Re: Pruga uzanog kolosjeka Sarajevo-Mostar
Poslato: 29 Apr 2024, 13:59
1945.godina. Spaljena zeleznicka stanica RAMA na pruzi Konjic-Mostar :
Izvor : T.N.
Izvor : T.N.
Forum putnika i ljubitelja železnica
https://www.zeleznice.in.rs/forum/
Taj navodni 'profesor' nije nikakav poznavalac željeznice, već jadni provokator i dubrovački aktivist i oriđinal... Predlažem da ignorirate gluposti koje dotični piše!PECELJ napisao: 21 Maj 2024, 13:04 Očekivalo se da će nam Igor odgovotiti na ovu dilemu, kao dobar paznavalac železnice ?
I da će ispraviti ovu ogromnu grešku sa slike koju neko napisa ?
Na HR forumu pisalo je 1borna ? Posle se utvrdilo da je tvoja slika ! Nećete de ljutiti *mali.paja napisao: 05 Jun 2024, 00:31 Opet jedna moja fotografija XY puta reciklirana. Alipašin MOst 01.05.1975. Lokomotiva je bila manevarka u kolodvoru. Na njoj stoji ložač koji je glanca.
Ma šta da se ne ljutim?? Od brige ne mogu zaspati!! Šalu na stranu. Taj dan putovali smo nas 6 slikati pruge pred ukidanje. Pojavila se informacija da će doći do ukidanja uzanih pruga kod promjene VR (vozni red). Te godine VR se mijenjao 31.05.1975./01.06.1975. Prugge su ostale još 1 godinu u funkciji dok je pruga Sarajevo-Višegrad ostala još 3 godine. Ujutro smo stigli brzim vlakom iz Zagreba u Sarajevo i odmah tramvajem u Alipašin Most. Trebali smo putovati do Višegrada. Kako taj dan nismo mogli se vratiti natrag u Sarajevo jer smo trebali ići do dubrovnika promjenjen je plan. U Ustripači smo okrenuli u Foču gdje smo se mogli vratiti. ŽTP Zagreb nam je dao besplatne karte povratne do Dubrovnika dok smo za Višegrad morali sami kupiti. ŽTP Sarajevo nam je dalo pismeno odobrenje da možemo slikati. Kartu smo trebali kupiti ali nismo jer smo dali kondukteru novce. Sretan ona a sretni i mi. On je nešto zaradio a i mi smo prošli jeftinije. Nismo imali papire za prugu do Foče. U Foči je netko pozvao miliciju. Došao je jedan mlad i pristojan milicioner. Pokazali smo mu papire i objasnili da nismo mogli ići u Višegrad. Samo nas je zapisao i nismo imali nikakvih neugodnosti. Iz Foče smo se poslije podne vratili sa motornim vlakom. T o je bio kao neki poslovni vlak. U Sarajevu smo prespavali i ujutro krenuli vlakom broj 741 prema Mostaru. Vlak 741 je bio brzi vlak Kozara koji je prometovao na relaciji Ljubljana-Ploče. U Mostaru sam ja društvo vodio kod sebe doma. Nakon Ručka društvo je otišlo malo prošetati po Mostaru a ja sam ostao još malo kući sa roditeljima. Nšli smo se uskoro na željezničkoj stanici u Mostaru i sa šinobusom otišli do Čapljine. To je vožnja od nekih nešto malo preko četrdesetak minuta vožnje. U Čapljini smo otišli u pretovarni dio i tamo poslikali. Poslije podne smo sa MOT 802 krenuli u Dubrovnik. U stajalištu Diklići su nam u vlak dopremili neku ženu na nosilima koja je otpremana u bolnicu u Dubrovniku. U našoj ekipi je bio i doktor pa se o ženi brinuo do Dubrovnika gdje je dočekalo vozilo hitne pomoći. Prema informacijama koje sam kasnije doznao žena je na žalost umrla. Bila je to žena otprilike srednje dobi.PECELJ napisao: 05 Jun 2024, 12:55Na HR forumu pisalo je 1borna ? Posle se utvrdilo da je tvoja slika ! Nećete de ljutiti *mali.paja napisao: 05 Jun 2024, 00:31 Opet jedna moja fotografija XY puta reciklirana. Alipašin MOst 01.05.1975. Lokomotiva je bila manevarka u kolodvoru. Na njoj stoji ložač koji je glanca.![]()