Bosanska Rača – Bijeljina – Ugljevik - B. Mezgraja
Re: Bosanska Rača – Bijeljina – Ugljevik - B. Mezgraja
Kako možeš tvrditi da forum "željeznice.net ne postoji"? Ja imam na tom forumu skoro 12 500 postova. Skoro svaki dan se tamo javljam.
-
- Vozovođa
- Postovi: 264
- Pridružio se: 03 Jan 2016, 19:34
- Kontakt:
Re: Bosanska Rača – Bijeljina – Ugljevik - B. Mezgraja
Hum napisao: 01 Maj 2023, 09:58* првиTanka.vatra napisao: Priloženu sliku sam postao u 3 podforuma:Ово је "OK".Parne lokomotive serije 83
* другиОво "босански" је сувишно, али добро.pruga Bos. Rača - Bijeljina - Bos. Mezgraja, "bosanski"
* трећиЕ, видиш, смрдљивче, овде је "комбинација" четништва, алкохола и "Танка.памет", дошла на видело.pruga Bos. Rača - Bijeljina - Bos. Mezgraja, "srpski"
Hum napisao: 01 Maj 2023, 10:28 Овај неизлечиви алкохоличар измишља.
Никада он на станици Бијељина Стара није био, јер да јесте, знао би да колосек III, где су те три локомотиве заиста биле, уопште није ложионички.Tanka.vatra napisao: Tokom bavljena u Bijeljini, na ložioničkom koloseku su stajale sve 3 lokomotive onako kako sam ih nabrojao u prilogu slike,
sa tim da sam omaškom napisao 83-182, a trebalo je 83-162.
Dakle lično sam ih video, nisam smeo da ih fotografišem jer je bilo milicije na stanici, a i bila je jurnjava za fotografima, jer
su proglašavani "stranim špijunima".
Осим тога, он је и тртарош. Како су Немци, Енглези, Аустријанци и многи други фотографисали?
Mudologu,Hum napisao: 01 Maj 2023, 09:24Остави се алкохола, пијандуро блесави, whiskey ти је, очигледно, помутио разум.Tanka.vatra napisao: Sada pitam ja tebe, gde si ti bio tih godina mudologu moj pametni?
Sada pitam ja tebe, gde si ti bio tih godina mudologu moj pametni?
I za kraj - MUDOLOGU MOJ PAMETNI, ovo nije nikakvo nagađanje, jer si se kao takav već dokazao!
Tanka.vatra napisao: pijem u cugu sa gustiranjem:
domaća kafa + viski + šveps.
Ispood svakog nivoa mi je da polemišem sa tobom jer si TEŽAK PSIHIJATRISKI SLUČAJ! Dovoljno je pročitati tvoje postove i šta pišeš i
komentarišeš u njima i doći do takvog zaključka.Otvoreno pitanje ADMINISTRATORU FORUMA je kako dozvoljava tvoje prisustvo na ovom forumu?
I topla preporuka za tebe : Iako SI GLUP KAO TOCILO,STEGNI TVOJU SMRDLJIVU ZADNJICU PA FORMIRAJ SVOJ SAJT ILI FB-profil i otvoreno nastupi na sceni.Dojadio si bre i Bogu i narodu na prostoru cele bivše Jugoslavije!
Re: Bosanska Rača – Bijeljina – Ugljevik - B. Mezgraja
Od kud ti znaš da kolosijek 3 nije bio ložionički. Ja nisam bio niti to znam ali ne znaš ni ti. Šef kolodvora je moga propisati Poslovnim redom kolodvora da neki kolosijek služi i za gariranje lokomotiva.
Kako su neki stranci mogli slikati a naši ljudi ne? Moraš ipak nešto poznavati pa da možeš bubnuti neke stvari. Ja sam vodio jednu ekipu na slikanje prije ukidanje pruge za Dubrovnik. Osim papirnatog dopuštenja ŽTP-a Sarajevo puno je vrijedilo i moje društvo. Moj pokojni otac je bio strojovođa i kada sam se predstavio otvaralo je i vše nego sva vrata. Ali kada smo išli u Drvar nije nam pomagalo niti dozvola od ŽTP-a Sarajevo. Par dana prije nas je bo jedan od najvećih poznavalaca parne vuče u Jugoslaviji, Tadej Brate. On je i nekoliko knjiga izdao. Zvali su mu i miliciju. Nama su rekli da je bio neki ludi Slovenac da slika. Razumijemo da je novinar da piše i slika ali da nekoga samo tako zanima željeznica nije normalno.
A kako su stranci mogli slikati? Negdje početkom pedesetih godina održavao se čini mi se Kongres sindikata Jugoslavije. Na Kongres su bile pozvane i strane delegacije. Jugoslaviji je bilo u interesu da izađe nekako iz političke izolacije. U to vrijeme bila je zavada sa Istočnim blokom radi Rezolucije informbiroa a zapadom je bila zavada u vezi Istre, Trsta, zone A i zone B. Konkretno socijalisti u Austriji su kao uvjet da bi došli postavili zahtjev da mogu slikati po Jugoslaviji željeznicu, pogotovo uskotračne pruge. I dan danas su te pruge, pogotovu u BiH zaokupljale pažnju. Odmah su dobili pozitivan odgovor jer im je bilo itekako stalo da dođe netko iz vana. Ako te možda još zanima u njemačkom govornom području pogotovo u Austriji i danas se za pruge kolosijeka 760mm kaže da je to "bosanski kolosijek". Za specifišno kvačilo u obliku broja "8" kažu da je to "bosansko kvačilo". Možda nisi znao da je u Jugoslaviji bilo uzanih lokomotiva i iz Poljske. Da je bila narudžba 12 lokomotiva od kojih nijedna nije bila isporučena. Ja sam bio u uskotračnom muzeju blizu Varšave. Lokomotive nisu nikad isporučene radi Rezolucije informbiroa. To su trebale biti lokomotive sa dvoosovinskim tenderom i ložištem za drveni ugalj snage 250ks.
Zato smiri strasti i spusti tenzije jer ti to nije potrebno. Ukoliko pratiš dobro možeš nešto i naučiti od ljudi koji nešto više znaju od tebe.
Kako su neki stranci mogli slikati a naši ljudi ne? Moraš ipak nešto poznavati pa da možeš bubnuti neke stvari. Ja sam vodio jednu ekipu na slikanje prije ukidanje pruge za Dubrovnik. Osim papirnatog dopuštenja ŽTP-a Sarajevo puno je vrijedilo i moje društvo. Moj pokojni otac je bio strojovođa i kada sam se predstavio otvaralo je i vše nego sva vrata. Ali kada smo išli u Drvar nije nam pomagalo niti dozvola od ŽTP-a Sarajevo. Par dana prije nas je bo jedan od najvećih poznavalaca parne vuče u Jugoslaviji, Tadej Brate. On je i nekoliko knjiga izdao. Zvali su mu i miliciju. Nama su rekli da je bio neki ludi Slovenac da slika. Razumijemo da je novinar da piše i slika ali da nekoga samo tako zanima željeznica nije normalno.
A kako su stranci mogli slikati? Negdje početkom pedesetih godina održavao se čini mi se Kongres sindikata Jugoslavije. Na Kongres su bile pozvane i strane delegacije. Jugoslaviji je bilo u interesu da izađe nekako iz političke izolacije. U to vrijeme bila je zavada sa Istočnim blokom radi Rezolucije informbiroa a zapadom je bila zavada u vezi Istre, Trsta, zone A i zone B. Konkretno socijalisti u Austriji su kao uvjet da bi došli postavili zahtjev da mogu slikati po Jugoslaviji željeznicu, pogotovo uskotračne pruge. I dan danas su te pruge, pogotovu u BiH zaokupljale pažnju. Odmah su dobili pozitivan odgovor jer im je bilo itekako stalo da dođe netko iz vana. Ako te možda još zanima u njemačkom govornom području pogotovo u Austriji i danas se za pruge kolosijeka 760mm kaže da je to "bosanski kolosijek". Za specifišno kvačilo u obliku broja "8" kažu da je to "bosansko kvačilo". Možda nisi znao da je u Jugoslaviji bilo uzanih lokomotiva i iz Poljske. Da je bila narudžba 12 lokomotiva od kojih nijedna nije bila isporučena. Ja sam bio u uskotračnom muzeju blizu Varšave. Lokomotive nisu nikad isporučene radi Rezolucije informbiroa. To su trebale biti lokomotive sa dvoosovinskim tenderom i ložištem za drveni ugalj snage 250ks.
Zato smiri strasti i spusti tenzije jer ti to nije potrebno. Ukoliko pratiš dobro možeš nešto i naučiti od ljudi koji nešto više znaju od tebe.
-
- Vozovođa
- Postovi: 264
- Pridružio se: 03 Jan 2016, 19:34
- Kontakt:
Re: Bosanska Rača – Bijeljina – Ugljevik - B. Mezgraja
Pokaži UVERENJE da nisi PSIHIJATRIJSKI SLUČAJ!Hum napisao: 01 Maj 2023, 17:20Тртарошу манити, ено КиМ па покушај да то вратиш. Остави се БиХ, пијандуро четничка.Tanka vatra napisao: ... otvoreno nastupi na sceni ...
Re: Bosanska Rača – Bijeljina – Ugljevik - B. Mezgraja
U grupi Udruženje ljubitelja železnice, obkavljena je jedna divna fotografija :
Petar Živić - Mislim da je ovo fotografija iz 70-ih
Desno od šinobusa vidi se uzani kolosek za stanicu Bijeljina stara
Petar Živić - Mislim da je ovo fotografija iz 70-ih
Desno od šinobusa vidi se uzani kolosek za stanicu Bijeljina stara
Re: Bosanska Rača – Bijeljina – Ugljevik - B. Mezgraja
Izgleda da je reagovao Administrator ?
-
- Šef stanice
- Postovi: 444
- Pridružio se: 03 Apr 2012, 20:26
- Kontakt:
Re: Bosanska Rača – Bijeljina – Ugljevik - B. Mezgraja
otac primio stanicu bijeljina 1950 i kao sef stanice tu ostao do 1960.porodica uvecana 1953 sa mojom malenkoscu.odrastao sam u stanici i tu proveo 7 lepih godina.slike iz tog perioda ostale upamcene za zivota.lepa fotografija.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta