Stranica 8 od 77
Re: Stare razglednice, fotografije
Poslato: 26 Sep 2012, 22:47
od sencica
Diverzija na pruzi Oštarije-Split kod Medaka marta 1942.godine

Re: Stare razglednice, fotografije
Poslato: 26 Sep 2012, 22:52
od sencica
Diverzija slovenačkih partizana na pruzi Jasenice -Gorica kod Vintraga10.avgusta 1942.godine

Re: Stare razglednice, fotografije
Poslato: 29 Sep 2012, 15:25
od ivanjz
Lokomotiva 1533 snimljena u stanici Srnetica 1966. godine.

Re: Stare razglednice, fotografije
Poslato: 29 Sep 2012, 15:26
od ivanjz
Lokomotiva 1534 snimljena u stanici Srnetica 1966. godine.

Re: Stare razglednice, fotografije
Poslato: 29 Sep 2012, 15:48
od ivanjz
Železnička stanica Zrenjanin.

Re: Stare razglednice, fotografije
Poslato: 29 Sep 2012, 17:21
od sencica
Železnička stanica Knin.

Re: Stare razglednice, fotografije
Poslato: 29 Sep 2012, 17:23
od sencica
I još jedna iz Knina.

Re: Stare razglednice, fotografije
Poslato: 29 Sep 2012, 18:20
od ivanjz
Nekadašnja železnička stanica Raška Gora na pruzi uskog koloseka Konjic - Mostar.

Re: Stare razglednice, fotografije
Poslato: 30 Sep 2012, 17:31
od sencica
Milovan Kostić (sa sabljom) šef stanice Beograd sa gostima povodom 10-e godišnjice SDŽ.

Re: Stare razglednice, fotografije
Poslato: 30 Sep 2012, 17:42
od sencica
Parna lokomotiva JDŽ 01-101
JDŽ 01-101,
Obložena limovima sa posebnim aerodinamčkim oblikom po uzoru na Nemačke brzovozne lokomotive, nazvana LETEĆI BEOGRADJANIN. Ideja je začeta u mašinskom odeljenju Gen.Direkcije JDŽ, a u ložionici Beograd lokomotiva je preradjena.Na probnoj vožnji na pruzi Beograd-Zagreb, 1937.godine, lokomotiva je vukla voz sastavljen od 5 kola, težine 158 tona brzinom od 122 km/h, pri čemu je lokomotiva imala miran hod. Sama lokomotiva je na jednoj deonici postigla za to vreme i za naše uslove fantasticnu brzinu od 146 km/h, čime se svrstala u red superekspresnih parnih lokomotiva. Ali,u nedostatku preciznih dinamometrijskih proba i mogućnosti prekoračenja brzine od 80 do 100 km/h na duzim relacijama,dalje probe su obustavljene.