Dizel motorni voz JŽ 713/715
Dizel motorni voz JŽ 713/715
Tehnički podaci :
Motorni voz JŽ 713-003 :
Motorni voz JŽ 713-003 :
Re: Dizel motorni voz JŽ 713/715
Motorni voz SŽ 713-107/715 :
Re: Dizel motorni voz JŽ 713/715
Dizel motorni voz JŽ 713-103 na nepoznatoj lokaciji :
Izvor : ebay
Izvor : ebay
Re: Dizel motorni voz JŽ 713/715
Mada je pisalo 613-103, mislim da je greška i da je u pitanju dizel motorni voz JŽ 713-103.
Lokacija je negde u Sloveniji a pored je i lokomotiva JŽ 06-018
Izvor : ebay
Lokacija je negde u Sloveniji a pored je i lokomotiva JŽ 06-018
Izvor : ebay
Re: Dizel motorni voz JŽ 713/715
Most na Soči. Tamo je muzejski vlak imao R ukrštavanje sa ovim vlakom iz N.Gorice za Jesenice.PECELJ napisao:Mada je pisalo 613-103, mislim da je greška i da je u pitanju dizel motorni voz JŽ 713-103.
Lokacija je negde u Sloveniji a pored je i lokomotiva JŽ 06-018
s-l1600 LOCO JZ 06-018 SLOVENIA + DIESEL UNIT 613 103.jpg
Izvor : ebay
Re: Dizel motorni voz JŽ 713/715
Motorni voz JŽ 713-001 snimljen u stsnici Maribor 1983,godine :
Re: Dizel motorni voz JŽ 713/715
Ovo je negdje na pruzi od kolodvora Bled Jezero i Bohinjske Bistrice (pruga Jesenice-N.Gorica-Sežana).PECELJ napisao: 09 Jun 2020, 11:18 Dizel motorni voz JŽ 713-103 na nepoznatoj lokaciji :
s-l400 JZ 713.103 - EISENBAHNDIA JUGOSLAWIEN.jpg
Izvor : ebay
Re: Dizel motorni voz JŽ 713/715
Svojevremeno nam je g.zelezočestnik objasnio da je posle WW II u Sloveniji ostalo 3 garniture ovog dizel-motornog voza :
"Kad govorimo o seriji JŽ 713 treba da se zna, da je prva serija dmv primila to oznaku za italijanske FS ALn 772, kojih je nekoliko primila u vlast Jugoslavija posle drugog svijetskog rata.
Druga serija dmv JŽ 713 je kasnije, kad su bili kasirani svi dmg JŽ 713 (FS ALn 772) dobila sasvi druga dmv.
Zbog toga trebamo staviti kod tih prvih dmg serije JŽ 713 dodatak, da su to bili FS ALn 772.
Ovi FS ALn 772 izgledali su ovako:
Bili su izrađeni kod OM ili FIAT, imali su dva motora sa 2 motora po 110 kW a maksimalna brzina bila je 130 km/h.
Nekoliko vrijemena vozili su nepromenjeni, posle su se počele prerade.
Prva dva dmg JŽ 713-003 i JŽ 713-004 bila su prerađena u TŽV Boris Kidrič u Mariboru. Vozila su sa prikolicama serije 819-000.
Druga dva dmg, koja su bila prerađena bili su JŽ 713-001 i JŽ 713-002 i to u dvodelni motorni voz.Na jednoj strani su skinuli dio kabine ipovezali oba voza.
Promenili su im i motore. Stavili su im motore FAMOS tipa FF, svak sa po 150 kW.
Puno vrijemena su se kvarili i zbog toga su vozili, kad je bio jedan u kvaru sa prikolicama."
Primerci iz Ljubljane :
"Kad govorimo o seriji JŽ 713 treba da se zna, da je prva serija dmv primila to oznaku za italijanske FS ALn 772, kojih je nekoliko primila u vlast Jugoslavija posle drugog svijetskog rata.
Druga serija dmv JŽ 713 je kasnije, kad su bili kasirani svi dmg JŽ 713 (FS ALn 772) dobila sasvi druga dmv.
Zbog toga trebamo staviti kod tih prvih dmg serije JŽ 713 dodatak, da su to bili FS ALn 772.
Ovi FS ALn 772 izgledali su ovako:
Bili su izrađeni kod OM ili FIAT, imali su dva motora sa 2 motora po 110 kW a maksimalna brzina bila je 130 km/h.
Nekoliko vrijemena vozili su nepromenjeni, posle su se počele prerade.
Prva dva dmg JŽ 713-003 i JŽ 713-004 bila su prerađena u TŽV Boris Kidrič u Mariboru. Vozila su sa prikolicama serije 819-000.
Druga dva dmg, koja su bila prerađena bili su JŽ 713-001 i JŽ 713-002 i to u dvodelni motorni voz.Na jednoj strani su skinuli dio kabine ipovezali oba voza.
Promenili su im i motore. Stavili su im motore FAMOS tipa FF, svak sa po 150 kW.
Puno vrijemena su se kvarili i zbog toga su vozili, kad je bio jedan u kvaru sa prikolicama."
Primerci iz Ljubljane :
Re: Dizel motorni voz JŽ 713/715
Motorni dizel voz JŽ 713 (FS Aln 772) u železničkoj stanici NOVA GORICA :
Izvor ; T.N,
Izvor ; T.N,
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta