Sipska vuča
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1881
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Sipska vuča
Da li su početna i krajnja stanica imale kakva imena i koliko je kolosijeka bilo na njima i koje dužine?
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8352
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Sipska vuča
Imate dosta toga opisano na prvoj strani a mislim da će Vam i ovo donekle pomoći :mali.paja piše:Da li su početna i krajnja stanica imale kakva imena i koliko je kolosijeka bilo na njima i koje dužine?
http://solair.eunet.rs/~pecaj/s_kanal.htm
http://www.itinereri.org/itinereri/infr ... index.html
-
- Šef stanice
- Poruke: 422
- Pridružen: 29 Maj 2012, 10:18
- Kontakt:
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8352
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Sipska vuča
Sipski kanal sa kolosecima :
- cira-1
- Ministar železnica
- Poruke: 2476
- Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
- Kontakt:
Re: Sipska vuča
Skretnica na pruzi Sipskog kanala
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Sipska vuča
- Prilozi
-
- 30-021-1966.jpg (43.08 KiB) Pregledano 4172 puta
-
- Vozovođa
- Poruke: 251
- Pridružen: 03 Jan 2016, 19:34
- Kontakt:
Re: Sipska vuča
СЛВ - SLV = Sipska Lokomotivska Vuča.
Nije mi poznato koji je bio poslovni odnos JŽ - SLV,verovatno su JŽ ustupale lokomotive na bazi zakupa.
Nije mi poznato koji je bio poslovni odnos JŽ - SLV,verovatno su JŽ ustupale lokomotive na bazi zakupa.
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Sipska vuča
Hvala gospodine Tanka vatra na brzom odgovoru.
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1881
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Sipska vuča
Ovdje je zadnje pitanje bilo u kakvom su odnosu bile JDŽ i SLV? sdz631 je u tekstu o lokomotivama serije 79 nešto napisao. 2 lokomotive serije 30 su zamjenjene sa lokomotivama serije 79. Poslije '45 su lokomotive serije 79 jednostavno prisvojene od strane JDŽ-a. Da li postoji kakav trag da nije to bila "dogovorna" zamjena?
Malo sam proučavao prethodne stranice pa imam pitanja?
Već sam bio pitao o imenima stanica. Nisam nigdje našao podatak.
Kad se lokomotiva vraćala nakon izvršenog šlepanja broda trebalo je negdje kakvo križanje napraviti?
Da li je na toj pruzi bio sličan sistem rada kao na JŽ? Ovdje mislim otpravnici vlakova, traženje dopuštenja itd?
Vagon koji je vula lokomotiva! Kakav je bio vagon? Dvo, tro, četvoroosovac? Ima li gdje kakava dobra slika samog vagona?
Osovinski pritisak pruge? Pretpostavljam da je vagon morao biti dosta težak jer kod šlepanja ako je lagan bi ga šlep povukao?
Tko je održavao prugu? JDŽ/JŽ ili je SLV imala svoj ZOP?
Da li je dolazilo do plavljenja pruge kod velikih vodostaja i poplava Dunava?
Ako se dobro sjećam postojao je i neki dokumentarac o SLV? Možda se može nabaviti?
Molio bih da mi netko pokuša odgovoriti!
Malo sam proučavao prethodne stranice pa imam pitanja?
Već sam bio pitao o imenima stanica. Nisam nigdje našao podatak.
Kad se lokomotiva vraćala nakon izvršenog šlepanja broda trebalo je negdje kakvo križanje napraviti?
Da li je na toj pruzi bio sličan sistem rada kao na JŽ? Ovdje mislim otpravnici vlakova, traženje dopuštenja itd?
Vagon koji je vula lokomotiva! Kakav je bio vagon? Dvo, tro, četvoroosovac? Ima li gdje kakava dobra slika samog vagona?
Osovinski pritisak pruge? Pretpostavljam da je vagon morao biti dosta težak jer kod šlepanja ako je lagan bi ga šlep povukao?
Tko je održavao prugu? JDŽ/JŽ ili je SLV imala svoj ZOP?
Da li je dolazilo do plavljenja pruge kod velikih vodostaja i poplava Dunava?
Ako se dobro sjećam postojao je i neki dokumentarac o SLV? Možda se može nabaviti?
Molio bih da mi netko pokuša odgovoriti!
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Sipska vuča
- Prilozi
-
- 30-031-1966.jpg (120.88 KiB) Pregledano 4122 puta
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta