Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Železnička stanica Sarajevo Novo 1966.godine.
Lokomotiva serije 72 izvlači kompoziciju za Titograd do Stanice Sarajevo.
Tamo će je preuzeti verovatno lokomotiva serije 85.
Izvor : francuski časopis iz 63 godine.
Lokomotiva serije 72 izvlači kompoziciju za Titograd do Stanice Sarajevo.
Tamo će je preuzeti verovatno lokomotiva serije 85.
Izvor : francuski časopis iz 63 godine.
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Lokomotiva izvlači vlak '66. godine a slika je iz časpopisa iz '63.?PECELJ napisao: 10 Dec 2022, 13:23 Železnička stanica Sarajevo Novo 1966.godine.
Lokomotiva serije 72 izvlači kompoziciju za Titograd do Stanice Sarajevo.
Tamo će je preuzeti verovatno lokomotiva serije 85.
SA.jpg
Izvor : francuski časopis iz 63 godine.
Ovo je kraj vlaka. Već je na čelu lokomotiva i čak bih rekao da su 2? Vlak se izvlačio iz kolodvora Sarajevo (stari uzani) i dovlačio do kolodvora Sarajevo Novo. To je sadašnji kolodvor ispod kojeg bio i uzani. Taj dio od uzanog do normalnotračnog kolodvora je napravljen poslije '45. godine. Najvjerovatnije negdje '48 dovršetkom nove normalnotračne pruge Šamac-Sarajevo. Vlak bi se složio u uzanom Sarajevu a manevarka bi ona izvlačila vlak do ispod normalnotračnog kolodvora. Odmah u uzanom kolodvoru bi na vlak sjele 1 ili 2 lokomotive koje bi vukle vlak do Bradine. Manevarka je kod izvlačenja bila sa dimnjakom naprijed dok bi lokomotiv(e)a na drugom kraju bila okrenuta sa tenderom ispred. Po dolazu u kolodvor Sarajevo Novo manevarka bi se otkopčala i vlak je bio spreman za polazak prema Bradini a sada bi lokomotiv(e)a bila sa dimnjakom naprijed i nije više potrebno praviti nikakvu probu kočenja jer je sve napravljeno na uzanom kolodvoru. Na ovoj slici na kraju je poštanski vagon i vidi se završni signal sa strane vagona. Zašto pretpostavljam da su 2 lokomotive na čelu kompozicije? Uspio sam nabrojati nekih 13-14 vagona na slici. Opterećenje 1 lokomotive je nekih 120t. To bi bilo u grubo nekih 6-7 vagona, ovisno o tipu. Antonijević je bio težak oko 20t i da je vlak sastavljen samo od njih to bi bilo 5 vagona. Ovako ima i drugih tipova vagona. Po meni ovaj vlak bi bio u grubo težak nekih 180-200t. Naveo sam težinu Antonijevića dok su drugi tipovi vagona bili teški oko 13-14-15tona. Na ovu težinu potrebno je još dodati težinu putnika koja je bila ugrubo po vagonu nekih 2t. Praktično vlak može vući i jedna lokomotiva ali ipak su 2. U pitanju je putnički vlak pa treba održavati i veću brzinu što se ne bi moglo sa 1 lokomotivom a i kod pokretanja potrebno je dobiti i brže ubrzanje. Prema ovoj slici rekao bih i da će se vlak niz Bradinu prema Konjicu spuštati u 2 dijela.
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Hvala na objađnjenju g.mali.paja !
Pogrešno napisa godinu. treba umesto 66 da bude 60 !!!
Pogrešno napisa godinu. treba umesto 66 da bude 60 !!!
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Dizel lokomotiva serije 740 na čelu kompozicije ulazi u stanicu BISTRIK iz pravca Sarajeva :
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Izgradnja novog mosta na Drini tokom 1925/26.godine u blitini Međeđe.
Stari most nije više mogao izdržati jer su počele da se uzrađuju teže lokomotive i vagoni.
Izvor : T.Nikodijević
Stari most nije više mogao izdržati jer su počele da se uzrađuju teže lokomotive i vagoni.
Izvor : T.Nikodijević
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Železnički most preko Drine kod Medjedje, koji su obnnovili borci Druge železničke brigade, oktobra 1945. :
Izgled mosta posle ukidanja saobraćaja 1978.godine :
Izvor : T Nikodijević
Izgled mosta posle ukidanja saobraćaja 1978.godine :
Izvor : T Nikodijević
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Istočna pruga 1906.godine.
Dve fotografije železničkog mosta na Drini u blizini Međeđe na početku eksploatacije.
Dve fotografije železničkog mosta na Drini u blizini Međeđe na početku eksploatacije.
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
ISTOČNA PRUGA 1906.GODINE - deonica Dobrun-Vardište.
Radovi na izgradnji pruge kod tunela No12 :
Radovi na izgradnji pruge kod tunela No12 :
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Železnička stanica VIŠEGRAD 1906.godine, na početku eksploatacije :
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Izgadnja mosta i tunela 1906.godine, na pruzi Dobrun - Vardište.
Izgle d kada je sve biko gotovo :
Izgle d kada je sve biko gotovo :
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 1 gost