Lokomotive serije JŽ 03
Lokomotive serije JŽ 03
Lokomotiva JDŽ 03-007 snimljena 1940.godine u Planici :
Re: Parna lokomotiva serije 03
Tehnički podaci serije 03 (Sud 109) :
Ovde se bolje vidi :
Tehnični podatki:
Proizvajalec država - Floridsdorf, Dunaj Avstrija
Leto izdelave - 1914
Prvotna oznaka - Sud 109.38
Tovarniška št. - 2161
Tip - 2C h2
Moč - 1030 kW
Največja hitrost - 90 km/h
Dolžina - 17,547 m
Višina - 4,65 m
Teža - 76,2 t
Osni pritisk - 14 t
Premer:
- pogonskih koles - 1740 mm
- tekalnih koles - 1034 mm
Premer parnega valja - 550 mm
Hod parnega bata - 650 mm
Površina rešetke - 3,56 m2
Ogrevalna površina - 175,6 m2
Tlak v kotlu - 13 bar
Tip krmiljenja - Heusinger
Tip zavor - tlačna Božič-Knorr
Lokomotive serije 03 so na Slovenskih progah vozile na relaciji Trst-Maribor in Ljubljana-Zagreb.
Zanimivosti: omenjena serija je bila grajena prav posebej za potrebe takratne Južne železnice (Ljubljana-Trst).
Poizkusna vožnja je potekala med postajama Sežana in Pivka z 400 tonskim vlakom pri vzponu 10 promil in hitrostjo 50km/h. Izvrstno se je obnesla.
Po razpadu monarhije je pripadlo kraljevini SHS 13 lokomotiv te serije, po drugi svetovni vojni pa še dve Madžarske izdelave z tremi parnimi domovi.
Omenjena serija je vozila mednarodne brzo vlake med njimi tudi zelo znani Simplon-Orient ekspres vse do prihoda serije 06.
Na žalost omenjena lokomotiva ni več v sestavi aktivnih lokomotiv.
Serija 109 austrijske Južne željeznice (Südbahn) kojoj su pripadale i pruge Hrvatske i Slovenije, gdje je ostalo 15 lokomotiva nakon rata.
03-002 danas vuče muzejski vlak u Sloveniji.
Izvor : slovenački forum
Ovde se bolje vidi :
Tehnični podatki:
Proizvajalec država - Floridsdorf, Dunaj Avstrija
Leto izdelave - 1914
Prvotna oznaka - Sud 109.38
Tovarniška št. - 2161
Tip - 2C h2
Moč - 1030 kW
Največja hitrost - 90 km/h
Dolžina - 17,547 m
Višina - 4,65 m
Teža - 76,2 t
Osni pritisk - 14 t
Premer:
- pogonskih koles - 1740 mm
- tekalnih koles - 1034 mm
Premer parnega valja - 550 mm
Hod parnega bata - 650 mm
Površina rešetke - 3,56 m2
Ogrevalna površina - 175,6 m2
Tlak v kotlu - 13 bar
Tip krmiljenja - Heusinger
Tip zavor - tlačna Božič-Knorr
Lokomotive serije 03 so na Slovenskih progah vozile na relaciji Trst-Maribor in Ljubljana-Zagreb.
Zanimivosti: omenjena serija je bila grajena prav posebej za potrebe takratne Južne železnice (Ljubljana-Trst).
Poizkusna vožnja je potekala med postajama Sežana in Pivka z 400 tonskim vlakom pri vzponu 10 promil in hitrostjo 50km/h. Izvrstno se je obnesla.
Po razpadu monarhije je pripadlo kraljevini SHS 13 lokomotiv te serije, po drugi svetovni vojni pa še dve Madžarske izdelave z tremi parnimi domovi.
Omenjena serija je vozila mednarodne brzo vlake med njimi tudi zelo znani Simplon-Orient ekspres vse do prihoda serije 06.
Na žalost omenjena lokomotiva ni več v sestavi aktivnih lokomotiv.
Serija 109 austrijske Južne željeznice (Südbahn) kojoj su pripadale i pruge Hrvatske i Slovenije, gdje je ostalo 15 lokomotiva nakon rata.
03-002 danas vuče muzejski vlak u Sloveniji.
Izvor : slovenački forum
Re: Parna lokomotiva serije 03
- Prikačeni fajlovi
-
- 03-004-Zidani-Most.jpg (182.5 KiB) Pogledano 7273 puta
Re: Parna lokomotiva serije 03
- Prikačeni fajlovi
-
- 03-111.jpg (140.32 KiB) Pogledano 7262 puta
Re: Parna lokomotiva serije 03
Lokomotiva 03-012 u železničkoj stanici Štore :
Re: Parna lokomotiva serije 03
Jedna lepa fotografija lokomotive 03-002 koja danas vuče muzejske vozove po Sloveniji :
Re: Parna lokomotiva serije 03
- Prikačeni fajlovi
-
- 03-004-Zidani-Most-1966.jpg (138.82 KiB) Pogledano 7258 puta
Re: Parna lokomotiva serije 03
Lokomotiva 03-010 kod Videm Krškog :
Re: Parna lokomotiva serije 03
Lokomotiva 03-012 snimljena ispred ložionice u Mariboru :
Izvor : nemački sajt
Izvor : nemački sajt
Re: Parna lokomotiva serije 03
- Prikačeni fajlovi
-
- 03-112.JPG (73.42 KiB) Pogledano 7170 puta
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta