Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
U blizini stajališta Krupa :
Izvor : iz arhive g.shuce
Izvor : iz arhive g.shuce
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
MOJA GRESKA !!!PECELJ napisao:U blizini stajališta Krupa :
Izvor : iz arhive g.shuce
Kada sam radio ove fotografije 1976, pogresno sam potpisao Krupa..
Ovo je u potkovici Sjekose, g.Mali Paja ce detaljnije.
Ja se ne mogu setiti da li je ovo PRE ili POSLE viadukta Sjekose ka Humu..
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Evo ispravljeno !!!
U blizini stanice Sjekose :
Izvor : iz arhive g.shuce
U blizini stanice Sjekose :
Izvor : iz arhive g.shuce
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Ovo je taj vijadukt u blizini Sjekosa :
Izvor : iz arhive g.shuce
Izvor : iz arhive g.shuce
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Ovaj vijadukt, kao strateški, bio je pogodan za diverzije :
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Mislim da je poslije vijadukta. Sad bi se iza krivine trebao pojaviti i ulazni signal.shuca napisao:MOJA GRESKA !!!PECELJ napisao:U blizini stajališta Krupa :
Izvor : iz arhive g.shuce
Kada sam radio ove fotografije 1976, pogresno sam potpisao Krupa..
Ovo je u potkovici Sjekose, g.Mali Paja ce detaljnije.
Ja se ne mogu setiti da li je ovo PRE ili POSLE viadukta Sjekose ka Humu..
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Ne mogu precizno odgovoriti. Prvi MOT 802 su išli u Dubrovnik i Zeleniku. Na Uskoplju su se rastavljali i tako vozili. Teretnu vuču su obavljale parnjače kao i lokalne valkove. To se odnosi na prugu prema Dubrovniku, Nikšiću i Zeleniki. Po ukidanju uzane pruge Ploče-Sarajevo za Zeleniku je teretni promet opao preko 90%.Dizel vuča se isto tako pojavljivala postupno. Na potezu od Bileće prema Nikšiću ŽTP Beograd (Titograd je bio pod njima) vuču je vršio sa parnjačama. Oni nisu nikad imali svoje dizelke kao i motorne garniture. Do zadnjeg je u Čapljini bila parnjača na manevri. Bila je to zelenička lokomotiva 83-120. Mišljenja sam da je i ta parnjača više bila kao nekakva rezerva u slučaju potrebe kod eventualnih kvarova dizelki ili MOT802.ivanjz napisao:Pitanje za g. malog paju. Uvođenje dizel lokomotiva i motornih vozova na relaciji Čapljina - Dubrovnik koliko je bila smanjena parna vuča. Ako možete navedite taj odnos u procentima približno.
http://www.google.com
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Hvala g. malom paji na odgovoru.
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Nakon viadukta i useka, voz dolazi do ulaznog signala
stanice Sjekose..
Sunce direktno tuce u objektiv...
stanice Sjekose..
Sunce direktno tuce u objektiv...
-
- Ložač
- Postovi: 135
- Pridružio se: 23 Avg 2013, 00:58
- Kontakt:
Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Може ли неко да ми дочара да ли су ови вагони на уском колосеку имали ходник и купеје јер ми то све некако прешироко за оних 76 цм размака на трачницама.Неки дан гледам партизански филм и Бата Живојиновић и Љубиша Самарџић i Заим Музаферија спроводе лажне заробљене Немце у купеју сједе а у ходнику праве швабе.и да ли се из ових вагона а и уопште на уском колосеку могло прелазити из вагона у вагон по средини на саставу где се копчају,као у данашљих на нормалном колосекуshuca napisao:Nakon viadukta i useka, voz dolazi do ulaznog signala
stanice Sjekose..
Sunce direktno tuce u objektiv...
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju