Železnice na solunskom frontu
Re: Železnice na solunskom frontu
- Prikačeni fajlovi
-
- Prilep.jpg (140.13 KiB) Pogledano 10528 puta
Re: Železnice na solunskom frontu
- Prikačeni fajlovi
-
- dekavil1.jpg (206.97 KiB) Pogledano 10355 puta
-
- dekavil2.jpg (155.72 KiB) Pogledano 10355 puta
Re: Železnice na solunskom frontu
Na ovoj karti g.N.Govedarevića iz vremena Solunskog fronta vidi se da je postojala i pruga (verovatno dekoviljska 600mm) od mesta Florina(Grčka)
pa preko žel.stanice normalnog koloseka Florina i dalje u Makedoniji do stanica Bač i Skočimir.
Po izgledu ovih vagona i samog mosta reklo bi se da je u pitanju ova trasa .
I na kraju jedno pitanje : Da li danas postoji saobraćaj na pruzi Bitolj-Solun ?
pa preko žel.stanice normalnog koloseka Florina i dalje u Makedoniji do stanica Bač i Skočimir.
Po izgledu ovih vagona i samog mosta reklo bi se da je u pitanju ova trasa .
I na kraju jedno pitanje : Da li danas postoji saobraćaj na pruzi Bitolj-Solun ?
Re: Železnice na solunskom frontu
PECELJ je napisao :
Na ovoj karti g.N.Govedarevića iz vremena Solunskog fronta vidi se da je postojala i pruga (verovatno dekoviljska 600mm) od mesta Florina(Grčka)
pa preko žel.stanice normalnog koloseka Florina i dalje u Makedoniji do stanica Bač i Skočimir.
Radi se o pruzi normalnog koloseka Solun - Bitola koja je puštena u saobraćaj 15.06.1894. godine.
Nisam sasvim siguran, mislim da je ukinut saobraćaj na ovoj pruzi.
Zamolio bih g mon-a da nam malo više kaže o ovoj pruzi.
Na ovoj karti g.N.Govedarevića iz vremena Solunskog fronta vidi se da je postojala i pruga (verovatno dekoviljska 600mm) od mesta Florina(Grčka)
pa preko žel.stanice normalnog koloseka Florina i dalje u Makedoniji do stanica Bač i Skočimir.
Radi se o pruzi normalnog koloseka Solun - Bitola koja je puštena u saobraćaj 15.06.1894. godine.
Nisam sasvim siguran, mislim da je ukinut saobraćaj na ovoj pruzi.
Zamolio bih g mon-a da nam malo više kaže o ovoj pruzi.
Re: Železnice na solunskom frontu
Saobraćaj Bitolj-Solun je prekinut na početku '90-tih dogina prošlog veka i do dana današnjeg nije obnovljen.
Postojali su planovi (i još postoje) da se pruga rekonstruiše i opet pusti u promet ali kako stvari stoje sve će to ostati na papiru.
10-tak m.eura koliko neki procenjuju da bi koštala ta rekonstrukcija unutar Makedonije najverovatnije nisu jedini problem
- svoj udeo ima i spor oko imena Republike Makedonije koje poltičari Grčke i Makedonije nikako ne uspevaju (moje viđenje: neće) da reše.
Nadajmo se da će se stvari u buduće promeniti...
Postojali su planovi (i još postoje) da se pruga rekonstruiše i opet pusti u promet ali kako stvari stoje sve će to ostati na papiru.
10-tak m.eura koliko neki procenjuju da bi koštala ta rekonstrukcija unutar Makedonije najverovatnije nisu jedini problem
- svoj udeo ima i spor oko imena Republike Makedonije koje poltičari Grčke i Makedonije nikako ne uspevaju (moje viđenje: neće) da reše.
Nadajmo se da će se stvari u buduće promeniti...
Re: Železnice na solunskom frontu
Železnička stanica Florina na pruzi Solun-Bitolj za vreme I sv.rata :
Re: Železnice na solunskom frontu
Već je rečeno da je postojala je i vojna pruga Nares - Inglis - Topcin - Vatiluk. Ovu prugu g. Govedarević ne spominje u svojoj knjizi. Topsin je stanica na pruzi Solun - Đevđelija blizu Soluna.
Jedan od mostova na ovoj pruzi.
http://www.google.com
Jedan od mostova na ovoj pruzi.
http://www.google.com
- Prikačeni fajlovi
-
- Topcin.jpg (163.24 KiB) Pogledano 10038 puta
Re: Železnice na solunskom frontu
- Prikačeni fajlovi
-
- Topcin1.jpg (157.22 KiB) Pogledano 10038 puta
Re: Železnice na solunskom frontu
Na nekim mestima pruga je išla naporedo sa prugom normalnog koloseka prem Đevđeliji.
http://www.google.com
http://www.google.com
- Prikačeni fajlovi
-
- Topcin2.jpg (201.17 KiB) Pogledano 10038 puta
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta