Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
- Prikačeni fajlovi
-
- VisegradSt.jpg (143.99 KiB) Pogledano 4205 puta
-
- Direktor železnice
- Postovi: 523
- Pridružio se: 17 Maj 2018, 17:01
- Kontakt:
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
jovanla napisao: Puštena u saobraćaj 1906. godine, "Istočna pruga" od Sarajeva do Vardišta, sa 99 probijenih tunela i 118 izgrađenih mostova, postala je najskuplja pruga na svetu do tog vremena. Iste godine je u saobraćaju bio i južni krak te pruge, od Međeđe do Uvca
Igor Legaz napisao: Kad se u Dinaridima spomene "Wasserscheide" (Waßerscheide), već ta riječ, projektantima niskogradnje izaziva veliku glavobolju
Geiger i Lebret su 1870. završili projekt "normalnotračnog" probijanja vododjelnice Miljacka (Bosna) \ Prača (Drina), a uskotračni tunel je pušten u promet 1906.ivanjz napisao: Železnčka stanica Stambulčić bila je stanica sa najvećom nadmorskom visinom na pruzi Sarajevo – Višegrad (cca 942 m n/v). Iz pravca Sarajeva u stanicu se ulazilo direktno iz tunela dužine 852 m. Sam tunel presecao je vododelnicu reke Drine i reke Bosne
Lokacije: Gorovići, Stambulčić, Sultaninska Bara, Vitez, ... nisu mnogo medusobno udaljene, ali je ipak uočljivo da su Geiger i Lebret imali bolji plan pozicioniranja normalnotračnog "vododijelnog" tunela na Romaniji, nego njihovi "uskotračni" kolege u XX. st.
- Prikačeni fajlovi
-
- IMG-ca37b3df2e09930d73420bdf9e050a14-V.jpg (147.1 KiB) Pogledano 5215 puta
-
- 2019-05-11 15.50.05_05.jpg (209.94 KiB) Pogledano 5215 puta
-
- 2019-05-11 17.48.45.jpg (108.37 KiB) Pogledano 5215 puta
-
- Direktor železnice
- Postovi: 523
- Pridružio se: 17 Maj 2018, 17:01
- Kontakt:
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Lokacije na Romaniji, odnosno pokraj rijeke Prače, koje u svom Längenprofil navode Geiger i Lebret, nije baš lako pronaći, bez pomoći starih geografskih karata.
Iz priloga u prethodnom postu, vide se lokacije: Gorovići, Stambulčić, Sultaninska Bara, Vitez, a ovdje dodajem detalje iste topografske karte (M = 1 : 25000) iz kraja XIX. st., s označenim: Strana ("Strane") i Varošište ("Varos"), dok "Rogatica Semec", znači: Rogatica Sjemeč (Rogatica Sjemeć), a to bi odgovaralo ušću Rakitnice u Praču, kod Han Prača (blizu Mesića).
Iz priloga u prethodnom postu, vide se lokacije: Gorovići, Stambulčić, Sultaninska Bara, Vitez, a ovdje dodajem detalje iste topografske karte (M = 1 : 25000) iz kraja XIX. st., s označenim: Strana ("Strane") i Varošište ("Varos"), dok "Rogatica Semec", znači: Rogatica Sjemeč (Rogatica Sjemeć), a to bi odgovaralo ušću Rakitnice u Praču, kod Han Prača (blizu Mesića).
- Prikačeni fajlovi
-
- IMG-0aa5b1454b95e91eb8661e9b903b4d26-V.jpg (106.73 KiB) Pogledano 5211 puta
-
- IMG-220db040f35e402c76cd8ae7157a2f02-V.jpg (209.06 KiB) Pogledano 5211 puta
-
- IMG-33f0288ab0cf4b1606a9ac232110d221-V.jpg (221.93 KiB) Pogledano 5211 puta
-
- Direktor železnice
- Postovi: 523
- Pridružio se: 17 Maj 2018, 17:01
- Kontakt:
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Prije nego "jovanla" odgovori na pitanje o izvoru čudnog spiska, ja ću bit slobodan "pogoditi", da je on "popis" našao u publikaciji: "Sto godina železnica Jugoslavije 1849 - 1949", a onda je taj popis "podesio" za teritorij BiH.
Pruga Graz (Gradec) - Celje (Cilli), koja je u prometu bila od 1846. godine, u potpunosti negira istinitost naslova navedene publikacije.
Pruga Graz (Gradec) - Celje (Cilli), koja je u prometu bila od 1846. godine, u potpunosti negira istinitost naslova navedene publikacije.
- Prikačeni fajlovi
-
- falsifikat.jpg (103.76 KiB) Pogledano 5176 puta
-
- IMG-3d4ea2d272a1bbeae1ab5e1d4a46dcce-V.jpg (136.79 KiB) Pogledano 5176 puta
-
- IMG-7e6c24735d6db3325dcde66953a3f82a-V.jpg (146.63 KiB) Pogledano 5176 puta
-
- Direktor železnice
- Postovi: 523
- Pridružio se: 17 Maj 2018, 17:01
- Kontakt:
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Na topografskoj karti (M = 1 : 100000) iz tridesetih, uočio sam (južno od Pala) šumsku prugu Koran - Jezero, s (ucrtanom) žičarom
- Prikačeni fajlovi
-
- IMG-bb2361ce1091873489d80a63cea6a5bb-V.jpg (195.94 KiB) Pogledano 5175 puta
-
- Direktor železnice
- Postovi: 523
- Pridružio se: 17 Maj 2018, 17:01
- Kontakt:
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Najveće dopuštene brzine na tematskoj pruzi (po dionicama), prema službenim podacima iz sredine 1967.
- Prikačeni fajlovi
-
- Screenshot_2019-05-16-17-31-39.jpg (63.43 KiB) Pogledano 5133 puta
-
- 2019-05-16 17.36.29_29.jpg (106.21 KiB) Pogledano 5133 puta
-
- 2019-05-16 17.33.46_46.jpg (93.35 KiB) Pogledano 5133 puta
-
- Direktor železnice
- Postovi: 523
- Pridružio se: 17 Maj 2018, 17:01
- Kontakt:
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Most na Drini.
Treba li prevest s njemačkog?
Treba li prevest s njemačkog?
- Prikačeni fajlovi
-
- MnD.jpg (174.63 KiB) Pogledano 5043 puta
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
- Prikačeni fajlovi
-
- MegjegjaSt1.jpg (141.58 KiB) Pogledano 4944 puta
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Ovog puta u boji .
Železnička stanica Sjetlina 1966.godine i lokomotiva JŽ 83-043 na čelu kompozicije.
Železnička stanica Sjetlina 1966.godine i lokomotiva JŽ 83-043 na čelu kompozicije.
- Prikačeni fajlovi
-
- s-l1600 85 043 1966 Original - Sjetlina.jpg (129.52 KiB) Pogledano 4943 puta
Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Izvinjavam se zbog greške .
Ovo je stanica Stambolčić a lokomotova nije 83-043 već JŽ 83-043
Ovo je stanica Stambolčić a lokomotova nije 83-043 već JŽ 83-043
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Bing [Bot] i 1 gost