Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Re: Trieste Campomarzio (vecchia) - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Prvih 20 km trase pruge s kolometražama i položajima pripadajućih stanica (stajališta). Zanimljivo, S. Andrea je postavljena na "0" (nula), dok je nova početna stanica Campo Marzio u "minusu".
- Prikačeni fajlovi
-
- od.0.do.5.jpg (204.93 KiB) Pogledano 1741 put
-
- od.5.do.12.jpg (243.45 KiB) Pogledano 1741 put
-
- od.12.do.20.jpg (255.78 KiB) Pogledano 1741 put
Re: Trieste Campomarzio (vecchia) - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Prilog 1
Trase pruge od km 20 do , km 26 s položajima pripadajućih stanica (stajališta)
Prilog 2
Vidi se da je donji stroj pruge nasut u plićaku. Vidi se more s obje strane donjeg stroja. To ne može biti Giusterna. To je definitivno Semedella, kod crkve (kod čemoresa), točno iznad slova "A" iz "SEMEDELLA" (prilog 1).
Trase pruge od km 20 do , km 26 s položajima pripadajućih stanica (stajališta)
Prilog 2
Vidi se da je donji stroj pruge nasut u plićaku. Vidi se more s obje strane donjeg stroja. To ne može biti Giusterna. To je definitivno Semedella, kod crkve (kod čemoresa), točno iznad slova "A" iz "SEMEDELLA" (prilog 1).
- Prikačeni fajlovi
-
- od.20.do.26.jpg (250.48 KiB) Pogledano 1741 put
-
- Ovo je Semedella, a ne Giusterna
- ovo.je.Semedella.a.ne.Giusterna.jpg (109.68 KiB) Pogledano 1741 put
Re: Trieste Campomarzio (vecchia) - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
U pozadini gornje slike bi trebao biti Motovun. Rezolucija je vrlo slaba, pa ne razaznajem, je li fotografija u pitanju ili je akvarel.
Mikrolokaciju donje fotografije ne mogu odrediti.
Mikrolokaciju donje fotografije ne mogu odrediti.
- Prikačeni fajlovi
-
- lok1.jpg (133.69 KiB) Pogledano 1740 puta
-
- lok2.jpg (112.81 KiB) Pogledano 1740 puta
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Trieste Campomarzio (vecchia) - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Pozfdravljeni,
ovo što piše oddje dole, da je zanimljivo...
Kada so počeli graditi drugu vezu za Trst (Bohinjska železniška proga (v italijanščini Ferrovia Transalpina, v nemščini Wocheinerbahn), vidi wikipedija:
slovenščina: https://sl.wikipedia.org/wiki/Bohinjska_proga
nemački: https://de.wikipedia.org/wiki/Bahnstrec ... %93Trieste
italijanski: https://it.wikipedia.org/wiki/Ferrovia_Jesenice-Trieste
engleski: https://en.wikipedia.org/wiki/Bohinj_Railway
...odlučili su se, da neće biti konačna stanica Trst-S.Andrea, nego da će malo dalje izgraditi novu stanicu.
Odlučili su se oz praktičkih razloga, da ostave kilometražu pruga na Parenzani i Trst-Hrpelje isto, da si ne radijo dodatnog rada sa preinakom nacrta.
Nova stanica, sada i početna za Parenzanu, što nas zanima, nije imala u početku ime Campo Marzio. To ime donosi tek nova vladavina fašizma i Musolini.
Ko to ne vjeruje, može pogledat u vozne redove...koji su već ovdje u toj temi.
pozdrav
Darko
ovo što piše oddje dole, da je zanimljivo...
...iz praktičkih uzroka nije.Jaguar napisao:Prvih 20 km trase pruge s kolometražama i položajima pripadajućih stanica (stajališta). Zanimljivo, S. Andrea je postavljena na "0" (nula), dok je nova početna stanica Campo Marzio u "minusu".
Kada so počeli graditi drugu vezu za Trst (Bohinjska železniška proga (v italijanščini Ferrovia Transalpina, v nemščini Wocheinerbahn), vidi wikipedija:
slovenščina: https://sl.wikipedia.org/wiki/Bohinjska_proga
nemački: https://de.wikipedia.org/wiki/Bahnstrec ... %93Trieste
italijanski: https://it.wikipedia.org/wiki/Ferrovia_Jesenice-Trieste
engleski: https://en.wikipedia.org/wiki/Bohinj_Railway
...odlučili su se, da neće biti konačna stanica Trst-S.Andrea, nego da će malo dalje izgraditi novu stanicu.
Odlučili su se oz praktičkih razloga, da ostave kilometražu pruga na Parenzani i Trst-Hrpelje isto, da si ne radijo dodatnog rada sa preinakom nacrta.
Nova stanica, sada i početna za Parenzanu, što nas zanima, nije imala u početku ime Campo Marzio. To ime donosi tek nova vladavina fašizma i Musolini.
Ko to ne vjeruje, može pogledat u vozne redove...koji su već ovdje u toj temi.
pozdrav
Darko
Re: Trieste Campomarzio (vecchia) - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Možemo li se napokon "odmaknuti" od tog nultog kilometra?
Nestrpljivo iščekujemo esencijalnu dionicu, onu od km 61 do km 116. S te dionice, imamo jako malo fotografija.
Nestrpljivo iščekujemo esencijalnu dionicu, onu od km 61 do km 116. S te dionice, imamo jako malo fotografija.
Re: Trieste Campomarzio (vecchia) - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Motovun jest, ali nije fotografija, nego slikarsko djelo.Jaguar napisao:U pozadini gornje slike bi trebao biti Motovun. Rezolucija je vrlo slaba, pa ne razaznajem, je li fotografija u pitanju ili je akvarel.
- Prikačeni fajlovi
-
- nije.fotografija.jpg (169.56 KiB) Pogledano 1731 put
Re: Trieste Campomarzio (vecchia) - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Trieste, Campomarzio.
Čini mi se da ovaj čovjek stoji između dva uska kolosijeka
Čini mi se da ovaj čovjek stoji između dva uska kolosijeka
- Prikačeni fajlovi
-
- Trst.Campomarzio.jpg (129.15 KiB) Pogledano 1731 put
Re: Trieste Campomarzio (vecchia) - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Ima mnogo fotografija Parenzane uz slovensku obalu, a pogotovo iz Trsta, ali s esencijalne dionice (od km 61 do km 116) vrlo malo ima fotografija.
Ja uporno tragam za fotografijom mosta preko Mirne, između stanica Livade i Motovun.
Ja uporno tragam za fotografijom mosta preko Mirne, između stanica Livade i Motovun.
- Prikačeni fajlovi
-
- Mirna.most.jpg (183.97 KiB) Pogledano 1731 put
Re: Trieste Campomarzio (vecchia) - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Od 123.1 km duljine, "Parenzana" je 10.57 % duljine prolazila talijanskim, 26.02 % duljine slovenskim, a 63.41 % duljine hrvatskim ozemljem.
Na esencijalnu dionicu (od km 61 do km 116) otpada 44.68 % ukupne duljine pruge (ili 70.46 % hrvatskog dijela pruge).
Na toj dionici bilo je 7 tunela (od 9 ukupno).
Od 19 hrvatskih stanica, njih 14 su se nalazile na esencijalnoj dionici, među kojima je bila i Vižinada. Jednog dana ću objasniti zbog čega su priložene fotografije jako važne.
Na esencijalnu dionicu (od km 61 do km 116) otpada 44.68 % ukupne duljine pruge (ili 70.46 % hrvatskog dijela pruge).
Na toj dionici bilo je 7 tunela (od 9 ukupno).
Od 19 hrvatskih stanica, njih 14 su se nalazile na esencijalnoj dionici, među kojima je bila i Vižinada. Jednog dana ću objasniti zbog čega su priložene fotografije jako važne.
- Prikačeni fajlovi
-
- Vizinada.jpg (233.09 KiB) Pogledano 1711 puta
-
- Visinada.jpg (101.85 KiB) Pogledano 1711 puta
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Re:Parenzana ili TPC Trieste – Capodistria - Parenzo
Pozdravljeni,
Po matematičkoj logici znači to, da se pruga Trst-Poreč obravnava ovdje samo do "stare" stanice Trst-S. Andrea jer za ovo važi jednačina, kako smo vidjeli gore u postovima:
citat Jaguar:
"Dakle, S. Andrea i Campomarzio (vecchia) znače jedno te isto".
ili pretvoreno u jednačinu:
S. Andrea = Campomarzio (vecchia)
Jednačina nije tačna

Razmišljam, da postavim novu temu o toj stanici
pozdrav
Darko
Dok se ne izbaci ono "(vecchia)" iz naslova teme, u ovoj temi neću više postavit ni jedan post.železocestnik napisao:Pozdravljeni,
.
.
.
Nadam se, da će se od sada dalje upotrebljavati tačni naziv željezničke stanice na forumu.
A ono vecchia u Trieste Campomarzio (vecchia) - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo) bolje da...
![]()
pozdrav
Darko
Po matematičkoj logici znači to, da se pruga Trst-Poreč obravnava ovdje samo do "stare" stanice Trst-S. Andrea jer za ovo važi jednačina, kako smo vidjeli gore u postovima:
citat Jaguar:
"Dakle, S. Andrea i Campomarzio (vecchia) znače jedno te isto".
ili pretvoreno u jednačinu:
S. Andrea = Campomarzio (vecchia)
Jednačina nije tačna


Razmišljam, da postavim novu temu o toj stanici

pozdrav
Darko
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost