Hmm, da, mož' bit':Broken Boveri & Cie napisao: 14 Jan 2023, 00:10 Na prvoj fotografiji istovaruju bredu 40 kolko se meni cini.
Beogradski tramvaji
Re: Beogradski tramvaji
-
- Ložač
- Postovi: 147
- Pridružio se: 22 Apr 2021, 22:59
- Kontakt:
Re: Beogradski tramvaji
42 ne može biti nikako jedino 40 ili mozda 38 ako se nazire broj sa strane na 3 nisam to obratio pažnju kad sam gledao sliku u celosti veće rezolucije
Re: Beogradski tramvaji
Nepoznati "simens" posle oslobođenja:
Izvor: pokojni Railserbia forum
^^ primećuje se da je vršena modifikacija bešanja (lisnatih gibnjeva)Izvor: pokojni Railserbia forum
Re: Beogradski tramvaji
Nije baš tramvajska stvar, ali sam je uslikao kod Careve ćuprije 2008. fotografišući po Topčideru:
ovo je najverovatnije stub koji je držao kontaktnu mrežu za trolejbuse u Kruševačkoj ulici. Tj. takvog oblika je bila konzola, a nije mi poznato da je bilo sličnih za tramvaje....-
- Ložač
- Postovi: 147
- Pridružio se: 22 Apr 2021, 22:59
- Kontakt:
Re: Beogradski tramvaji
Fantastičan ulov, Zemun je prepun resetkastih stubova od trolejbusa 14, i 15 malo ljudi zna zaista da su oni držali mrežu ali i dalje čine jedno obeležje na trole, takođe i dalje je tu stari zemunski put sa originalnom kaldrmom od yu biznis centra do tresnjinog cveta, doduše zagradjen od strane privatnih nekih firmi ali tu su i dalje resetaskti stubovi moraću jedan dan da vidim može li se uci tamo da to uslikam.
-
- Ložač
- Postovi: 147
- Pridružio se: 22 Apr 2021, 22:59
- Kontakt:
Re: Beogradski tramvaji
Fotografija iz okupacije gde se vidi slus kod sajmišta uništen,
I još jedna slika koja pokazuje presečen zemunski put na pola izgradnjom SIV - a kao i Lenjinov bulevar sa dve trake pre proširenja kao adekvatnu zamensku vezu za Zemun.
Fotografija nastala oko 1950 godine.
Izvor Fb
I još jedna slika koja pokazuje presečen zemunski put na pola izgradnjom SIV - a kao i Lenjinov bulevar sa dve trake pre proširenja kao adekvatnu zamensku vezu za Zemun.
Fotografija nastala oko 1950 godine.
Izvor Fb
- Prikačeni fajlovi
-
- FB_IMG_1673797847186.jpg (97.73 KiB) Pogledano 595 puta
-
- FB_IMG_1673798219809.jpg (128.12 KiB) Pogledano 595 puta
Re: Beogradski tramvaji
Prva slika je načinjena tokom izgradnje mosta, dakle neka 1933/34. godina. Pored toga, ne vidi se palata "Albanija".
Bočni kolosek je za građevinske vagonete, nema stubova kontaktne mreže koji su ostali do 1947. - oni su posle iskorišćeni (reciklirani) na drugim mestima u gradu.
Na 5:55 sledećeg klipa se vidi staro sajmište, stubovi su tu:
https://collections.ushmm.org/search/catalog/irn1003006
Bočni kolosek je za građevinske vagonete, nema stubova kontaktne mreže koji su ostali do 1947. - oni su posle iskorišćeni (reciklirani) na drugim mestima u gradu.
Na 5:55 sledećeg klipa se vidi staro sajmište, stubovi su tu:
https://collections.ushmm.org/search/catalog/irn1003006
Re: Beogradski tramvaji
Beogradske „brede“ za vreme i neposredno posle Drugog svetskog rata: na Kalemegdanu za vreme rata (gore, izvor: Railserbia forum); posle rata (dole; izvor: kolekcija Marka Njegića):
https://www.facebook.com/groups/biojedn ... 9998929491
-
- Ložač
- Postovi: 147
- Pridružio se: 22 Apr 2021, 22:59
- Kontakt:
Re: Beogradski tramvaji
Pročitao sam ceo tekst ubedljivo najbolji deo je treći, čestitam za ovako lep tekst.
Uzgred jedna molba, možete li postaviti fotografiju ovde iz depoa gde su 47, 50, i djura 107 i divag 31 zasebno bez udvajanja ali u smeru slikana divagu tu jos sliku nismo videli?
Uzgred jedna molba, možete li postaviti fotografiju ovde iz depoa gde su 47, 50, i djura 107 i divag 31 zasebno bez udvajanja ali u smeru slikana divagu tu jos sliku nismo videli?
Re: Beogradski tramvaji
Hvala! 
Imam samo ovako (slika se pruža preko dve stranice), administrator stranice "Crno-beli Beograd" ju je celokupno sredio:

Imam samo ovako (slika se pruža preko dve stranice), administrator stranice "Crno-beli Beograd" ju je celokupno sredio:
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta