
Dakle, nikad ne možeš početi sa zaključcima, dok nisi pregledao sve građe, koja je na razpolaganju.
Ovaj nacrt je u Državnom arhivu u Beču i prvi put je objavljen u knjizi E. Peinhopf: Eisenbahnen in Istrien, 2017
pozdrav
Darko
Sada imamo na razpolaganju istu fotografiju na razglednici, ko ja je putovala 1903. godine.železocestnik napisao:Pozdravljeni,
sada imamo mogućnost, da u miru prekontrolišemo stanicu Capodistria/Koper i stajalište Semedella/Semedella i prugu između...
Stanica Capodistria/Koper bila je na km: 22.34406
Još jednom ćemo prekontrolirati fotografije, koje je stavio pored nacrta Marjan Kralj:
Železniška postaja Koper. Pogled v smeri proti Izoli.
Potpuno je jasno, da je to stanica Koper v Škocjanu, koja postoji još danas.
Pošto na razglednici piše i ura polaza prema Trstu i Poreču, možemo zaključiti, da je ta fotografija između 1902 i 1904, kada je važio prvi vozni red.
Za usporedbu imamo na razpolaganju još jednu fotografiju, na kojoj jasno piše, da je to stanica Capodistria/Koper:
Jasno se vidi, da je imala stanica na kraju i vodnu stanicu.
Drugu fotografiju stavio je Marjan Kralj ovu (za vrijeme izgradnje):
Železniška postaja Koper. Pogled v smeri proti Bertokom.
Ovdje imamo za usporedbu ovu fotografiju:
Ova razglednica je potovala u 1905. godini.
Možemo ustanoviti, da je stanicu Capodistria/Koper Marjan Kralj korektno obradio.
Dodamo još shemu kolosjeka:
...i to je kraj. To je uzorak, kako se uradi jednu stanicu. može se dodati samo jo sadašnje stanje:
link: https://www.google.si/maps/@45.5357618, ... 312!8i6656
pozdrav
Darko
železocestnik napisao:Pozdravljeni,
na stranici 40 smo već dobro obradili stanicu Capodistria/Koper...
Možemo da dodamo još samo ucrt pruge u katastar...železocestnik napisao:Pozdravljeni,
sada imamo mogućnost, da u miru prekontrolišemo stanicu Capodistria/Koper i stajalište Semedella/Semedella i prugu između...
Stanica Capodistria/Koper bila je na km: 22.34406
Nacrt: Marjan Kralj
pozdrav
Darko
Imamo još tloris za stanicu Capodistria/Koper...
Sada je potpuno jasno, da je ova fotografija stanice Capodistria/Koper...
Na levom kraju je vodna stanica.
pozdrav
Darko
železocestnik napisao:Zaboravili smo pogledati, kako je nacrtao željezničkiu stanicu Capodistria/Koper Giulio Ruzzier :
Potpuno jasno je, koju razglednicu je imao za osnovu slike.
Još samo to, kako stanica izgleda danas...
pozdrav
Darko
železocestnik napisao:
Dakle, za vrijeme izgradnje Parencane bila je cijela trasa u Austo-ugarskoj u Primorju/Litorale. Zbog toga je tako i stavljena trasa.
Avstrijsko primorje (nemško Österreichisches Küstenland, italijansko Litorale Austriaco):
wikipedija: https://sl.wikipedia.org/wiki/Avstrijsko_primorje
na engleskom: https://en.wikipedia.org/wiki/Austrian_Littoral
Situacija prije prvog svjetskog rata:
pozdrav
Darko
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta