Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Mislim da jest ograda, jer "baca" kratku sjenu prema lokomotivi. Ali, treba vidjet na licu mjesta.
U Portorožu su unajmili jednu kuću da bude stanica.
U Portorožu su unajmili jednu kuću da bude stanica.
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Da ne bude zabune:železocestnik napisao:Pozdravljeni,
o mostu preko kanala S.Odoriko/Sv. Odorik nema podataka ni kod Rosellija.
Izgleda, da je UDBA počistila arhive zbog granice SLO/HR. Da se ljudi ne svađaju
pozdrav
Darko
službeni naziv: Dragonja - kolokvijalni naziv: "stara" Dragonja.
službeni naziv: kanal Sv. Odorika - kolokvijalni naziv: "nova" Dragonja ili samo: Dragonja
Kanalom Sv. Odorika "zaokrenut" je prirodni tok Dragonje prije ušća, kako ne bi štetila solani.
Što se tiče spora oko razgraničenja na ušću Dragonje, ja se uopće ne želim miješati u to ovdje. Već me administrator ivanjz upozorio da će me isključiti iz foruma, budem li uporno nastavio dokazivati da Semberija nije u Srbiji, jer da on to tumači kao "unošenje politike u forum".
To je potpuni apsurd. Ja ću se svakako uskoro vratit na Bosansku Raču i ne vjerujem da ću odustati od inzistiranja da se dvije postojeće teme o semberskoj uskotračnici, spoje u jednu, tako da se ona iz poglavlja o srbijanskim uskotračnicama, makne otamo, te da se prebaci u bosanskohercegovačke (gdje takva tema postoji).
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Nije stvar u politici. Toj stvarno nema mesta ovdje.
Problem, je, da nema arhiva o ovoj željeznici.
Ono, što je Roselli sakupio iz privatnih arhiva i bog zna sve odakle, to je sasvim mali dio.
Problem je, da budale čiste arhive, koji nemaju pojma, šta je tehnička baština. A ovakvih ima svugdje, niso važne granice.
Jedino kde bi još moglo nešto naći je u arhivu u Piranu, kamo je spadalo upravno ovo područje (opština Piran).
Jer uvjek je bilo potrebno u Austo-ugarskoj dobiti suglasje opštine za svaki projekat, pa i za Porečanku.
Ono gore oko sjenke na stanici Portorož. Ona zgrada (unajmljena), nije tako blizu tunela, da bi mogla bacati sjenu na lokomotivu.
Može se tačno izračunat razdalja od ulaza u tunel i do ove zgrade.
Ja mislim, da sjenu baca drvo.
pozdrav
Darko
Problem, je, da nema arhiva o ovoj željeznici.
Ono, što je Roselli sakupio iz privatnih arhiva i bog zna sve odakle, to je sasvim mali dio.
Problem je, da budale čiste arhive, koji nemaju pojma, šta je tehnička baština. A ovakvih ima svugdje, niso važne granice.
Jedino kde bi još moglo nešto naći je u arhivu u Piranu, kamo je spadalo upravno ovo područje (opština Piran).
Jer uvjek je bilo potrebno u Austo-ugarskoj dobiti suglasje opštine za svaki projekat, pa i za Porečanku.
Ono gore oko sjenke na stanici Portorož. Ona zgrada (unajmljena), nije tako blizu tunela, da bi mogla bacati sjenu na lokomotivu.
Može se tačno izračunat razdalja od ulaza u tunel i do ove zgrade.
Ja mislim, da sjenu baca drvo.
pozdrav
Darko
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Piše li u knjizi koja je ovo lokacija?
- Prikačeni fajlovi
-
- lokacija.jpg (79.73 KiB) Pogledano 1759 puta
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Piše. Kad dođem kući, javit ću.
pozdrav
Darko
pozdrav
Darko
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Volio bih da je lokacija u blizini viadukta Antonci ili stanice Završje (Piemonte d"Istria) kako bi se nastavila priča o brdima s tornjevima iz esencijalnog sektora.železocestnik napisao:Piše. Kad dođem kući, javit ću.
pozdrav
Darko
- Prikačeni fajlovi
-
- Zavrsje.jpg (214.93 KiB) Pogledano 1755 puta
-
- Piemonte.d.Istria.jpg (122.63 KiB) Pogledano 1755 puta
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Pozdravljeni,
neznam, da li je to ista fotografija

Ako je ista, onda ništa od nastavke priče o brdima s tornjevima iz esencijalnog sektora
Ispod ove fotografije Giulio Roselli zapisao je:

Dakle: stanica S. Lucia/Lucija godine 1924.
A lokomotiva
P 9 !
pozdrav
Darko
neznam, da li je to ista fotografija



Ako je ista, onda ništa od nastavke priče o brdima s tornjevima iz esencijalnog sektora

Ispod ove fotografije Giulio Roselli zapisao je:

Dakle: stanica S. Lucia/Lucija godine 1924.
A lokomotiva

P 9 !
pozdrav
Darko
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Već sam napisao da me S. Lucia "razočarala". Očekivao sam da će na shemi stanice biti nacrtan tramvajski odvojak, ali još postoji nada u eventualni crtež stanice (Roselli), poput Sečovlja
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Imamo vrlo malo fotografija od km 61 do km 116 ("esencijalni sektor") i svaka je zlata vrijedna.železocestnik napisao:Ako je ista, onda ništa od nastavke priče o brdima s tornjevima iz esencijalnog sektora
Međutim, nakon rijeke Dragonja, pa sve do pred Buje, odnosno od km 45 do km 58 (Salvore - Markovaz - Caldania) nismo uspjeli ništa pronaći ("crni sektor").
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Iz ovog umjetničkog djela sam shvatio da je stanična zgrada S. Lucia bila između željezničkih kolosijeka i tramvajskog okretišta. Nije bilo spoja, odnodno "odvojka"
- Prikačeni fajlovi
-
- akvarel.jpg (103.64 KiB) Pogledano 1727 puta
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost