
Stare razglednice, fotografije
Moderator: alend
Re: Stare razglednice, fotografije
Diverzija na pruzi Oštarije-Split kod Medaka marta 1942.godine


Re: Stare razglednice, fotografije
Diverzija slovenačkih partizana na pruzi Jasenice -Gorica kod Vintraga10.avgusta 1942.godine


Re: Stare razglednice, fotografije
Lokomotiva 1533 snimljena u stanici Srnetica 1966. godine.


Re: Stare razglednice, fotografije
Lokomotiva 1534 snimljena u stanici Srnetica 1966. godine.


Re: Stare razglednice, fotografije
Železnička stanica Zrenjanin.


Re: Stare razglednice, fotografije
Nekadašnja železnička stanica Raška Gora na pruzi uskog koloseka Konjic - Mostar.


Re: Stare razglednice, fotografije
Milovan Kostić (sa sabljom) šef stanice Beograd sa gostima povodom 10-e godišnjice SDŽ.


Re: Stare razglednice, fotografije
Parna lokomotiva JDŽ 01-101
JDŽ 01-101,
Obložena limovima sa posebnim aerodinamčkim oblikom po uzoru na Nemačke brzovozne lokomotive, nazvana LETEĆI BEOGRADJANIN. Ideja je začeta u mašinskom odeljenju Gen.Direkcije JDŽ, a u ložionici Beograd lokomotiva je preradjena.Na probnoj vožnji na pruzi Beograd-Zagreb, 1937.godine, lokomotiva je vukla voz sastavljen od 5 kola, težine 158 tona brzinom od 122 km/h, pri čemu je lokomotiva imala miran hod. Sama lokomotiva je na jednoj deonici postigla za to vreme i za naše uslove fantasticnu brzinu od 146 km/h, čime se svrstala u red superekspresnih parnih lokomotiva. Ali,u nedostatku preciznih dinamometrijskih proba i mogućnosti prekoračenja brzine od 80 do 100 km/h na duzim relacijama,dalje probe su obustavljene.
JDŽ 01-101,
Obložena limovima sa posebnim aerodinamčkim oblikom po uzoru na Nemačke brzovozne lokomotive, nazvana LETEĆI BEOGRADJANIN. Ideja je začeta u mašinskom odeljenju Gen.Direkcije JDŽ, a u ložionici Beograd lokomotiva je preradjena.Na probnoj vožnji na pruzi Beograd-Zagreb, 1937.godine, lokomotiva je vukla voz sastavljen od 5 kola, težine 158 tona brzinom od 122 km/h, pri čemu je lokomotiva imala miran hod. Sama lokomotiva je na jednoj deonici postigla za to vreme i za naše uslove fantasticnu brzinu od 146 km/h, čime se svrstala u red superekspresnih parnih lokomotiva. Ali,u nedostatku preciznih dinamometrijskih proba i mogućnosti prekoračenja brzine od 80 do 100 km/h na duzim relacijama,dalje probe su obustavljene.
- Prikačeni fajlovi
-
- najbrza-lokomotiva.jpg (57.26 KiB) Pogledano 3256 puta
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju