Re: Lokomotive serije JZ 83
Poslato: 10 Avg 2014, 01:07
Mot 802 nikad nije vozio preko Bradine. Mot 801 su sami savladavali uspone na Bradini. Do 1966 godine u Mostaru je bila velika radionica za popravak vagona i lokomotiva. Uglavnom se sve popravljalo u Mostaru od Konjica, Jablanice pa do Dubrovnika, Čapljine, Zelenike, Trebinja, Bileće, Nikšića i Titograda. Ovo su sve ložionice pod upravom Mostara. Zupčanice su išle u Sarajevo. Ukoliko je bila takva potreba za popravkom u Sarajevu onda su lokomotive uglavnom otpremane hladne u sastavu teretnog vlaka. Skidane su tada tjerne motke. Mogla se lokomotiva eventualno otpremiti i u službi u satavu nekog vlaka. To znači u službi da prevuče koji vlak ili sudjeluje u vuči sa lokomotivom tog vlaka. To je uglavnom bilo ako je to bila uvjetno rečeno kraća relacija. Iz Nikšića, Titograda, Dubrovnika, Zelenike se prevlačilo hladne lokomotive do Mostara. Za Sarajevo su sve išle zahlađene.colicdusan325 napisao:Veliki pozdrav g-din MALI.PAJA.Nesto da mi pojasnite ,a to je kada su lokomotive serije 83 i 85,kao i mot vozovi 801 i 802,trebali biti dislocirani iz Capljine ili Mostara za Sarajevo ili obratno[ili popravka u centralnoj radionici Sarajevo],kako su oni saobracali na deonici Konjic-Bradina.?U sluzbi,kao lokomotivski voz,ili hladne.Zbog zupcanice,za sve vozove na toj deonici je vodeca serija 97.Hvala unapred.
Poslije 1966 i ukidanja uzane pruge Ploče-Sarajevo, radionica iz Mostara je preselila u Čapljinu. Ukoloiko je potreba bila za popravkom u Sarajevu, lokomotive ili Mot 802 su utovarani na plato vagone i tako prevoženi. U Čapljinu su dolazile UNRRA lokomotive na popravak iz Zavidovića. U Čapljini su ispočetka popravljane 3-4 lokomotive parnjače na manevri po otvaranju normalne pruge. Jedna od tih je bila u Mostar Teretnoj, druga je pokrivala Metković, treća Čapljinu i četvrta Ploče. Čak je iz Zemuna ( ako se ne varam) stigla jedna serija 33 na popravak u Čapljinu krajem šezdesetih. Navodno se nisu mogli nagoditi za cijenu i vraćena je.