Puga uskog koloseka Zabrežje-Obrenovac-Lajkovac-Valjevo
-
- Vozovođa
- Postovi: 264
- Pridružio se: 03 Jan 2016, 19:34
- Kontakt:
Re: Puga uskog koloseka Zabrežje-Obrenovac-Lajkovac-Valjevo
Na slici su vagoni nomalnog koloseka,tako da snimak ne potiče iz Zabrežja.U svakom slučaju u pitanju je neka druga
lokacija,treba se pronaći koja.
lokacija,treba se pronaći koja.
Re: Puga uskog koloseka Zabrežje-Obrenovac-Lajkovac-Valjevo
Železnička stanica u Valjevu neposredno posle rata.
- Prikačeni fajlovi
-
- 8-76-6635.jpg (101.37 KiB) Pogledano 6314 puta
Re: Puga uskog koloseka Zabrežje-Obrenovac-Lajkovac-Valjevo
Mala ispravka . Snimak je iz 1914-15.godine dok još Valjevo nije bilo okupirano.ivanjz napisao:Železnička stanica u Valjevu neposredno posle rata.
Re: Puga uskog koloseka Zabrežje-Obrenovac-Lajkovac-Valjevo
Neposredno posle stajališta kod Krušika i Polj.škole, na pruzi Valjevo-Lajkovac, nekih 500 m niže rečica Ljubostinja je prolazila ispod puta i pruge.
Na fotografiji iz WW II vide se Ljotićevcikako popravljaju ovaj propust.
Na fotografiji iz WW II vide se Ljotićevcikako popravljaju ovaj propust.
Re: Puga uskog koloseka Zabrežje-Obrenovac-Lajkovac-Valjevo
Bilo je problema na početku eksplostacije ove pruge .
"Pravda" 31.03.1909.godine :
Brodska linija : Red vožnje iz tog vremena :
"Pravda" 31.03.1909.godine :
Brodska linija : Red vožnje iz tog vremena :
Re: Puga uskog koloseka Zabrežje-Obrenovac-Lajkovac-Valjevo
U prošloj objavu u listu "Pravda" od 31.03.1909.godine pisalo se o problemima na žel.stanici Zabrežje.
U "Pravdi" od 03 marta 1909.godine navodi se da je izgleda u martu bio prekid saobraćaja, verovatno zbog zime, i da je to uspešno rešeno, zahvaljujući ing.Miloradu Popoviću.
da li se zna ko je bio ing.Milorad Popović ???
"
U "Pravdi" od 03 marta 1909.godine navodi se da je izgleda u martu bio prekid saobraćaja, verovatno zbog zime, i da je to uspešno rešeno, zahvaljujući ing.Miloradu Popoviću.
da li se zna ko je bio ing.Milorad Popović ???
"
Re: Puga uskog koloseka Zabrežje-Obrenovac-Lajkovac-Valjevo
List "Pravda" 22.januar 1909.godine.
Novinar ovog lista je 12.januara 1909.godine putovao uzanom prugom od zabrežja do Valjeva.
U članku iznosi svoje utiske sa tog putovanja, koji su zanimljivi, malo šaljivi a donekle i karikira stvari. mada znamo da je bilo problema na početku.
Novinar ovog lista je 12.januara 1909.godine putovao uzanom prugom od zabrežja do Valjeva.
U članku iznosi svoje utiske sa tog putovanja, koji su zanimljivi, malo šaljivi a donekle i karikira stvari. mada znamo da je bilo problema na početku.
Re: Puga uskog koloseka Zabrežje-Obrenovac-Lajkovac-Valjevo
Do sada se mislilo da postoji samo jedna fotografija sa dočeka prvog voza 1908.godine u Valjevo, koju je snimio poznati valjevski fotograf Stevan Jovanović.
Za ovu fotografiju, koju je poslao Arhivu g.Neša Gajić (nislim da mi je poznat ?), se isto navodi da je sa dočeka prvog voza ?
Moje mišljenje je da je snimljena sutradan po povratku voza u Obrenovac i Zabrežje ?
Za ovu fotografiju, koju je poslao Arhivu g.Neša Gajić (nislim da mi je poznat ?), se isto navodi da je sa dočeka prvog voza ?
Moje mišljenje je da je snimljena sutradan po povratku voza u Obrenovac i Zabrežje ?
Re: Puga uskog koloseka Zabrežje-Obrenovac-Lajkovac-Valjevo
List "Vreme" 3.avgust" 1938.godine......
Stanični Red vožnje žel.stanice Beograd za uzani kolosek.
Nije bilo direktnog voza za Valjevo pa se presedlo u lajkovcu ali su veze verovatno bile dobre.
Iz donjeg Reda vožnje (ne znam godinu ?) to se i vidi. A mogla je se popiti i kafa u lepoj i zanimljivoj Restoraciji u stanici lajkovac
Legenda : (M)-mešoviti voz
Stanični Red vožnje žel.stanice Beograd za uzani kolosek.
Nije bilo direktnog voza za Valjevo pa se presedlo u lajkovcu ali su veze verovatno bile dobre.
Iz donjeg Reda vožnje (ne znam godinu ?) to se i vidi. A mogla je se popiti i kafa u lepoj i zanimljivoj Restoraciji u stanici lajkovac

Legenda : (M)-mešoviti voz
Re: Puga uskog koloseka Zabrežje-Obrenovac-Lajkovac-Valjevo
Detalja sa železničke stanice Valjevo.
Imao bih jedno pitanje : Pošto nikad nisam radio na železnici, primetio sam da na teretnim vagonima ima samo jedno ovo rebrasto crevo a na putničkim dva. Kako to biva ? Verovatno su to creva za vazdušno kočenje (Božić ?) ???
Opet na slici vidimo da su ta dva creva spojena ? Pretpostavljam da je to zadnji vagon i da bi se zatvorio krug instalacije ???
Imao bih jedno pitanje : Pošto nikad nisam radio na železnici, primetio sam da na teretnim vagonima ima samo jedno ovo rebrasto crevo a na putničkim dva. Kako to biva ? Verovatno su to creva za vazdušno kočenje (Božić ?) ???
Opet na slici vidimo da su ta dva creva spojena ? Pretpostavljam da je to zadnji vagon i da bi se zatvorio krug instalacije ???
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta