Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Evo te slike o kojoj sam prethodno pisao i Ćire na njoj. Lokomotiva je u stvari bila u selu Struge nasuprot starih rimskih iskopina Mogorjelo. Od centra Čapljine je udaljeno oko 1.5-2 km. Ova lokomotiva je nekad bila beogradska (ŽTP-a Beograd). Razmjenom je došla u Sarajevo. Iz Sarajeva je poslata za razmjenu lokomotiva serije 73 u Srbiju. To je bilo još dok su uzane pruge funkcionirale. U Čapljinu je dopremljena serija 85 iz Sarajeva a u Mostar, točnije Rodoč serija 83 iz Jajca. Obje lokomotive su trebale biti spomenici. Na žalost obje su izrezane i prodane u staro željezo. Dole domoroci znaju tko je to napravio ali neće reći.
lokomotiva 62-063i Topcider teretna blok 3 prema garazi plavog voza .verovatno radi manevru,sudeci gde stoje ona dva zeleznicara.usamoj stanici Topcider teretna na vozu su dizellokomotiva 661 i parna lokomotiva serije 33.
Kolega Colic je vec odgovorio ali da budemo detaljniji. To je takozvana "klanička" pruga i povezivla je stanicu Beograd sa stanicom Beograd Klanica (ona se nalazila otprilike na prostoru sadašnje stanice Beograd Dunav). Sa te stanice su se odvajali industriski koloseci za veliku klanicu kao i za fabriku platna i strugaru Prometne banke. Takođe ta pruga sa stanicom Beograd Sava je opsluživala savsko pristanište i magacine na Savi. Dakle bila je vrlo važna za beogradsku industriju i trgovinu.