Stranica 26 od 36

Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografijama

Poslato: 06 Sep 2018, 12:23
od ivanjz
Železnička stanica Putinci.

http://www.goodle.com

Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografijama

Poslato: 25 Sep 2018, 11:05
od PECELJ
!929.godina :
Most Zemun 1929.jpg
Most Zemun 1929.jpg (215.87 KiB) Pregledano 3614 puta
Ilustrovani list 1929.g,

Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografijama

Poslato: 01 Okt 2018, 11:27
od PECELJ
Sudar voza iz Beograda i voza iz Zagreba na lokaciji Zemunski obori 1923.godine .

I jedno pitanje : kada je zabranjenjana upotreba drvenih putničkih vagona na normalnom koloseku ?
Sudar vozova iz BG i ZG Zemunski obori 1923.jpg
Sudar vozova iz BG i ZG Zemunski obori 1923.jpg (229.11 KiB) Pregledano 3589 puta
Sudar vozova iz BG i ZG Zemunski obori 1923.jpg 1.jpg
Sudar vozova iz BG i ZG Zemunski obori 1923.jpg 1.jpg (211.94 KiB) Pregledano 3589 puta
Izvor : Ilustrovani list 1923.g.

Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografijama

Poslato: 04 Okt 2018, 23:58
od mali.paja
Ne bih tvrdio 100% ali čini mi se da je to bilo nakon one velike željezničke nesreće u Zagrebu 1974.?

Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografijama

Poslato: 05 Okt 2018, 05:03
od cvijic
Puno ranije,jos 1966.nakon sudara na ul.signalu u Jajincima .

Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografijama

Poslato: 05 Okt 2018, 17:53
od mali.paja
Vlak 10410 koji je 1974. nastradao u najvećoj željezničkoj nesreći na području tada šnje Jugoslavije je imao vagone drvene konstrukcije. Radi toga je i najviše i došlo do prevrtanja. Iza toga je došla zabrana prijema više takvih vagona na JŽ. Za rekonstrukciju nesreće je ipak iz Njemačke stigla 1 ista takva garnitura vagona. Drveni vagoni su ili bolje reći konstrukcije su se postupno zamjenjivali čeličnim i puno ranije. Ti vagoni su su imali veće nosivosti ali i veću taru. Tako se i povećavala težina vlakova koja se pak pojavom novih dizel i elektro lokomotiva rješavala jer su navedene ipak bile jače lokomotive. Vagoni vlaka 10410 su sa Glavnog kolodvora preveženi ( ne vučeni) u Zaprešić jer se tamo nalazila dizalica i rezalište (kasacija). Danima je Zaprešić smrdio po raspadnutom ljudskom mesu. Vagoni su na kraju spaljeni. Znalo se vidjeti po vagonima tragova ljudske krvi i djelova tijela. Kod bloka 1 je bilo naselje Roma. Isti su znali po tim ostacima vagona tražiti cipele ili kakve druge upotrebljive stvari.

Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografijama

Poslato: 23 Okt 2018, 11:20
od PECELJ
Železnička katastrofa u stanici Voganj na pruzi Beograd - Vinkovci 1926.godine :

Izvor : Ilustrovani list 1926.g.

Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografijama

Poslato: 12 Nov 2018, 13:33
od PECELJ
Železnička ne sreća kod Slavonskog Broda 1925.godine :

Izvor : Ilustrovani list 1925.godine

Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografijama

Poslato: 12 Feb 2019, 12:18
od cira-1
01-103, Zagreb
01-103.jpg
01-103.jpg (89.78 KiB) Pregledano 3370 puta

Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografijama

Poslato: 14 Feb 2019, 12:00
od cira-1
Martinci, 26.07.1974.
1255.jpg
1255.jpg (134.31 KiB) Pregledano 3348 puta