Stranica 9 od 59

Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik

Poslato: 29 Avg 2014, 12:19
od PECELJ
U blizini stajališta Krupa :
Picture%20118.jpg
Picture%20118.jpg (144.27 KiB) Pogledano 2572 puta
Izvor : iz arhive g.shuce

Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik

Poslato: 29 Avg 2014, 12:41
od shuca
PECELJ napisao:U blizini stajališta Krupa :
Picture%20118.jpg
Izvor : iz arhive g.shuce
MOJA GRESKA !!!
Kada sam radio ove fotografije 1976, pogresno sam potpisao Krupa..
Ovo je u potkovici Sjekose, g.Mali Paja ce detaljnije.
Ja se ne mogu setiti da li je ovo PRE ili POSLE viadukta Sjekose ka Humu..

Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik

Poslato: 29 Avg 2014, 16:12
od PECELJ
Evo ispravljeno !!!

U blizini stanice Sjekose :
Picture%20118.jpg
Picture%20118.jpg (144.9 KiB) Pogledano 2563 puta
Izvor : iz arhive g.shuce

Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik

Poslato: 29 Avg 2014, 16:49
od PECELJ
Ovo je taj vijadukt u blizini Sjekosa :
sjekosevijadukt0619751xb4.jpg
sjekosevijadukt0619751xb4.jpg (79.32 KiB) Pogledano 2559 puta
Izvor : iz arhive g.shuce

Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik

Poslato: 29 Avg 2014, 16:53
od PECELJ
Ovaj vijadukt, kao strateški, bio je pogodan za diverzije :
sjekose1.jpg
sjekose1.jpg (162.11 KiB) Pogledano 2558 puta

Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik

Poslato: 29 Avg 2014, 18:56
od mali.paja
shuca napisao:
PECELJ napisao:U blizini stajališta Krupa :
Picture%20118.jpg
Izvor : iz arhive g.shuce
MOJA GRESKA !!!
Kada sam radio ove fotografije 1976, pogresno sam potpisao Krupa..
Ovo je u potkovici Sjekose, g.Mali Paja ce detaljnije.
Ja se ne mogu setiti da li je ovo PRE ili POSLE viadukta Sjekose ka Humu..
Mislim da je poslije vijadukta. Sad bi se iza krivine trebao pojaviti i ulazni signal.

Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik

Poslato: 29 Avg 2014, 19:14
od mali.paja
ivanjz napisao:Pitanje za g. malog paju. Uvođenje dizel lokomotiva i motornih vozova na relaciji Čapljina - Dubrovnik koliko je bila smanjena parna vuča. Ako možete navedite taj odnos u procentima približno.

http://www.google.com
Ne mogu precizno odgovoriti. Prvi MOT 802 su išli u Dubrovnik i Zeleniku. Na Uskoplju su se rastavljali i tako vozili. Teretnu vuču su obavljale parnjače kao i lokalne valkove. To se odnosi na prugu prema Dubrovniku, Nikšiću i Zeleniki. Po ukidanju uzane pruge Ploče-Sarajevo za Zeleniku je teretni promet opao preko 90%.Dizel vuča se isto tako pojavljivala postupno. Na potezu od Bileće prema Nikšiću ŽTP Beograd (Titograd je bio pod njima) vuču je vršio sa parnjačama. Oni nisu nikad imali svoje dizelke kao i motorne garniture. Do zadnjeg je u Čapljini bila parnjača na manevri. Bila je to zelenička lokomotiva 83-120. Mišljenja sam da je i ta parnjača više bila kao nekakva rezerva u slučaju potrebe kod eventualnih kvarova dizelki ili MOT802.

Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik

Poslato: 30 Avg 2014, 14:01
od ivanjz
Hvala g. malom paji na odgovoru.

Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik

Poslato: 30 Avg 2014, 21:28
od shuca
Nakon viadukta i useka, voz dolazi do ulaznog signala
stanice Sjekose..
Sunce direktno tuce u objektiv...
Re  foto,  arhiv  Shuca
Re foto, arhiv Shuca
Sjekose ulaz.jpg (42.9 KiB) Pogledano 2529 puta

Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik

Poslato: 31 Avg 2014, 21:01
od lozacev sin
shuca napisao:Nakon viadukta i useka, voz dolazi do ulaznog signala
stanice Sjekose..
Sunce direktno tuce u objektiv...
Sjekose ulaz.jpg
Може ли неко да ми дочара да ли су ови вагони на уском колосеку имали ходник и купеје јер ми то све некако прешироко за оних 76 цм размака на трачницама.Неки дан гледам партизански филм и Бата Живојиновић и Љубиша Самарџић i Заим Музаферија спроводе лажне заробљене Немце у купеју сједе а у ходнику праве швабе.и да ли се из ових вагона а и уопште на уском колосеку могло прелазити из вагона у вагон по средини на саставу где се копчају,као у данашљих на нормалном колосеку