salaš, Pecka, Bosanska Mezgraja, ... nisu Srbija. Upadljivo o ste pasivni u temi o Bosanskoj Rači.
Baš me zanima, kako biste Vi reagirali da sada ja otvorim temu o nekoj pruzi unutar Slovenije i uvrstim je poglavlje o prugama iz BiH. Na ovom forumu, imate dvojicu, to su cira-1 i PECELJ koji daju sve od sebe kako bi negirali Bosnu i Hercegovinu, pa čak i preko jedne obične pruge, a Vi ste im u tome saveznik.
A sada malo o terenu.železocestnik piše: ↑04 Dec 2021, 19:51 PECELJ, pozdravljen,
neznam zbog čega se miješate u rad ljudi, koji sa terena rade za mlađe generacije?
Ostavite vi Bosnu gospodinu Đorđu i gospodinu Roku!
Gospodine Đorđe pita, gospodine Rok odgovara.
Ili gospodine Rok pita i gospodine Đorđe odgovara.
Uvećao sam detalj JNA topografske karte (iz sedamdesetih) koju sam već ranije postavio.
Fokus mi je na mostu preko rijeke Grabovica. To je most označen sa "D" (drveni) na "crvenom" putu. Malo uzvodno ima most preko Grabovice na "crnom" putu. Sjeverno od Grabovice je ucrtana (tada postojeća) tematska pruga.
Ispod hidronima Grabovica, napisano je na karti "B". Negdje kod tog "B" bio je postavljen fotograf, kad je snimio voz (lokomotiva Krauss Linz), koji je prešao preko onog mosta "D" (onaj "crveni" put je napravljen na mjestu nekadašnje šumske pruge). Na fotografiji se vidi (bliže snimatelju) i onaj "crni" put (pripadajući most je sakriven raslinjem). Voz se kreće prema pilani Feltrinelli u Podgrabu (krenuo je s lokacije Bogovići). Na fotografiji se uočava donji stroj tematske pruge (u visini polovice fabričkog dimnjaka). Od lokomotive pa ulijevo je dionica šumske pruge Feltrinelli, koja se spajala s tematskom prugom u Sjetlini.
Uvećao sam detalj engleske karte (redigovane 1944.) koju sam već postavio, da još bolje istaknem kako je prikazan "spoj" šumske pruge Feltrinelli (Podgrab) s tematskom prugom, na stanici Sjetlina. Na toj karti je prikazan i spomenuti željeznički most ("D") preko Grabovice.