Sdž361 je napisao:
"Što se tiče lokomotiva serije 91 nema velikih tajni. kukHB su nabavile 46 lokomotiva ovog tipa. 34 su na završetku rata bile na teritoriji Srbije i te su posle uključene u SHS/JDŽ železnice, jedna je bila na teritoriji mađarske i ta je ostala na nekoj mađarskoj privatnoj pruzi (odavno je kasirana, još pre II sv. rata). Ostale mašine tog tipa su oktobra 1918 bile stacionirane na vojnoj železnici kod Klausena u južnom Tirolu koji je pripao Italiji (otad se zove Chiaso). Pošto FS nije imao potrebe za ovakvim lokomotivama na koloseku 0,76 m prepravio ih (nisam siguran da li baš sve) je za kolosek 950 mm i poslao u Sardiniju. Koliko znam odavno su kasirane i teško da je i neki deo ostao od njih.
Kod nas je jedna lokomotiva serije 91 dugo stajala na stanici normalnog koloseka u Sarajevu gde je služila za predgrevanje vagona normalnog koloseka. Na žalost ni ona nije sačuvana. Lokomotiva serije 92 u muzeju u Požegi je jedina koja je ostala od ukupno 99 lokomotiva ovih tipova koje su bile na našim prugama (5 SDŽ 91 + 34 kukHB 91 + 20 DHFB 92 + 30 SHS 92 + 10 SDŽ 93). Tužno ali je bar jedna sačuvana za razliku od Klose mašina kod kojih nijedan primerak nije ostao"
http://www.google.commiladinb piše:Fotografija iz željezničke stanice Pazarić za vrijeme I svjetskog rata.
Zanimljivo je da je na slici lokomotiva serije 91 koja je tada bila nova i vjerovatno je i bio razglog slikanja sa ovom lokomotivom.