Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Da pokušam g.colicdusan325.
Pogledao sam malo moju arhivu i na osnovu tendera(četvoroosovinski) i ostalih detalja čini mi se da je u pitanju serija 20 ?
Koja je nagrada ako sam pogodio ? Jel može jedna slika iz Bijeljine.
Другог децембра сам путовао овом пругом од Мердара до Ниша. Воз по реду вожње долази на Мердаре у 11.10 а полази у 11.30. Дошао је чак 10 минута раније а из воза је изашло неколико путника. Ја сам био једини путник на станици. Од Мердара до Куршумлије на свакој станици и стајалишту било је по 1-2 путника. Возила ме је дизелмоторна гарнитура 711-009. Општи утисак је да је гарнитура лоше одржавана. Седишта су прљава и флекава, прозори нису очишћени а тоалет је зарђао и прљав. Гарнитура је нова а врата тоалета не могу да се закључају. Причају ми кондуктер и машиновођа да су флекава седишта од некакве смесе што је фабрички уграђена у седишта као против пожарна заштита а наши су по пријему гарнитура требали да скину заштитну фолију са паковања. После неког времена паковање те смесе треба заменити. Наши вероватно са намером да оргинално паковање дуже траје нису скинули фолије па је смеса овлажила пробила фолију и уфлекала седишта. За тоалет кажу да немају одговарајућа средства него чисте киселином па је зато зарђала унутрашњост. Од Мердара до Куршумлије пруга је у нешто бољем стању у односу на остатак. Брзине су од 30 до 50 на сат. Главни проблем су лоши спојеви шина па се гарнитура прилично тресе. У Куршумлији је пауза од 20 минута. Машиновођа мења управљачницу како би наставио вожњу према Прокупљу и Нишу. Пруга је у катастрофалном стању. Брзина не прелази 40 али спојеви шина су у катастрофални и воз се тресе више него од Мердара до Куршумлије.Пруга је сва некако ћошкаста а шине кривудаве. Тако је до станице Плочник. Од Плочника је ситуација нешто боља али брзина пада на 30. До Прокупља само на два места воз иде брже. Индустријски колосеци који се виде са стране код Прокупља су толико запуштени да је на средини једног од њих никло дрво и има око 40 цм у пречнику. Од Прокупља до Дољевца брзина се пење до 50. Пруга је сва зарасла у траву па понекад сам имао утисак да возимо по ливади. и овде има лоших спојева али мање него на предходним деоницама. Од Дољевца вози се сређеним колосеком па су и брзине одговарајуће. Без обзира на све вожња је била пријатна а воз није каснио. Путника је било више од Куршумлије а нарочито од Прокупља. Имам доста фотографија па ћу наредних дана постављати. За вечерас толико.
Sve čestitke za odličan putopis,dragi kolega Tamcic!
Sa nestrpljenjem očekujem nastavak,obzirom da jeu pitanju jedna veoma atraktivna pruga,naročito
deo od Kuršumlije do Merdara,nekada i do Podujeva.
Imam jedno pitanje : dali Vam je poznato kada je ponovo urađen 2. kolosek,jer je isti bio demontiran
tokom ili krajem 70 - tih godina prošlog veka?