Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1353
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Pozdravljeni,
ovdje mogu dodavati samo sažetak istraživanja dokumenata o Parenzani, koju imamo na: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 9&start=30
Puno slika, nacrta i fotografija, sve po redu iz Trsta prema Poreču, ne kao ovdje...
U voznom redu iz godine 1914 pojavilo se novo stajalište: Lazaret-Rižan/Lazareto-Risano, km:19.005
Bilo je potrebno malo pretraživanju u arhivu u Trstu i pronašao se je plakat o otvorenju stajališta: 15.3.1909
Stajalište je bilo dugo 70 metara, nikakve zgrade, na kraju bio je tamo samo vodna crpka za žedne putnike...
pozdrav
Darko
ovdje mogu dodavati samo sažetak istraživanja dokumenata o Parenzani, koju imamo na: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 9&start=30
Puno slika, nacrta i fotografija, sve po redu iz Trsta prema Poreču, ne kao ovdje...
U voznom redu iz godine 1914 pojavilo se novo stajalište: Lazaret-Rižan/Lazareto-Risano, km:19.005
Bilo je potrebno malo pretraživanju u arhivu u Trstu i pronašao se je plakat o otvorenju stajališta: 15.3.1909
Stajalište je bilo dugo 70 metara, nikakve zgrade, na kraju bio je tamo samo vodna crpka za žedne putnike...
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1353
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Pozdravljeni,
najbolje je, ako sam pronađeš svoju grešku
Nisam bio oprezan i malo zaboravio zbrku oko imena stanice Sv. Lucija/Lucija. Više puta je menjala zvanični naziv.
Pošto je godine 1904 bilo ustanovljeno novo stajalište Portorose/Portorož, opet je menjala ime.
Imamo na razpolaganju i shemu stajališta Portorož:
i shemu stanice Sv. Lucija:
Ali ima i shema iz 1913. godine, kde je Sv. Lucija predstavljena sa imenom: Portorose
Imamo i nacrt stajališta Portorose/Portorož:
Imamo i nacrt stanice Sv. Lucija:
Imamo sve, ali svejedno sam "upao" u klopku, pošto nisam bio dovoljno pažljiv.
Trebao sam samo pogledati kilometražu kod one sheme na početku: "Portorose", i sve bi bilo jasno...
Dakle kilometraža stanice "Portorose" je: km:38,1529, to je kilometraža stanice Sv. Lucija. Tada se zvala "S.Lucia-Portorose".
Baš sam htio da pokažem, kako možeš pogrešiti.
Uletiš, nađeš ime, ne prekontrolišeš svaki detajl i evo ti greške
pozdrav
Darko
najbolje je, ako sam pronađeš svoju grešku
železocestnik napisao:Stvarno je godine 1913 izrađen nacrt sa dva tira na stanici Portorož/Portorose...i tako stajalište pređe u stanicu.
Dakle, nikad ne možeš početi sa zaključcima, dok nisi pregledao sve građe, koja je na razpolaganju.
Ovaj nacrt je u Državnom arhivu u Beču i prvi put je objavljen u knjizi E. Peinhopf: Eisenbahnen in Istrien, 2017
pozdrav
Darko
Nisam bio oprezan i malo zaboravio zbrku oko imena stanice Sv. Lucija/Lucija. Više puta je menjala zvanični naziv.
Pošto je godine 1904 bilo ustanovljeno novo stajalište Portorose/Portorož, opet je menjala ime.
Imamo na razpolaganju i shemu stajališta Portorož:
i shemu stanice Sv. Lucija:
Ali ima i shema iz 1913. godine, kde je Sv. Lucija predstavljena sa imenom: Portorose
Imamo i nacrt stajališta Portorose/Portorož:
Imamo i nacrt stanice Sv. Lucija:
Imamo sve, ali svejedno sam "upao" u klopku, pošto nisam bio dovoljno pažljiv.
Trebao sam samo pogledati kilometražu kod one sheme na početku: "Portorose", i sve bi bilo jasno...
Dakle kilometraža stanice "Portorose" je: km:38,1529, to je kilometraža stanice Sv. Lucija. Tada se zvala "S.Lucia-Portorose".
Baš sam htio da pokažem, kako možeš pogrešiti.
Uletiš, nađeš ime, ne prekontrolišeš svaki detajl i evo ti greške
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1353
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Pozdravljeni,
tek sada vidim kod Rosellija, kako je tačno stavio napis kod sheme stanice S. Lucia/Sv. Lucija/Lucija:
Ako bi prije potražio tu shemu, ne bi uradio greške. Dakle, prije pišeš, potrebno je pretražiti sve što je moguće...
pozdrav
Darko
tek sada vidim kod Rosellija, kako je tačno stavio napis kod sheme stanice S. Lucia/Sv. Lucija/Lucija:
Ako bi prije potražio tu shemu, ne bi uradio greške. Dakle, prije pišeš, potrebno je pretražiti sve što je moguće...
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1353
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Pozdravljeni,
nacrt stanice S.Stefano-Levade/Livada već smo imali ovdje na forumu...
Ali naš domet je bio samo Copy-paste iz knjige Giulio Roselli: Cara Parenzana.
Pored nacrta zapisao je Roselli, da je bila stanica preurađena u godini 1908.
Sada sam proverio taj podatak i tačan je
Sa pregrađivanjem počeli su 25.8.1908.
Tloris stanice iz 1908...
Nacrt pregrađene stanice iz 1908. godine...
Pogled sa strane, sa koje su se prodavale karte...
pozdrav
Darko
nacrt stanice S.Stefano-Levade/Livada već smo imali ovdje na forumu...
Ali naš domet je bio samo Copy-paste iz knjige Giulio Roselli: Cara Parenzana.
Pored nacrta zapisao je Roselli, da je bila stanica preurađena u godini 1908.
Sada sam proverio taj podatak i tačan je
Sa pregrađivanjem počeli su 25.8.1908.
Tloris stanice iz 1908...
Nacrt pregrađene stanice iz 1908. godine...
Pogled sa strane, sa koje su se prodavale karte...
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1353
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)
Pozdravljeni,
možda samo za primjer, kako su se uvukle u ovu temu postovi "bez veze sa temom" ili OT, ali se možeš iz njih i nešto naučiti...
Nikakve
Ali svejedno nam može mnogo kazati.
Prvo: naslovnik tog maila je precrtan.
Dakle nezna se, ko je bio Jaguar.
Pa nije baš tako.
Naslovnik ( koji je precrtan) je Igor Legaz, Hrvatska.
Kako znam ?
U knjizi o željeznici Čedad-Kobarid/Caporetto-Cividale: Trenino-vlakec avtora Vojko Hobič i Tadej Brate nađe se na stranici 164 kod viri fotografij (dakle izvori fotografija) i ime Igor Legaz, Hrvatska.
Kod pojedinih fotografija u knjigi piše: (iz zbirke Igorja Legaza), dakle iz sabira fotografija u vlasništvu Igora Legaza.
Autor Habič Vojko nije bio dovoljno oprezan, pa nije proveravao, odakle je pravi izvor fotografija, koje mu je slao Igor Legaz.
Igor Legaz je "skinuo" fotografije sa foruma http://www.zeljeznice.net, kde je tema: Ozkotirna železnica Čedad-Sužid-Kobarid (Cividale del Friuli-Susida-Caporetto) tirne širine 750 mm, koju je započeo forumaš slavc.
link: http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... ne-750-mm/
Ja sam u tu temu stavio par fotografija iz nekih italijanskih knjiga i baš te fotografije je slao Igor Legaz autoru knjige Vojku Hobiču.
Autor Vojko Hobič je stavio ove fotografije u knjigu o željeznici Čedad-Kobarid i pored zapisao izvor fotografije: zbirka Igor Legaz
Ovako se sigurno ne radi u razvijenom svetu.
Fotografije se citira iz prvog izvora ako je moguće, potrebno je zapisati i ko je fotograf.
Donekle se to toleriše na internetu, jer se mnogo ljudi plaše, da jih može vlasnik fotografije tužiti pred sudom o autorskim pravima za objavu fotografije bez dozvole, pa obrežu fotografiju. Jedna mogučnost je i to, da se stavi mala resolucija (recimo 100 pixela), toliko da se fotografija ne može upotrebiti za tisak.
Ali ovakvo slanje fotografija sa nekog foruma za knjigu sa naznakom izvora neke osobe, koja je samo "skinula" fotografije sa foruma, nemože se reći nikako drugčije, nego krađa.
Ja vjerujem, da je u ovom primjeru knjige autora Vojka Hobiča: Trenino-vlakec došlo do zbrke i napisa vlasnika fotografije (iz zbirke Igor Legaz) zbog neopreznosti autora ali i zbog nesporazumevanja između autora Vojka Hobiča i Igora Legaza. Prvi nije razumeo hrvatski jezik, a drugi nije znao slovenski jezik.
Kako kaže Antoine de Saint-Exupéry u Malom princu: Jezik je izvor nesporazuma
(Die Sprache ist die Quelle Missverständnisse)
pozdrav
Darko
možda samo za primjer, kako su se uvukle u ovu temu postovi "bez veze sa temom" ili OT, ali se možeš iz njih i nešto naučiti...
Koju ima vezu ovo "vabilo" sa PorečankomJaguar napisao:Jaguar napisao:Upravo iz tog razloga namjeravam temu "Čedad - Kobarid" započeti u poglavlju o slovenskim uskotračnicama.
Danas sam primio "vabilo" (prilog) i nadam se da ću u petak biti u Kobaridu. Kobariški muzej me pozvao da prisustvujem na predstavljanju knjige o uskotračnoj željeznici "Čedad - Kobarid".
Ponavljam, namjeravam temu o toj pruzi započeti u poglavlju o slovenskim uskotračnicama, ali ne mogu prije nego administrator odluči, u koje poglavlje da prebaci "Parenzanu".
U međuvremenu, pojavio se problem s uvrštenjem uskotračne pruge "Bosanska Rača - Bosanska Mezgraja" među srbijanske, pa sad treba čekati da administrator ispravi grešku, te da prebaci temu o toj pruzi u poglavlje o bosanskohercegovačkim uskotračnicama.
Nikakve
Ali svejedno nam može mnogo kazati.
Prvo: naslovnik tog maila je precrtan.
Dakle nezna se, ko je bio Jaguar.
Pa nije baš tako.
Naslovnik ( koji je precrtan) je Igor Legaz, Hrvatska.
Kako znam ?
U knjizi o željeznici Čedad-Kobarid/Caporetto-Cividale: Trenino-vlakec avtora Vojko Hobič i Tadej Brate nađe se na stranici 164 kod viri fotografij (dakle izvori fotografija) i ime Igor Legaz, Hrvatska.
Kod pojedinih fotografija u knjigi piše: (iz zbirke Igorja Legaza), dakle iz sabira fotografija u vlasništvu Igora Legaza.
Autor Habič Vojko nije bio dovoljno oprezan, pa nije proveravao, odakle je pravi izvor fotografija, koje mu je slao Igor Legaz.
Igor Legaz je "skinuo" fotografije sa foruma http://www.zeljeznice.net, kde je tema: Ozkotirna železnica Čedad-Sužid-Kobarid (Cividale del Friuli-Susida-Caporetto) tirne širine 750 mm, koju je započeo forumaš slavc.
link: http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... ne-750-mm/
Ja sam u tu temu stavio par fotografija iz nekih italijanskih knjiga i baš te fotografije je slao Igor Legaz autoru knjige Vojku Hobiču.
Autor Vojko Hobič je stavio ove fotografije u knjigu o željeznici Čedad-Kobarid i pored zapisao izvor fotografije: zbirka Igor Legaz
Ovako se sigurno ne radi u razvijenom svetu.
Fotografije se citira iz prvog izvora ako je moguće, potrebno je zapisati i ko je fotograf.
Donekle se to toleriše na internetu, jer se mnogo ljudi plaše, da jih može vlasnik fotografije tužiti pred sudom o autorskim pravima za objavu fotografije bez dozvole, pa obrežu fotografiju. Jedna mogučnost je i to, da se stavi mala resolucija (recimo 100 pixela), toliko da se fotografija ne može upotrebiti za tisak.
Ali ovakvo slanje fotografija sa nekog foruma za knjigu sa naznakom izvora neke osobe, koja je samo "skinula" fotografije sa foruma, nemože se reći nikako drugčije, nego krađa.
Ja vjerujem, da je u ovom primjeru knjige autora Vojka Hobiča: Trenino-vlakec došlo do zbrke i napisa vlasnika fotografije (iz zbirke Igor Legaz) zbog neopreznosti autora ali i zbog nesporazumevanja između autora Vojka Hobiča i Igora Legaza. Prvi nije razumeo hrvatski jezik, a drugi nije znao slovenski jezik.
Kako kaže Antoine de Saint-Exupéry u Malom princu: Jezik je izvor nesporazuma
(Die Sprache ist die Quelle Missverständnisse)
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1353
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Pozdravljeni,
uvjek se može nešto novo pronaći...
Ovaj put je to filmić o Parenzani: Postaje brez proge (Stanice bez pruge) iz 1966. godine
Film Postaje brez proge izrađen je 1966.godine, kada je Koper opet dobio željezničku prugu, ovaj put prema Ljubljani.
Vidimo Parenzanu, kako je izgledala 30 let po zatvaranju pruge. Prvi put je bio filmić prikazivan septembra 1966.
Autor filma je Drago Kocjančič.
POSTAJE BREZ PROGE (Stanice bez pruge)
link do filma: https://4d.rtvslo.si/arhiv/razlicni-prispevki/166690690
Izgleda, da je potreban dvoklik, ako ne uhvatite odmah trokut za početak...
pozdrav
Darko
uvjek se može nešto novo pronaći...
Ovaj put je to filmić o Parenzani: Postaje brez proge (Stanice bez pruge) iz 1966. godine
Film Postaje brez proge izrađen je 1966.godine, kada je Koper opet dobio željezničku prugu, ovaj put prema Ljubljani.
Vidimo Parenzanu, kako je izgledala 30 let po zatvaranju pruge. Prvi put je bio filmić prikazivan septembra 1966.
Autor filma je Drago Kocjančič.
POSTAJE BREZ PROGE (Stanice bez pruge)
link do filma: https://4d.rtvslo.si/arhiv/razlicni-prispevki/166690690
Izgleda, da je potreban dvoklik, ako ne uhvatite odmah trokut za početak...
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 523
- Pridružio se: 17 Maj 2018, 17:01
- Kontakt:
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Ja sam tek jučer postao član ovog foruma, prvenstveno kako bih otklonio insinuacije koje je iznio "železocestnik", u pretprošlom postu.
Dakle, korisničko ime "Jaguar" nisam ja bio odabrao.
Ja se, inače, svuda pojavljujem pod svojim punim imenom i prezimenom. Upišite u google moje ime i prezime, ako sumnjate.
Kao što "železocestnik" navodi, osnovni motiv za pisanje posta su neke naznake iz knjige Vojka Hobiča i Tadeja Brate o željeznici Cividale del Friuli - Kobarid.
Ako su Vojko Hobič i Tadej Brate mene naveli u knjizi (iz bilo kojeg razloga) onda su oni za to svakako imali opravdanja, a siguran sam da nisu prekršili nikakav zakon.
Zato ću tu knjigu nabaviti, jer sam počašćen da su me ta dvojica slovenskih intelektualaca navela u knjizi.
Moguće je da se autor posta osjeća uvrijeđenim zato jer pisci u knjizi nigdje nisu naveli da je izvor nekih fotografija "železocestnik".
Međutim, "železocestnik" je odabrao potpuno pogrešno mjesto da se "žali" što pisci knjige nisu njega naveli u knjizi, već je "čast pripala meni".
Neistiniti su skoro svi navodi koje je "železocestnik" iznio, uključujući onaj da je temu o uskotračnoj pruzi Cividale del Friuli - Kobarid, na hrvatskom forumu "željeznice.net", pokrenuo "slavc", u što se može uvjeriti svatko tko ima korisničku šifru da "otvori" link kojeg je postavio "železocestnik".
U ovom dijelu, "železocestnik" je također promašio mjesto pisanja posta, jer je ovo forum "zeleznice.in.rs", a ne onaj na koji se "železocestnik" referira.
Za onoga, koji nema šifru za otvaranje poglavlja o uskotračnim prugama na forumu "željeznice.net", ja postavljam "screenshot" od prvog posta navedene teme:
Dakle, korisničko ime "Jaguar" nisam ja bio odabrao.
Ja se, inače, svuda pojavljujem pod svojim punim imenom i prezimenom. Upišite u google moje ime i prezime, ako sumnjate.
Kao što "železocestnik" navodi, osnovni motiv za pisanje posta su neke naznake iz knjige Vojka Hobiča i Tadeja Brate o željeznici Cividale del Friuli - Kobarid.
Ako su Vojko Hobič i Tadej Brate mene naveli u knjizi (iz bilo kojeg razloga) onda su oni za to svakako imali opravdanja, a siguran sam da nisu prekršili nikakav zakon.
Zato ću tu knjigu nabaviti, jer sam počašćen da su me ta dvojica slovenskih intelektualaca navela u knjizi.
Moguće je da se autor posta osjeća uvrijeđenim zato jer pisci u knjizi nigdje nisu naveli da je izvor nekih fotografija "železocestnik".
Međutim, "železocestnik" je odabrao potpuno pogrešno mjesto da se "žali" što pisci knjige nisu njega naveli u knjizi, već je "čast pripala meni".
Neistiniti su skoro svi navodi koje je "železocestnik" iznio, uključujući onaj da je temu o uskotračnoj pruzi Cividale del Friuli - Kobarid, na hrvatskom forumu "željeznice.net", pokrenuo "slavc", u što se može uvjeriti svatko tko ima korisničku šifru da "otvori" link kojeg je postavio "železocestnik".
U ovom dijelu, "železocestnik" je također promašio mjesto pisanja posta, jer je ovo forum "zeleznice.in.rs", a ne onaj na koji se "železocestnik" referira.
Za onoga, koji nema šifru za otvaranje poglavlja o uskotračnim prugama na forumu "željeznice.net", ja postavljam "screenshot" od prvog posta navedene teme:
- Prikačeni fajlovi
-
- pocetni.post.jpg (161.16 KiB) Pogledano 5558 puta
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1353
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Igor Legaz, pozdravljen,
ja sam dodao moj post u ovoj temi zbogtoga, što je bio OT o poseti Jaguara u Kobaridu, pošto je dobio "vabilo".
U ovoj temi je uskotračna željeznica "Čedad-Kobarid" OT.
Zbog toga u ovoj temi ne želim diskutirati o tome, ko je Jaguar, a ko nije i ko mu je izabrao ime.
Dakle o tome, kako može član foruma (nema veze kojeg), skinuti fotografije drugog člana foruma ili sa foruma i dati jih u knjigu kao "zbirka tog i tog", potrebno je otvoriti drugu temu.
Ja neko vreme neću u temu Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo) dodavati nove postove, niti ću je pregledavati, tako da u uvoj temi neće biti ni mog odgovora na post Igor Legaz » 18 Maj 2018, 09:54 niti na kasnije postove.
Ova tema već ima puno stvari, koje uopšte nemaju mesta u njoj.
Samo pogledajte, koliko stranica je bilo napisanih bez veže, jer se nagađalo na veliko.
Ja sam istraživao u poslednje vreme u vezi železnice Trst, Sv. Andrej- Poreč u arhivima u Sloveniji i Hrvatskoj, tako da imam puno tačnih podataka.
Ako neće biti više postova bez veze u ovoj temi, mogu jih, kad podatke obradim, staviti posle mesec dana ovamo, ako neće biti uslova, onda pak ne mogu.
pozdrav
Darko
ja sam dodao moj post u ovoj temi zbogtoga, što je bio OT o poseti Jaguara u Kobaridu, pošto je dobio "vabilo".
U ovoj temi je uskotračna željeznica "Čedad-Kobarid" OT.
Zbog toga u ovoj temi ne želim diskutirati o tome, ko je Jaguar, a ko nije i ko mu je izabrao ime.
Dakle o tome, kako može član foruma (nema veze kojeg), skinuti fotografije drugog člana foruma ili sa foruma i dati jih u knjigu kao "zbirka tog i tog", potrebno je otvoriti drugu temu.
Ja neko vreme neću u temu Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo) dodavati nove postove, niti ću je pregledavati, tako da u uvoj temi neće biti ni mog odgovora na post Igor Legaz » 18 Maj 2018, 09:54 niti na kasnije postove.
Ova tema već ima puno stvari, koje uopšte nemaju mesta u njoj.
Samo pogledajte, koliko stranica je bilo napisanih bez veže, jer se nagađalo na veliko.
Ja sam istraživao u poslednje vreme u vezi železnice Trst, Sv. Andrej- Poreč u arhivima u Sloveniji i Hrvatskoj, tako da imam puno tačnih podataka.
Ako neće biti više postova bez veze u ovoj temi, mogu jih, kad podatke obradim, staviti posle mesec dana ovamo, ako neće biti uslova, onda pak ne mogu.
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1353
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Igor Legaz, pozdravljen,
ja sam dodao moj post u ovoj temi zbogtoga, što je bio OT o poseti Jaguara u Kobaridu, pošto je dobio "vabilo".
U ovoj temi je uskotračna željeznica "Čedad-Kobarid" OT.
Zbog toga u ovoj temi ne želim diskutirati o tome, ko je Jaguar, a ko nije i ko mu je izabrao ime.
Zna se ko ima odgovor za to pitanje: vlasnik foruma. Svako računalo ( kompjutor, kompjuter) ima IP
Dakle o tome, kako može član foruma (nema veze kojeg), skinuti fotografije drugog člana foruma ili sa foruma i dati jih u knjigu kao "zbirka tog i tog", potrebno je otvoriti drugu temu.
Ja neko vreme neću u temu Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo) dodavati nove postove, niti ću je pregledavati, tako da u uvoj temi neće biti ni mog odgovora na post Igor Legaz » 18 Maj 2018, 09:54 niti na kasnije postove.
Ova tema već ima puno stvari, koje uopšte nemaju mesta u njoj.
Samo pogledajte, koliko stranica je bilo napisanih bez veže, jer se nagađalo na veliko.
Ja sam istraživao u poslednje vreme u vezi železnice Trst, Sv. Andrej- Poreč u arhivima u Sloveniji i Hrvatskoj, tako da imam puno tačnih podataka.
Ako neće biti više postova bez veze u ovoj temi, mogu jih, kad podatke obradim, staviti posle mesec dana ovamo, ako neće biti uslova, onda pak ne mogu.
pozdrav
Darko
ja sam dodao moj post u ovoj temi zbogtoga, što je bio OT o poseti Jaguara u Kobaridu, pošto je dobio "vabilo".
U ovoj temi je uskotračna željeznica "Čedad-Kobarid" OT.
Zbog toga u ovoj temi ne želim diskutirati o tome, ko je Jaguar, a ko nije i ko mu je izabrao ime.
Zna se ko ima odgovor za to pitanje: vlasnik foruma. Svako računalo ( kompjutor, kompjuter) ima IP
Dakle o tome, kako može član foruma (nema veze kojeg), skinuti fotografije drugog člana foruma ili sa foruma i dati jih u knjigu kao "zbirka tog i tog", potrebno je otvoriti drugu temu.
Ja neko vreme neću u temu Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo) dodavati nove postove, niti ću je pregledavati, tako da u uvoj temi neće biti ni mog odgovora na post Igor Legaz » 18 Maj 2018, 09:54 niti na kasnije postove.
Ova tema već ima puno stvari, koje uopšte nemaju mesta u njoj.
Samo pogledajte, koliko stranica je bilo napisanih bez veže, jer se nagađalo na veliko.
Ja sam istraživao u poslednje vreme u vezi železnice Trst, Sv. Andrej- Poreč u arhivima u Sloveniji i Hrvatskoj, tako da imam puno tačnih podataka.
Ako neće biti više postova bez veze u ovoj temi, mogu jih, kad podatke obradim, staviti posle mesec dana ovamo, ako neće biti uslova, onda pak ne mogu.
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1353
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
Pozdravljeni,
prije sam postavio link do filmića o Parenzani:
POSTAJE BREZ PROGE (Stanice bez pruge)
link do filma: https://4d.rtvslo.si/arhiv/razlicni-prispevki/166690690
Nekoliko fotografija stanica iz tog filma:
Postaja Capodistria/Koper, km: 22,34406
Postaja Isola/Izola, km: 29,15530
Postaja S.Lucia/Sv. Lucija, km: 38,15291
Stajališče S. Bortolomeo/Sv. Bartolomej/Sv.Jernej, km: 39,50000
Postaja Sečovlje/Sicciole: km: 42.13879
Stajališče Salvore/Savudrija, km: 47.86022
pozdrav
Darko
prije sam postavio link do filmića o Parenzani:
POSTAJE BREZ PROGE (Stanice bez pruge)
link do filma: https://4d.rtvslo.si/arhiv/razlicni-prispevki/166690690
Nekoliko fotografija stanica iz tog filma:
Postaja Capodistria/Koper, km: 22,34406
Postaja Isola/Izola, km: 29,15530
Postaja S.Lucia/Sv. Lucija, km: 38,15291
Stajališče S. Bortolomeo/Sv. Bartolomej/Sv.Jernej, km: 39,50000
Postaja Sečovlje/Sicciole: km: 42.13879
Stajališče Salvore/Savudrija, km: 47.86022
pozdrav
Darko
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Semrush [Bot] i 0 gostiju