Sanski Most promet teretnih vlakova za svoje potreme preuzeo je RMU Sanski Most. Od željeznice su dobili u vlasništvo nekoliko lokomotiva. Radi toga je bila jed na lokomotiva pod parom u ložionici. Lokomotive serije 73 u Prijedoru i Travniku su stigle iz ložionice Mostar i Bosanski Brod po ukidanje uskotračnih pruga, Ploče-Sarajevo i B.B.-Doboj.colicdusan325 napisao:Postovanje G-dine PECELJ.Davne 1976 kao vozac kamiona TAM4500 tablica JNA F0374 VP4868/12 Bihac-Zeljava,bio sam u otkomandi u mestu Svodna,pruga Bosanski Novi-Prijedor.Par puta sam po potrebi dolazio u Prijedor,i naravno, uz dozvolu staresina obisao i zel stanicu Prijedor.Secam se lozionice koja je bila,na istoj strani,kao i zel.stanica ,smer Banja Luka,kao i grupu koloseka na istoj strani.Pamtim da sam usao u lozionicku supu,i koliko me secanje drzi unutra je bilo par parnih lokomotiva serije73[ugasene],dok je na jednoj grupi koloseka,poprilicno udaljenih od lozionice, radila jedna parna lokomotiva serije unrra.Ovo pricam po secanju iz 1976.Znaci lozionicka supa i grupa koloseka 0,76,desna strana od stanicne zgrade smer Banja Luka.Ako sam pogresio volio bih da me neko demantuje,dopuni ,ispravi ili sta znam vec.?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju