Slovenija
Re: Slovenija
Muzejski primerak nekadašnjeg putničkog vagona u ILIRSKOJ BISTRICI u Sloveniji :
Re: Slovenija
Stara razglednica železničke stanice HRPELJE_KOZINA (pre WW I) na pruzi Divača-Kozina-.............
Detalj sa stanice :
Detalj sa stanice :
Re: Slovenija
Železnička stanica MARIBOR :
Re: Slovenija
Nekadašnji župan Hrpelje Kozine je bio strastveni zbiratelj starih razglednica . Kako je isti bio i vlasnik lokalno poznate pivovare i restorana razglednice su bile izobješene po zidovima.
Nekad i nekad 1904 i 2004
Nekad i nekad 1904 i 2004
- Prikačeni fajlovi
-
- scan0002.jpg (697.94 KiB) Pogledano 2535 puta
-
- scan0001.jpg (749.78 KiB) Pogledano 2535 puta
Re: Slovenija
Stara fotografija železničke stanice CEROVLJE na pruzi Divača-Pula :
Re: Slovenija
Železnički most "Solkan" kod stanice Nova Gorica a na pruzi ka Jesenicama :
Re: Slovenija
Cerovlje je u Hrvatskoj zato bi ovaj post više spadao u temu "Hrvatska" nego u "Slovenija". Istina pruga se začne u Sloveniji (32km), al većina trase je u Hrvatskoj više od 90km.PECELJ napisao: 08 Nov 2023, 13:39 Stara fotografija železničke stanice CEROVLJE na pruzi Divača-Pula
Re: Slovenija
Potpuno ste u pravu. Moja u brzini slučajna greška. Premestiću !stjepan napisao: 12 Nov 2023, 16:12Cerovlje je u Hrvatskoj zato bi ovaj post više spadao u temu "Hrvatska" nego u "Slovenija". Istina pruga se začne u Sloveniji (32km), al većina trase je u Hrvatskoj više od 90km.PECELJ napisao: 08 Nov 2023, 13:39 Stara fotografija železničke stanice CEROVLJE na pruzi Divača-Pula
Re: Slovenija
Stara razglednica vijadukta kod BOROVNICE na pruzi Ljubljana-Postojna-.................
Za vreme WW II je srušen pa su Nemci napravili zaobilaznu prugu.
Za vreme WW II je srušen pa su Nemci napravili zaobilaznu prugu.
- Prikačeni fajlovi
-
- BOR.jpg (318.98 KiB) Pogledano 2408 puta
Re: Slovenija
Od tog veličanstvenog viadukta danas je kao spomenik ostao sačuvan samo jedan stup. Viadukt je građen na močvirnom ljubljanskom barju i graditelji su imali velike probleme kod gradnje a i željezničari kod eksploatacije jer se je zbog velike težine i močvirja sasjedao. Već prije rata su brzine preko viadukta bile smanjene na 20 km/h i već se tada razmišljalo o novoj trasi. Rat je sve samo pospješio. Viadukt je prvo rušila jugoslovenska vojska pri povlačenju 1941 a talijani su brzo postavili metalnu konstrukciju koju su uništili saveznici bombardiranjem.
- Prikačeni fajlovi
-
- DSC_0008.JPG (562.97 KiB) Pogledano 2388 puta
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta