Porukaod mali.paja » 16 Jan 2019, 01:51
U predhodnom postu spomenuo sam vlak iz Beča za Split. Iz Beča je išao pod brojem 1355 a iz Splita se vraćao kao 1354. I taj vlak je kako koji VR išao unskom ili ličkom prugom. Isto tako nije išao preko Glavnog kolodvora nego je skretao u Zapadnom. Taj vlak se sastojao iz putničkih vagona (sa sjedalima+spavaći+kušet) i plato vagoni tovareni autima i čamcima. Vozio je samo ljeti. Iz Beča je polazio u petak poslije podne a u Split dolazio u subotu ujutro. Iz Splita je povratak bio subota predvečer a dolaz u Beč oko podne u nedelju. Taj vlak bi mogao biti težak najviše petstotinjak tona radi brdskih obje pruge. Ali znalo se dogoditi velika gužva sa čamcima i autima pa bi vlak išao u 2 dijela. Pojačanje je bilo kako u putničkoj garnituri tako i teretnom dijelu sa autima koji su vukli čamce na prikolicama. Tada bi bila potreba za čak 2 lokomotive za putnički dio. I tako sam 1 noć dežurao kad je taj vlak vozio za Split. Iz Beograda je stigao brzojav (otprilike ću prepričat): OBB željeznice radi pojaćane potražnje vlak 1354 voze u 2 dijela. Posebno vozi putnički dio a posebno teretni. ŽTP Zagreb za navedene vlakove ispostavit će 3 lokomotive serije 661 ili 664. Putničku garnituru vuku 2 lokomotive kao vlak 1354. Teretni dio vozi sa 1 lokomotivom kao vlak 31354. Iz depoa po turnusu bi lokomotiva za taj vlak išla strojna u Dobovu. I nudi Glavni kolodvor strojni vlak za Dobovu. Prođe ali sa samo 2 lokomotive. Zovem nadzornika lokomotiva gdje je treća lokomotiva? Neka budu sretni da sam i ove 2 našao. Prvi prođe teretni dio. Iza njega uskoro stiže i putnički dio. I tako odu jedan za drugim. Na putničkoj garnituri bila je lokomotiva serije 661 a strojovođa pokojni Zvonko Bogdan (nije ništa sa pjevačem). Kasnije sam ga pitao kako je prošao putem.Negdje do Oštarija i Plaškog je bilo dobro dok nismo krenuli u brda. Uglavnom teretni dio je bio redovit. Putnički dio se jedva dovukao. Do Knina je nakupio preko 60minuta kašnjenja.
Slijedi još.