Moja lutanja prugama
- Stanley
- Vozovođa
- Poruke: 259
- Pridružen: 10 Feb 2018, 13:59
- Mesto: Zagreb
- Kontakt:
Re: Moja lutanja prugama
Nastavak sa prethodne strane
Uhvaćen Siemens Desiro za Dobovu:
Slijedi penjanje na cestovni nadvožnjak, koji je ujedno most preko Save:
Sa mosta se također pruža lijep vidik na stanicu i otvorenu prugu:
Sava:
Uhvaćen Siemens Desiro za Dobovu:
Slijedi penjanje na cestovni nadvožnjak, koji je ujedno most preko Save:
Sa mosta se također pruža lijep vidik na stanicu i otvorenu prugu:
Sava:
Serija 05 je zakon
- Stanley
- Vozovođa
- Poruke: 259
- Pridružen: 10 Feb 2018, 13:59
- Mesto: Zagreb
- Kontakt:
Re: Moja lutanja prugama
Krško (njemački:Gurkfeld) je grad od 7.219 stanovnika (2013.) i administrativni centar istoimene općine u istočnoj Sloveniji. Ime grada je derivat njemačkog imena za rijeku Krku (Gurk). Danas je najpoznatije po nuklearnoj električnoj centrali..
Područje Krškog je bilo naseljeno još u prahistoriji, o čemu svjedoče arheološki nalazi u Kartuševoj i Jermanovovoj jami. U obližnjoj Libni nađeni su ostaci iz vremena Kelta, a kod današnjeg sela Drnovo (Neviodunum) ostaci naselja i pristaništa na rijeci Savi iz vremena Rimljana. Krško se prvi put spominje u zapisu iz 895. godine, a trgovačke i gradske povlastice naselju su dodijelili carevi Friedrich I. (1391.) i Friedrich III. (1477.). U vrijeme velike Hrvatsko-slovenske seljačke bune kod Krškog je uskočka vojska pod zapovjedništvom baruna Josipa Thurna 5. veljače 1573. porazila pobunjene seljake pod vodstvom Nikole Kupinića.
Krško 1689. godine po Valvasoru:
Malo sam prošetao starim dijelom grada na desnoj obali Save pa slijedi nekoliko slika:
Područje Krškog je bilo naseljeno još u prahistoriji, o čemu svjedoče arheološki nalazi u Kartuševoj i Jermanovovoj jami. U obližnjoj Libni nađeni su ostaci iz vremena Kelta, a kod današnjeg sela Drnovo (Neviodunum) ostaci naselja i pristaništa na rijeci Savi iz vremena Rimljana. Krško se prvi put spominje u zapisu iz 895. godine, a trgovačke i gradske povlastice naselju su dodijelili carevi Friedrich I. (1391.) i Friedrich III. (1477.). U vrijeme velike Hrvatsko-slovenske seljačke bune kod Krškog je uskočka vojska pod zapovjedništvom baruna Josipa Thurna 5. veljače 1573. porazila pobunjene seljake pod vodstvom Nikole Kupinića.
Krško 1689. godine po Valvasoru:
Malo sam prošetao starim dijelom grada na desnoj obali Save pa slijedi nekoliko slika:
Serija 05 je zakon
- Stanley
- Vozovođa
- Poruke: 259
- Pridružen: 10 Feb 2018, 13:59
- Mesto: Zagreb
- Kontakt:
Re: Moja lutanja prugama
Došlo je vrijeme za povratak, a ovo je Sava nizvodno:
Još jedan Siemens Desiro za Ljubljanu;
Uz željezničku tu je i autobusna stanica:
Eno mi vlaka za povratak u Dobovu:
Za kraj pozdrav od vašeg izvještača:
Opširnije:
http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... pada-2019/
Još jedan Siemens Desiro za Ljubljanu;
Uz željezničku tu je i autobusna stanica:
Eno mi vlaka za povratak u Dobovu:
Za kraj pozdrav od vašeg izvještača:
Opširnije:
http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... pada-2019/
Serija 05 je zakon
- Stanley
- Vozovođa
- Poruke: 259
- Pridružen: 10 Feb 2018, 13:59
- Mesto: Zagreb
- Kontakt:
Re: Moja lutanja prugama
Striktno promatrano ovo što slijedi možda ne bi spadalo u putopise, no kako sam se na događaj dovezao vlakom (2 x 25 km) valjda će mi se progledati kroz prste.
Neka se nađe jedna alibi fotografija - Vextron ŐBB u stanici Savski Marof:
15 godina foruma zeljeznice.net
Forum zeljeznice.net, naistaknutiji s željezničkom tematikom u ovom dijelu Europe i jedini koji uspješno odolijeva konkurenciji društvenih mreža, otvorio je početkom 2005. godine Anton Papić iz Vinkovaca. Anton je i dalje vlasnik foruma koji ne samo da opstaje nego i neprekidno dobiva nove članove.
Za forum zeljeznice.net saznao sam igrom slučaja 2006. godine, tražeći neke podatke vezane uz željeznicu. Nekoliko mjeseci sam se šuljao kao promatrač da bi se početkom augusta iste godine registrirao kao član.
Antona sam osobno upoznao iduće godine u kafiću željezničke stanice u Vinkovcima, kada smo se kolega Nenad Medić i ja vraćali iz svoje prve patrole vojvođanskim prugama. Otada smo se povremeno sretali na railfanovskim susretima i putovanjima, a ponekad i slučajno na peronu Glavnog kolodvora u Zagrebu. Pri prvom susretu Anton nas je pitao kako smo saznali za forum, vjerojatno iznenađen brojem ljudi koje je u tako kratkom roku okupio oko sebe. Ostalo je historija. Ona koja traje i trajati će sve dok je zaljubljenika u željeznicu i sve što se kreće po tračnicama ili ispod žice.
U povodu petnaeste godišnjice foruma Anton je jučer počastio 35 forumaša vožnjom muzejskim tramvajem broj 101 i ručkom u restoranu u zagrebačkom naselju Središće - sve o svom trošku.
Grupna fotografija nakon okupljanja na Tomislavovom trgu:
Vjerujem da od svih forumaša imam najviše vožnji u Stojedinici i njegovoj braći. Sjećam se tog tramvaja još iz vremena kada su vozili prvi prototipovi, a zatim sam se svakodnevno vozio tramvajem u gimnaziju, na fakultet, na posao... Druge prilike, a bilo ih je sijaset, da ne spominjem. Sjećam se vožnji u tramvajima koji su još mirisali na tvorničke boje. Prednost nas fosila je da možemo misli odvrtjeti daleko u prošlost, iako bih se rado zamijenio s nekim od mladića s kojima sam se jučer družio. Nažalost, još nisu izumili vremenski stroj.
Da se zna tko koju elitu vozi:
S nama je bio i kolega iz Slovenije Darko poznat kao železocestnik, na slikama u društvu samnom i malim.pajom::
Neka se nađe jedna alibi fotografija - Vextron ŐBB u stanici Savski Marof:
15 godina foruma zeljeznice.net
Forum zeljeznice.net, naistaknutiji s željezničkom tematikom u ovom dijelu Europe i jedini koji uspješno odolijeva konkurenciji društvenih mreža, otvorio je početkom 2005. godine Anton Papić iz Vinkovaca. Anton je i dalje vlasnik foruma koji ne samo da opstaje nego i neprekidno dobiva nove članove.
Za forum zeljeznice.net saznao sam igrom slučaja 2006. godine, tražeći neke podatke vezane uz željeznicu. Nekoliko mjeseci sam se šuljao kao promatrač da bi se početkom augusta iste godine registrirao kao član.
Antona sam osobno upoznao iduće godine u kafiću željezničke stanice u Vinkovcima, kada smo se kolega Nenad Medić i ja vraćali iz svoje prve patrole vojvođanskim prugama. Otada smo se povremeno sretali na railfanovskim susretima i putovanjima, a ponekad i slučajno na peronu Glavnog kolodvora u Zagrebu. Pri prvom susretu Anton nas je pitao kako smo saznali za forum, vjerojatno iznenađen brojem ljudi koje je u tako kratkom roku okupio oko sebe. Ostalo je historija. Ona koja traje i trajati će sve dok je zaljubljenika u željeznicu i sve što se kreće po tračnicama ili ispod žice.
U povodu petnaeste godišnjice foruma Anton je jučer počastio 35 forumaša vožnjom muzejskim tramvajem broj 101 i ručkom u restoranu u zagrebačkom naselju Središće - sve o svom trošku.
Grupna fotografija nakon okupljanja na Tomislavovom trgu:
Vjerujem da od svih forumaša imam najviše vožnji u Stojedinici i njegovoj braći. Sjećam se tog tramvaja još iz vremena kada su vozili prvi prototipovi, a zatim sam se svakodnevno vozio tramvajem u gimnaziju, na fakultet, na posao... Druge prilike, a bilo ih je sijaset, da ne spominjem. Sjećam se vožnji u tramvajima koji su još mirisali na tvorničke boje. Prednost nas fosila je da možemo misli odvrtjeti daleko u prošlost, iako bih se rado zamijenio s nekim od mladića s kojima sam se jučer družio. Nažalost, još nisu izumili vremenski stroj.
Da se zna tko koju elitu vozi:
S nama je bio i kolega iz Slovenije Darko poznat kao železocestnik, na slikama u društvu samnom i malim.pajom::
Serija 05 je zakon
- Stanley
- Vozovođa
- Poruke: 259
- Pridružen: 10 Feb 2018, 13:59
- Mesto: Zagreb
- Kontakt:
Re: Moja lutanja prugama
Kratko zadržavanje na Kvaternikovom trgu:
Kod Autobusnog kolodvora imali smo mali zastoj - pantograf se nakon prolaska ispod podvožnjaka zaglavio u donjem položaju:
Srećom, u blizini se slučajno našla ZET-ova ekipa za otklanjanje kvarova:
Drugo stajanje bilo je na okretištu tramvaja u Zapruđu:
Serija 05 je zakon
- Stanley
- Vozovođa
- Poruke: 259
- Pridružen: 10 Feb 2018, 13:59
- Mesto: Zagreb
- Kontakt:
Re: Moja lutanja prugama
Ekipa se opet dohvatila fotoaparata:
Mali.paja u razgovoru s vozačem tramvaja:
Serija 05 je zakon
- Stanley
- Vozovođa
- Poruke: 259
- Pridružen: 10 Feb 2018, 13:59
- Mesto: Zagreb
- Kontakt:
Re: Moja lutanja prugama
Trojica veterana, svi zajedno cca 200 godina:
Alfa i omega, glava i peta foruma Anton:
Trasa kretanja tramvaja, prikaz izradio forumski kolega Filip:
I za kraj dvije slike iz druženja u restoranu:
Alfa i omega, glava i peta foruma Anton:
Trasa kretanja tramvaja, prikaz izradio forumski kolega Filip:
I za kraj dvije slike iz druženja u restoranu:
Serija 05 je zakon
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1880
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Moja lutanja prugama
Moj prilog neka bude link na stranicu posvećen petnestogodišnjici foruma gdje su se i drugi forumaši javljali i slike postavljali.
https://www.zeljeznice.net/forum/index. ... eznicenet/
https://www.zeljeznice.net/forum/index. ... eznicenet/
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 1 gost