Lokomotive serije JŽ 28
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Lokomotive serije JŽ 28
- Prilozi
-
- 28-001.JPG (241.82 KiB) Pregledano 6098 puta
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 28
- Prilozi
-
- 28-006.JPG (194.7 KiB) Pregledano 6096 puta
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1883
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 28
Brzi za Pulu.
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1883
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 28
I ovdje bih rekao da je brzi za Pulu. Ljeti je znalo biti pojačanje garnitura pa su išle 2 lokomotive. Ja sam se jedanput sa takvim vlakom vozio za Pulu krajem šezdesetih.
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 28
Hvala na komentarima g. mali paja!
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8357
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 28
Tehnički podaci za seriju 28 :
Proizvajalec država : Wiener Neustadt, STEG Dunaj; Avstrija
Leto izdelave : 28-006 - 1922; 28-029 - 1911
Prvotna oznaka :006 - kkStB 80.5740 029 - kkStB 80.120
Tovarniška št. :5740, 3814
Tip : E h2
Moč : 590 kW
Največja hitrost : 50 km/h
Dolžina : 17,269 m
Višina : 4,57 m
Teža : 79,8 t
Osni pritisk : 14 t
Premer:
- pogonskih koles 1259 mm
- tekalnih koles 590 mm
Premer parn. valja : 632 mm
Hod parnega bata:
Površina rešetke : 3,42 m2
Ogrevalna površina : 150,2 m2
Tlak v kotlu : 14 bar
Tip krmiljenja : Heusinger
Tip zavor : Knorr
Lokomotive serije 28 so na Slovenskih progah vozile na relaciji Maribor-Postojna, Jesenice-Zagreb po vojni pa na bohinjski in puljski progi.
Zanimivosti: Predhodnica serije 28 je serija JŽ 135 ( kkStB 180) katera je bila tudi prva lokomotiva na svetu z petimi vezanimi osmi. Izdelano je bilo do leta 1915 160 lokomotiv (zvezni sistem) in do leta 1918 421 lokomotiv dvojičnega tipa. Po razpadu monarhije je nam pripadlo 21 lokomotiv te serije (Šiška). Leta 1925 pa so iz Šiške potegnili na Hrvaško prav vse lokomotive serije 07 in 12 lokomotiv serije 28. Leta 1929 je bilo kupljenih še 14 lokomotiv te serije, 10 jih je odšlo službovat na Hrvaško, 4 pa so dobile svoje domovanje v Šiški, lokomotive iz te dobave so dobile označbo SHS 540. Po drugi svetovni vojni pa je število teh lokomotiv naraslo na 66.
Llokomotiva 28-029 je bila med drugo svetovno vojno kar 32-krat prestreljena. Kot vidite je vojno preživela bo tudi sedanji čas? Ravno nasprotje pa je lokomotiva 28-006, ki stoji v Divači. Z lokomotivo 28-053 pa so se v preteklosti kar malce poigravali in jo spremenili v pribljižno podobo serije 135, ter ji kasneje vrnili prvoten izgled in jo posodili v Avstrijo (Knittelfeld) za 15 let.
Proizvajalec država : Wiener Neustadt, STEG Dunaj; Avstrija
Leto izdelave : 28-006 - 1922; 28-029 - 1911
Prvotna oznaka :006 - kkStB 80.5740 029 - kkStB 80.120
Tovarniška št. :5740, 3814
Tip : E h2
Moč : 590 kW
Največja hitrost : 50 km/h
Dolžina : 17,269 m
Višina : 4,57 m
Teža : 79,8 t
Osni pritisk : 14 t
Premer:
- pogonskih koles 1259 mm
- tekalnih koles 590 mm
Premer parn. valja : 632 mm
Hod parnega bata:
Površina rešetke : 3,42 m2
Ogrevalna površina : 150,2 m2
Tlak v kotlu : 14 bar
Tip krmiljenja : Heusinger
Tip zavor : Knorr
Lokomotive serije 28 so na Slovenskih progah vozile na relaciji Maribor-Postojna, Jesenice-Zagreb po vojni pa na bohinjski in puljski progi.
Zanimivosti: Predhodnica serije 28 je serija JŽ 135 ( kkStB 180) katera je bila tudi prva lokomotiva na svetu z petimi vezanimi osmi. Izdelano je bilo do leta 1915 160 lokomotiv (zvezni sistem) in do leta 1918 421 lokomotiv dvojičnega tipa. Po razpadu monarhije je nam pripadlo 21 lokomotiv te serije (Šiška). Leta 1925 pa so iz Šiške potegnili na Hrvaško prav vse lokomotive serije 07 in 12 lokomotiv serije 28. Leta 1929 je bilo kupljenih še 14 lokomotiv te serije, 10 jih je odšlo službovat na Hrvaško, 4 pa so dobile svoje domovanje v Šiški, lokomotive iz te dobave so dobile označbo SHS 540. Po drugi svetovni vojni pa je število teh lokomotiv naraslo na 66.
Llokomotiva 28-029 je bila med drugo svetovno vojno kar 32-krat prestreljena. Kot vidite je vojno preživela bo tudi sedanji čas? Ravno nasprotje pa je lokomotiva 28-006, ki stoji v Divači. Z lokomotivo 28-053 pa so se v preteklosti kar malce poigravali in jo spremenili v pribljižno podobo serije 135, ter ji kasneje vrnili prvoten izgled in jo posodili v Avstrijo (Knittelfeld) za 15 let.
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8357
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 28
Lokomotiva 28-039 na nepoznatoj lokaciji :
attachment=0]28-039.jpg[/attachment]
attachment=0]28-039.jpg[/attachment]
- Prilozi
-
- 28-039.jpg (237.53 KiB) Pregledano 6059 puta
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8357
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 28
Lokomotiva 28-021 snimljena u železničkoj stanici Jesenice :
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8357
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 28
Lokomotiva 28-039 na nepoznatoj lokaciji :
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 28
- Prilozi
-
- 28-021-Ljubljana.jpg (150.27 KiB) Pregledano 6037 puta
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta