Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Posle ratova i rušenja , most je napravljn u ovakvom obliku. I danas postoji !
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Dežurna partija mašinovođa i ložača ložionie VIŠEGRAD 1956. g.
Lokomotiva je JŽ 85-029-
Izvor : T.N.
Lokomotiva je JŽ 85-029-
Izvor : T.N.
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Parna lokomotiva JŽ 83-017 u ložionici VIŠEGRAD , 1974. godine :
Izvor :T-N.
Izvor :T-N.
-
- Šef stanice
- Postovi: 444
- Pridružio se: 03 Apr 2012, 20:26
- Kontakt:
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
a tender od lokomotive serije 85.
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Ja bih tekao da je slika ipak malo mlađa ili starija? Mlađa je u odnosu na prošlo vrijeme jer bi ovo bilo negdje '77 možda i kasnije. Starija je jer je 3-4 godine više od '74. Zašto to TVRDIM? Dana 01.05.1975. vozio sam se vlakom iz Ustiprače do Foče. Vlak je vukla lokomotiva 83-017 sa malim dvoosovinskim tenderom. Ja i društvo smo ostali u Foči a lokomotiva je produžila sa vlakom prema Miljevini. Imam i brojeve tih vlakova. Dok smo mi u Foči na stanici sjedili i čekali vlak natrag došla je milicija i legitimirala nas. Bio je jedn mladi milicaja, ugodan i pristojan. Moje društvo je imalo tada pismeno odobrenje od ŽTP-a Sarajevo da možemo slobodno slikati od Sarajeva do Višegrada. Kako nam vozni red nije odgovarao da idemo u Višegrad skrenuli smo prema Foči. Naime nismo išli u Višegrad jer nam nije odgovarao vozni red, ne bi se mogli isti dan vratiti. Morali smo prespavati tu noć u Sarajevu kako bi ujutro 02.05.1974. krenuli rano prema Dubrovniku sa vlakom broj 741, Kozara (Ljubljana-Ploče). Od ŽTP-a Zagreb imali smo besplatne karte do Dubrovnika a za Višegrad/Foču smo trebali iste kupiti. Kako smo bili na knap transferom (tramvaj) prema Alipašinpm Mostu polaznom uskotračnom kolodvoru i slikanjem odlučili smo karte kupiti kod konduktera. Uglavnom iste nismo kupili nego smo kondukteru nešto dali i on nas je pustio da se vozimo. Već sam napisao da milicajac bio kulturan i mi smo čekali motorni vlak iz Sarajeva kojim se natrag vraćamo. U međuvremenu se sa Miljevine spustio vlak koji je vukla lokomotiva 83-017. Za ovj MOT 802 iz Foče do Sarajeva smo kupili uredno karte i bila je obavezna rezervacija. Dosta brzo smo stigli u Sarajevo i vlak nije stajo puno, uglsvnom je bio kao neki poslovni. Pruga prema Dubrovniku je ukinuta '76. a do Višegrada je radila još ako se ne varam do '78.? Nakon ukidanja pruge lokomotiva 83-017 je dobila veliki tender kako bi mogla duže raditi kod trganja ukinute pruge. Sa strane se na lijevoj strani slike vidi i kako su vagoni bez osovina i kako se režu. Nakon zavrešenog trganj, paranja pruge lokomotiva 83-017 je sa velikim tenderom trunula na livadi. Onda se netko sjetio da bi bilo dobro za vožnju na Šarganu imati i lokomotivu serije 85 sa velikim tenderom. Onda su lokomotivu 83-017 otpremili u Čačak a od tamo uzeli lokomotivu 83-005 i sa ovim velikim tenderom otpremili u Šinovoz-Zrenjanin. I na žalost nestade veliki tender i lokomotiva 85-005.
Umjesto lokomotive 83-017 u Višegradu je završila normalnotračna lokomotiva serije 125 gdje i dans stoji i na kojoj uzgajaju cvijeće. Najdivnije je da u Višegradu nije bilo nikad normalne pruge.
Umjesto lokomotive 83-017 u Višegradu je završila normalnotračna lokomotiva serije 125 gdje i dans stoji i na kojoj uzgajaju cvijeće. Najdivnije je da u Višegradu nije bilo nikad normalne pruge.
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Telegrafisti železničke stanice VIŠEGRAD.
,Snimljeno 1960. godune.
Izvor : T.N.
,Snimljeno 1960. godune.
Izvor : T.N.
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Parna lokomotiva serije JŽ 85-008 na čelu kompozicije u stanici SARAJEVO :
Izvor : T.N..
Izvor : T.N..
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Pruga kroz DEBELO BRDO u Sarajevu. Snimljeno 1905.godine.
Ako neko zna lokaciju, verovatno pre stanice Bistrik ?
Izvor : ebay
Ako neko zna lokaciju, verovatno pre stanice Bistrik ?
Izvor : ebay
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Parna lokomotiva serije JŽ 85-021 na čelu kompozicije u stanici SARAJEVO .
Snimak iz 1958.godine.
Izvor : Fb
Snimak iz 1958.godine.
Izvor : Fb
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Ovog puta u boji........................
Železnička stanica VIŠEGRAD 1966.godine.
Na čelu komppozicije lokomotive JŽ 83-011 i JŽ 85-037. koja se upućuje ka Užicu.
s-l1600 83 011 Visegrad 1966 Original SC
Izvor : ebay
Železnička stanica VIŠEGRAD 1966.godine.
Na čelu komppozicije lokomotive JŽ 83-011 i JŽ 85-037. koja se upućuje ka Užicu.
s-l1600 83 011 Visegrad 1966 Original SC
Izvor : ebay
- Prikačeni fajlovi
-
- s-l1600 83 011 Visegrad 1966 Original SC.jpg (269.61 KiB) Pogledano 6384 puta
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Bing [Bot] i 3 gosta