Prijedor-Srnetica-Drvar-Lička Kaldrma-Knin
Re: Prijedor-Srnetica-Drvar-Lička Kaldrma-Knin
Srnetica 1966 i lokomotiva broj 19. Ispred je neka lokomotiva serije 189. Ovo je sve snimano čini mi se na triangli?
Re: Prijedor-Srnetica-Drvar-Lička Kaldrma-Knin
- Prikačeni fajlovi
-
- loko1.jpg (138.4 KiB) Pogledano 5161 put
Re: Prijedor-Srnetica-Drvar-Lička Kaldrma-Knin
Mislim da je u pitanju železnička stanica Drvar.
Na pvoj slici na str.16 ove teme, vidi se jasno vodotoranj pored lokootive UNRRA.
Na fotografiji g.ivanjz nazire se isti takav vodotoranj iza ove dve lokomotive.
Na pvoj slici na str.16 ove teme, vidi se jasno vodotoranj pored lokootive UNRRA.
Na fotografiji g.ivanjz nazire se isti takav vodotoranj iza ove dve lokomotive.
Re: Prijedor-Srnetica-Drvar-Lička Kaldrma-Knin
Ćeleznička stanica sanica Donja 1966.godine.
Lokomotiva UNRRA 6 na čelu putničkog voza. U pozadini se nazire lokomotiva Škoda.
Lokomotiva UNRRA 6 na čelu putničkog voza. U pozadini se nazire lokomotiva Škoda.
- Prikačeni fajlovi
-
- s-l1600 UNRRA 6 Sanica Donja 1966 Duplicate Gray.jpg (108.13 KiB) Pogledano 5045 puta
Re: Prijedor-Srnetica-Drvar-Lička Kaldrma-Knin
- Prikačeni fajlovi
-
- 1934-skoda.jpg (226.62 KiB) Pogledano 4962 puta
Re: Prijedor-Srnetica-Drvar-Lička Kaldrma-Knin
- Prikačeni fajlovi
-
- 73-021-Prijedor-1971.jpg (195.71 KiB) Pogledano 4928 puta
Re: Prijedor-Srnetica-Drvar-Lička Kaldrma-Knin
Malo bolja fotografija nego na strani 18.
Lokomotiva ŠKODA 1933 na čelu teretnog voza u žel.stanici Srnetica 1966.godine :
Izvor : ebay
Lokomotiva ŠKODA 1933 na čelu teretnog voza u žel.stanici Srnetica 1966.godine :
Izvor : ebay
- Prikačeni fajlovi
-
- s-l1600 Loco 1933 1966 Original.jpg (141.33 KiB) Pogledano 4879 puta
-
- Direktor železnice
- Postovi: 523
- Pridružio se: 17 Maj 2018, 17:01
- Kontakt:
Re: Prijedor-Srnetica-Drvar-Lička Kaldrma-Knin
Ja sam već bio pisao nešto o jednom željezničkom ("760") mostu na Uni. Zbog nedostatka zasebne teme, fotografiju mosta sam postavio u ovu temu, jer je ova pruga (Prijedor) bila geografski najbliža.
Iz posta, koji se nalazi na 2. stranici teme o pruzi Bosanski Brod - Sarajevo, saznaje se dá je taj "uskotračni" most bio drven:Igor Legaz napisao:Bosanski Novi
Snimljen je dio željezničkog mosta na Uni i dio šumske pruge s hrvatske strane Une (desno na fotografiji).
Ušće Sane je izvan ("preko" lijevog ruba) fotografije.
O toj fotografiji je zapisano:
"Panorama iz 1930. godine.
Ova panorama je snimljena sa Kulskog brda, a odlično prikazuje Taninski most, kojim se prevozilo drvo iz dvorskog kraja na željezničku stanicu u Bosanskom Novom. Izdavač "Lela, Zagreb".
Razglednica je iz zbirke obitelji Islamović, a kupljena je u Zagrebu na Britanskom trgu, na sajmu antikviteta 2005. godine."
cira-1 napisao:
Lokomotiva "RAMA" proizvedena je 1873. godine u fabrici "Krauss" (München). Pretpostavlja se da je lokomotiva "RAMA" dovukla prvi svečani voz u Sarajevo.
Sa završetkom novih pruga, Vojna železnica je transformisana u Bosansko – Hercegovačke državne železnice (BHStB), od aneksije izvršene 1908. godine sa nazivom Bosansko – Hercegovačke zemaljske železnice (BHLB), i na njima je saobraćala "RAMA", kao i posle Prvog svetskog rata na Državnim železnicama Kraljevine Srba, Hrvata i Slovenaca (SHS). Pošto je njena dalja istorija bila vezana za industrijske železnice, nikad nije nosila oznaku JDŽ / JŽ.
Pruga sa starim drvenim mostom na Uni, koja je povezivala rudnik Bešlinec i šumske revire Šamarice sa jedne, i Bosanski Novi sa druge strane, bila je poslednja na kojoj je bila u aktivnoj službi.
S obzirom na dobro stanje i solidno održavanje u skromnoj ložionici u Dvoru na Uni, ona bi i u 1938. godini vukla male teretne vagone dolinom Žirovnice.
- Prikačeni fajlovi
-
- Bosanski.Novi.1930.jpg (226.65 KiB) Pogledano 4812 puta
-
- Direktor železnice
- Postovi: 523
- Pridružio se: 17 Maj 2018, 17:01
- Kontakt:
Re: Prijedor-Srnetica-Drvar-Lička Kaldrma-Knin
Tematska pruga na sovjetskoj karti (M = 1 : 500000).
Pregled najvećih dopuštenih brzina od Prijedora do Ličke Kaldrme se odnosi na sredinu 1967.
Pruga Srnetica - Jajce je već bila ukinuta.
Važno je uočiti da su sovjeti ucrtali kolosijek "760" od Ličke Kaldrme do Knina i kolosijek "1435" od Ličke Kaldrme do Knina.
Ovaj potonji kolosijek pripada Unskoj pruzi, koja je bila, jest i bit će jedina normalnotračna pruga na teritoriju nekadašnje Jugoslavije, koja je izazivala opće divljenje.
Pregled najvećih dopuštenih brzina od Prijedora do Ličke Kaldrme se odnosi na sredinu 1967.
Pruga Srnetica - Jajce je već bila ukinuta.
Važno je uočiti da su sovjeti ucrtali kolosijek "760" od Ličke Kaldrme do Knina i kolosijek "1435" od Ličke Kaldrme do Knina.
Ovaj potonji kolosijek pripada Unskoj pruzi, koja je bila, jest i bit će jedina normalnotračna pruga na teritoriju nekadašnje Jugoslavije, koja je izazivala opće divljenje.
- Prikačeni fajlovi
-
- IMG-1dffb4e73b928cd789608c5884fe8faf-V.jpg (249.25 KiB) Pogledano 4756 puta
-
- 2019-05-18 16.45.42_42.jpg (79.27 KiB) Pogledano 4756 puta
-
- 2019-05-18 16.44.53_53.jpg (101.99 KiB) Pogledano 4756 puta
-
- Direktor železnice
- Postovi: 523
- Pridružio se: 17 Maj 2018, 17:01
- Kontakt:
Re: Prijedor-Srnetica-Drvar-Lička Kaldrma-Knin
I have recently started to work on a book on Otto Steinbeis.
- Prikačeni fajlovi
-
- IMG-b8aa369a88b107d200f777d8c11a829f-V.jpg (97.11 KiB) Pogledano 4719 puta
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta