Lokomotive serije 441

Lokomotive, motorni vozovi, vagoni ...
Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8137
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Lokomotive serije 441

Poruka od PECELJ »

Hvala gosn.colicdusan325 !!!

Šta znači kad neko ima iskustva u radu na železnici !!!

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8137
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Lokomotive serije 441

Poruka od PECELJ »

PECELJ piše:Lokomotiva JŽ 441-xxx u blizini stanice Kukujevci na pruzi Beograd-Zagreb :
Snimak iz 1984.godine.

441 84.jpg
Izvor : ebay

A sad u suprotnom smeru :
s-l1600 4.jpg
s-l1600 4.jpg (98.41 KiB) Pregledano 3816 puta

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8137
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Lokomotive serije 441

Poruka od PECELJ »

Elektro lokomotive JŽ 441-309,308 i 307 snimljene u Grazu 1968,godine :
441 309.308.307.Grac 17.07.1968.jpg
441 309.308.307.Grac 17.07.1968.jpg (189.93 KiB) Pregledano 3721 put
Izvor : Gregory Molloy

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1855
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Lokomotive serije 441

Poruka od mali.paja »

Ova slika je u kolodvoru privatne žaljezničke kompanije GKB. To je kolodvor Graz Koflacherbahnhof. Povezan je i sa Glavnim kolodvorom Graz Hautbahnhof. Udaljenost između ta 2 kolodvora je nekih parsto metara (200-300). Iako je GKB privatna kompanija većinski i glavni vlasnik te pruge je država Austrija. Pruge GKB nisu elektrificirane. Kompanija GKB osim željezničkim prijevozom bavi se i autobusnim. Prije nešto malo više od 2,5 godina smo ja i Staley bili na toj pruzi i bila je reportaža koju možete ponovno pogledati na niže navedenom linku.

viewtopic.php?f=39&t=634&start=160

U neposrednoj blizini kolodvora Graz Koeflach je bila i tvornica SGP koja je isporučila prve naše lokomotive serije 441. Tvornica je bila povezana kratkim industrijskim kolosijekom dugačkim moža najviše stotinjak metara. Ukoliko nekog zanima nešto o tvornici prilažem link na tekst na Wikipediji o toj tvornici.

viewtopic.php?f=39&t=634&start=160

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8137
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Lokomotive serije 441

Poruka od PECELJ »

Železnička stanica Skoplje jula 1981.godine.

Dolazak prvog voza koji je vukla električna lokomotiva JŽ 441-077
441077 Skoplje 27.07.81 pise dole datum a vlasnik je Joze Petkovski.jpg
441077 Skoplje 27.07.81 pise dole datum a vlasnik je Joze Petkovski.jpg (206.48 KiB) Pregledano 3516 puta
Izvor Joze Petkovski

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1855
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Lokomotive serije 441

Poruka od mali.paja »

SŽ bi trebao uzeti u najam HŽ elektro lokomotive serije 1141 od HŽ PP-a. Vozit će teretne vlakove kroz Hrvatsku. Možda se pojavi i u ostatku bivše JŽ mreže? Ukoliko nešto doznam više napisat ću. Sad u Srbiji voze 2 lokomotive HŽ 1141 broj 310 i 311. I one su nekad bile u floti HŽ PP. Prema saznanjima koje imam trebale bi se vratiti a umjesto njih doći višesistemski Taurusi sa OBB oznakama.

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8137
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Lokomotive serije 441

Poruka od PECELJ »

Lokomotiva JŽ 441-525 na čelu komozicije "Istambul Expres" u stanici NIŠ 1988.godine.

Voženo je na relaciji Istambul - Minhen.

s-441 525 1988 NIS D1292 ISTANBUL EXPRES ZA Minhen.jpg
s-441 525 1988 NIS D1292 ISTANBUL EXPRES ZA Minhen.jpg (100.08 KiB) Pregledano 2373 puta

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8137
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Lokomotive serije 441

Poruka od PECELJ »

Elektro lokomotiva JŽ 441-314 negde između Ripnja i Ralje.

Čemu služi ova kućica i šta železničar radi ???

441-314 Ripanj-Ralja.jpg
441-314 Ripanj-Ralja.jpg (262.47 KiB) Pregledano 2200 puta

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1855
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Lokomotive serije 441

Poruka od mali.paja »

Kućica prostornog signala između kolodvora ili ulaznog signala nekog kolodvora. U to vrijeme nije bilo RDV-a (radio dispečerska veza) a pogotovo mobitela. Signal je vjerovatno na stoj, crveno). Ako nisam već zaboravio ukoliko vlak stoji kod ulaznog signala i nije u roku 5 minuta dobio ulaz, strojovođa mora sići sa lokomotive i javiti se (nazvati kolodvor prema kojem ide). Svi telefoni nalazili su se u kućicama. Svaka lokomotiva dužila je klijuč od tih telefonskih ormarića. Netrebam navoditi da su svi ti ormarići bili univerzalni i svi ključevi su bili isti za sve. Strojovođa na induktorski telefon poziva kolodvor i interesira se zašto stoji. Uz telefon su bili napisani pozivni znakovi službenih mjesta između kolodvora. Naravno da su prvenstveno bili pozivni znakovi kolodvora a potom i službenih mjesta. Ta službena mjesta su bila odjavnice, čuvari putnih prijelaza itd. Ti pozivni znakovi su bili slova Morzeove abecede, točke i dugačke crte. Na induktorskom telefonu 1 okret ručice (360 stepeni) je značio točku. Ukoliko bi bilo više točaka onda bi se pravila kratka pauza između okretaja. Dugačka crta je bila neprekinuti okretaj ručice 2 ili više puta (2x 360stepeni). Kada bi strojovođa uspostavio vezu sa prometnikom slušao bi daljnje naredbe. Ukoliko strojovođa ne bi uspio uspostaviti vezu sa kolodvorom NE SMIJE NIKAKO nastaviti vožnju dok se kontakt ne uspostavi.
Ali sad imamo i situaciju da vlak stoji između kolodvora na prostornom signalu. To može biti APB (automatski pružni blok) i tu promet reguliraju susjedni kolodvori. Može biti i pruga TK (tele komanda) kada TK dispečer na određenoj dionici neke pruge vrši regulaciju prometa. U tom slučaju kad vlak stoji ukoliko u roku od 3 minute ne dođe do promjene signala strojovođa silazi sa lokomotive i poziva: na APB-u prometnika kolodvora prema kojem ide ili na TK zove dispečera. Po njihovim naredbama tada postupa. Ali što ako ne uspostavi vezu? E sad je malo drugačija situacija u odnosu kad vlak stoji pred ulaznim signalomkolodvora. Ukoliko se ne može veza uspostaviti tada se strojovođa vraća na lokomotivu i lagano pokreće vlak. Lagano vozi prema preglednosti pruge i prema potrebi ako treba da može stati. Ili lagano vozi prema preglednosti pruge i kad naiđe na sljedeći prostorni signal postupa prema njegovim signalnim znakovima. Ukoliko je slobodno nastavlja redovitom vožnjom.
Ova slika je iz vremena JŽ-a i napisao sam kako je tada bilo. Novonastale Uprave od bivšeg JŽ-a su donosile i svoje propise pa ne znam te propise i da li ovo još vrijedi? Koliko me sjećanje služi na HŽ-u je propis ostao sličana ako ne i isti s tim da su dodana i suvremena sredstva komunikacije koja postoje (RDV i mobiteli).
U Sloveniji SŽ na svim vučnim sredstvima kako svog vlasništva tako i privatnih operatera ima tablete. Nema više papirnatog VR (vozni red) nego je sve na tabletu. Tako i preko tableta dobijaju razne obavijesti.

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8137
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Lokomotive serije 441

Poruka od PECELJ »

Hvala g.mali.paja na detaljnim informacijama !!! kao i uvek :)

Pošalji Odgovor

Povratak na “Vozna sredstva današnje železnice”

Ko je na vezi

Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju