Lokomotive serije 441

Lokomotive, motorni vozovi, vagoni ...
Odgovori
cvijic
Šef stanice
Postovi: 450
Pridružio se: 31 Mar 2012, 17:56
Kontakt:

Re: Lokomotive serije 441

Post od cvijic »

JŽ 363 napisao: 18 Okt 2022, 17:59 Pozdrav,

da li neko zna koje godine su lokomotive 441-605 do 614 prenumerisane u podseriju 700?

Malo istražujem raspored podserija 441 po ŽTP-ima JŽ i buni me to što su lokomotive podserije 600 isporučene do 1981. godine, u isto vreme kada su isporučene zagrebačke lokomotive podserije 700 - čija numeracija je započela od 711. Zaključak je da su do tog trenutka lokomotive 605 do 614 već prenumerisane u opseg 701-710, ali to baš i ne stoji.
Hvala unapred.
Lok. podserije 600 koje navodis stigle su na JZ 1976. i 1981. su prenumerisane u podesriju 700 u R.Konaru kad je koncar poceo da "stanca podserije 700.

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8814
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Lokomotive serije 441

Post od PECELJ »

Hvala g.cvijiću na iscrpnim i tačnim informacijama !!!

JŽ 363
Ložač
Postovi: 90
Pridružio se: 01 Sep 2017, 23:24
Kontakt:

Re: Lokomotive serije 441

Post od JŽ 363 »

cvijic napisao: 31 Dec 2022, 20:35 Lok. podserije 600 koje navodis stigle su na JZ 1976. i 1981. su prenumerisane u podesriju 700 u R.Konaru kad je koncar poceo da "stanca podserije 700.
Hvala na odgovoru. Mene buni to što su jedinice 605-614 navodno prenumerisane u opseg 701-710 tek polovinom 80-ih, a zagrebačke "700" iz 1981. godine su počinjale od broja 711. To je nelogično. Ispada da je 1981. godine ostavljena praznina u numeraciji za lokomotive koje će biti prenumerisane tek par godina kasnije. Npr, lokomotiva JŽ 441-607 (kasnija JŽ 441-703) je fotografisana u Dobovi, 19.3.1984:

Slika
izvor: https://hr.m.wikipedia.org/wiki/Datotek ... Dobova.jpg

cvijic
Šef stanice
Postovi: 450
Pridružio se: 31 Mar 2012, 17:56
Kontakt:

Re: Lokomotive serije 441

Post od cvijic »

Ovo je 441-607 u Dobovi cesto je vukla Akropolisa 290/291 Beograd-Dobova-Beograd.Te 600 podesrije su pocete raditi napravljeno ih je toliko i vec su pocele podserije 700 jer je podseriji 600 trebala vrlo mala dorada u podseriju 700.Lok. su bile dobre i kako je bila potreba za lokomotivama radile su i planski prelazile u poseriju 700 zato je i ostavljen kontigent brojeva znaci planski.80.-tih godina iz R.Koncara su izlazile podserije 700 ko deca iz osnovne skole.

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8814
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Lokomotive serije 441

Post od PECELJ »

Elektro lokomotiva JŽ 441-608 na čelu verovatno tek prispelog nekog brzog voa u železbičkoj stanici Beograd-

Snimak iz 1979.godine

441-608 1979 BG.jpg
441-608 1979 BG.jpg (68.89 KiB) Pogledano 3947 puta

cvijic
Šef stanice
Postovi: 450
Pridružio se: 31 Mar 2012, 17:56
Kontakt:

Re: Lokomotive serije 441

Post od cvijic »

Ovo je nesto iz MAV ( Subotica).Radio sa 1979. u Zagrebu kao o.v. nesjecam se ovako necega.

mali.paja
Direktor železnice
Postovi: 1954
Pridružio se: 09 Jul 2012, 12:38
Kontakt:

Re: Lokomotive serije 441

Post od mali.paja »

PECELJ napisao: 06 Jan 2023, 12:42 Elektro lokomotiva JŽ 441-608 na čelu verovatno tek prispelog nekog brzog voa u železbičkoj stanici Beograd-

Snimak iz 1979.godine


441-608 1979 BG.jpg
Ovo je snimano ujutro po dolazu u Beograd. Do lokomotive je poštanski vagon a iza njega ja službeni. Putujuće pošte prevozile su se noćnim vlakovima.

mali.paja
Direktor železnice
Postovi: 1954
Pridružio se: 09 Jul 2012, 12:38
Kontakt:

Re: Lokomotive serije 441

Post od mali.paja »

cvijic napisao: 31 Dec 2022, 20:25 Ranzirni kolodvor u Zagrebu je pusten u rad 27./28.05.1978. noc promjene reda voznje.Tad sam imao 23 godine i kao najmladji otpravnik iz Sunje u kojoj je tad ukinut ranzirni zadatak,kao tennoloski visak premjesten sam u Zagreb RK i radio sam tu noc,duga i naporna nocna puna neponovljivih izazova i resenja.Prvi voz koji je usao u Zagreb RK navece u 20.30 iz pravca Siska je bio 61304 iz Bos.Krupe ruda boksita za Koprivnicu tadasnji prelazni reon rimsko IX trz.Madjarska.Lokomotiva je bila ZTO Sarajevo VV Bihac 661-319 Makis je pusten u rad 1974. Da se vratimo na sliku lok.441-070 i 441-103 ova slika je iz Depo Rajlovac zima vreme odrzavanja OI i lok 441-070 je jedna od lok.Depo Zagreb koja je direktno vukla Olimpijske vozove od Dobove do Sarajeva bez zadrzavanja i po dolasku u Sarajevo u obrtu pregledavana u Depou u Rajlovcu.Elok. ZTO Sarajevo su pocele da dovlace u Zagreb brze vozove tek nakon V mj. 1981. kad je elektrificirana pruga Bos.Novi-Sunja. I do 1991. nisu imale potrebe da da idu u Depo RK vec su obrt cekale u el.depou Zagreb GK.Dakle neko je nekom dao pogresne informacije ili je po onoj rekla-kazala ispalo da je tako kako neko zeli da nametne da jesta.Na internetu se svasta nadje,ali treba znati i nesto vise,kao npr. mi svedoci vremena.
Mala nadopuna. Vlak 740 Kozara iz Ploča je vukla lokomotiva sve do Dobove. U Sarajevu po dolazu jednostavno otišla na drugu stranu. U Zagreb je od V.Gorice vlak dolazio preko Žitnjaka i Borongaja. Na glavno mje bila smjena strojnog osoblja i zagrebačko strojno osoblje vuklo do Dobove. U Dobovi je lokomotiva preuzimala vlak 297 Mostar/Dalmacija do Zagreba a kasnije samo Mostar i vukla do Ploča.
Vlak 296 Mostar iz Ploča je vukla sarajevska lokomotiva do Zagreba i tu čekala vlak 741 Kozara od Ljubljane do Ploča. Iz Zagreba je vukla druga lokomotiva u Dobovu (mogu pokušati doznati čiji domicil i što je vraćala). Vlak 741 iz Dobove do Glavnog je vukla lokomotiva vlaka 100 Sava koji je vozio na relaciji Beograd-Ljubljana. Najčešće je to bila lokomotiva Brena serije 442.

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8814
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Lokomotive serije 441

Post od PECELJ »

Lokomotiva JŽ 441-614 snimljena u železničkoj stanici Beograd 1985.godine :

614 23.09.1985 Beograd.jpg
614 23.09.1985 Beograd.jpg (126 KiB) Pogledano 3864 puta

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8814
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Lokomotive serije 441

Post od PECELJ »

Železnička stanica Zagdeb 1970.godine.


Na čelu kompozicije je elektro lokomotib+va ASEA SGP JŽ 441-027,
Izvor : Peter W Gray
Prikačeni fajlovi
11.06.1970,Zagreb glavni kolodvor ASEA SGP JŽ 441-027,vlasnik Peter W Gray.jpg
11.06.1970,Zagreb glavni kolodvor ASEA SGP JŽ 441-027,vlasnik Peter W Gray.jpg (121.6 KiB) Pogledano 3100 puta

Odgovori

Povratak na “Vozna sredstva današnje železnice”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju