Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište

Sve vezano za pruge uskog koloseka u Bosni i Hercegovini
Odgovori
Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8810
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište

Post od PECELJ »

Posle ratova i rušenja , most je napravljn u ovakvom obliku. I danas postoji !


Sl.4 Dobrun - Vardište 1.jpg
Sl.4 Dobrun - Vardište 1.jpg (272.11 KiB) Pogledano 7522 puta

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8810
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište

Post od PECELJ »

Dežurna partija mašinovođa i ložača ložionie VIŠEGRAD 1956. g.

Lokomotiva je JŽ 85-029-

Dežurna partija ložionie Višegrad, 1956. g..jpg
Dežurna partija ložionie Višegrad, 1956. g..jpg (151.59 KiB) Pogledano 8937 puta
Izvor : T.N.

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8810
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište

Post od PECELJ »

Parna lokomotiva JŽ 83-017 u ložionici VIŠEGRAD , 1974. godine :

Parna lokomotiva 83-017 u ložionici Višegrad, 1974. g.jpg
Parna lokomotiva 83-017 u ložionici Višegrad, 1974. g.jpg (54.3 KiB) Pogledano 8831 put
Izvor :T-N.

colicdusan325
Šef stanice
Postovi: 444
Pridružio se: 03 Apr 2012, 20:26
Kontakt:

Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište

Post od colicdusan325 »

a tender od lokomotive serije 85.

mali.paja
Direktor železnice
Postovi: 1954
Pridružio se: 09 Jul 2012, 12:38
Kontakt:

Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište

Post od mali.paja »

Ja bih tekao da je slika ipak malo mlađa ili starija? Mlađa je u odnosu na prošlo vrijeme jer bi ovo bilo negdje '77 možda i kasnije. Starija je jer je 3-4 godine više od '74. Zašto to TVRDIM? Dana 01.05.1975. vozio sam se vlakom iz Ustiprače do Foče. Vlak je vukla lokomotiva 83-017 sa malim dvoosovinskim tenderom. Ja i društvo smo ostali u Foči a lokomotiva je produžila sa vlakom prema Miljevini. Imam i brojeve tih vlakova. Dok smo mi u Foči na stanici sjedili i čekali vlak natrag došla je milicija i legitimirala nas. Bio je jedn mladi milicaja, ugodan i pristojan. Moje društvo je imalo tada pismeno odobrenje od ŽTP-a Sarajevo da možemo slobodno slikati od Sarajeva do Višegrada. Kako nam vozni red nije odgovarao da idemo u Višegrad skrenuli smo prema Foči. Naime nismo išli u Višegrad jer nam nije odgovarao vozni red, ne bi se mogli isti dan vratiti. Morali smo prespavati tu noć u Sarajevu kako bi ujutro 02.05.1974. krenuli rano prema Dubrovniku sa vlakom broj 741, Kozara (Ljubljana-Ploče). Od ŽTP-a Zagreb imali smo besplatne karte do Dubrovnika a za Višegrad/Foču smo trebali iste kupiti. Kako smo bili na knap transferom (tramvaj) prema Alipašinpm Mostu polaznom uskotračnom kolodvoru i slikanjem odlučili smo karte kupiti kod konduktera. Uglavnom iste nismo kupili nego smo kondukteru nešto dali i on nas je pustio da se vozimo. Već sam napisao da milicajac bio kulturan i mi smo čekali motorni vlak iz Sarajeva kojim se natrag vraćamo. U međuvremenu se sa Miljevine spustio vlak koji je vukla lokomotiva 83-017. Za ovj MOT 802 iz Foče do Sarajeva smo kupili uredno karte i bila je obavezna rezervacija. Dosta brzo smo stigli u Sarajevo i vlak nije stajo puno, uglsvnom je bio kao neki poslovni. Pruga prema Dubrovniku je ukinuta '76. a do Višegrada je radila još ako se ne varam do '78.? Nakon ukidanja pruge lokomotiva 83-017 je dobila veliki tender kako bi mogla duže raditi kod trganja ukinute pruge. Sa strane se na lijevoj strani slike vidi i kako su vagoni bez osovina i kako se režu. Nakon zavrešenog trganj, paranja pruge lokomotiva 83-017 je sa velikim tenderom trunula na livadi. Onda se netko sjetio da bi bilo dobro za vožnju na Šarganu imati i lokomotivu serije 85 sa velikim tenderom. Onda su lokomotivu 83-017 otpremili u Čačak a od tamo uzeli lokomotivu 83-005 i sa ovim velikim tenderom otpremili u Šinovoz-Zrenjanin. I na žalost nestade veliki tender i lokomotiva 85-005.
Umjesto lokomotive 83-017 u Višegradu je završila normalnotračna lokomotiva serije 125 gdje i dans stoji i na kojoj uzgajaju cvijeće. Najdivnije je da u Višegradu nije bilo nikad normalne pruge.

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8810
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište

Post od PECELJ »

Telegrafisti železničke stanice VIŠEGRAD.

,Snimljeno 1960. godune.

Telegrafisti stanice Višegrad, 1960. g..jpg
Telegrafisti stanice Višegrad, 1960. g..jpg (146.59 KiB) Pogledano 8625 puta
Izvor : T.N.

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8810
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište

Post od PECELJ »

Parna lokomotiva serije JŽ 85-008 na čelu kompozicije u stanici SARAJEVO :


Parna lokomotiva serije 85-018 na stanici Sarajevo..jpg
Parna lokomotiva serije 85-018 na stanici Sarajevo..jpg (71.13 KiB) Pogledano 8345 puta
Izvor : T.N..

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8810
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište

Post od PECELJ »

Pruga kroz DEBELO BRDO u Sarajevu. Snimljeno 1905.godine.

Ako neko zna lokaciju, verovatno pre stanice Bistrik ?

589_001 Sarajevo bahn strecke railway line from Debelo Brdo used 1905.jpg
589_001 Sarajevo bahn strecke railway line from Debelo Brdo used 1905.jpg (542.4 KiB) Pogledano 8120 puta
Izvor : ebay

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8810
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište

Post od PECELJ »

Parna lokomotiva serije JŽ 85-021 na čelu kompozicije u stanici SARAJEVO .

Snimak iz 1958.godine.

Željeznička stanica Sarajevo 1958..jpg
Željeznička stanica Sarajevo 1958..jpg (163.36 KiB) Pogledano 7995 puta
Izvor : Fb

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8810
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište

Post od PECELJ »

Ovog puta u boji........................


Železnička stanica VIŠEGRAD 1966.godine.

Na čelu komppozicije lokomotive JŽ 83-011 i JŽ 85-037. koja se upućuje ka Užicu.



s-l1600 83 011 Visegrad 1966 Original SC
Izvor : ebay
Prikačeni fajlovi
s-l1600 83 011 Visegrad 1966 Original SC.jpg
s-l1600 83 011 Visegrad 1966 Original SC.jpg (269.61 KiB) Pogledano 6384 puta

Odgovori

Povratak na “Nekadašnje pruge uskog koloseka u Bosni i Hercegovini”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Bing [Bot] i 3 gosta