Stranica 8 od 29

Re: Lokomotive serije JZ 83

Poslato: 10 Avg 2014, 01:07
od mali.paja
colicdusan325 napisao:Veliki pozdrav g-din MALI.PAJA.Nesto da mi pojasnite ,a to je kada su lokomotive serije 83 i 85,kao i mot vozovi 801 i 802,trebali biti dislocirani iz Capljine ili Mostara za Sarajevo ili obratno[ili popravka u centralnoj radionici Sarajevo],kako su oni saobracali na deonici Konjic-Bradina.?U sluzbi,kao lokomotivski voz,ili hladne.Zbog zupcanice,za sve vozove na toj deonici je vodeca serija 97.Hvala unapred.
Mot 802 nikad nije vozio preko Bradine. Mot 801 su sami savladavali uspone na Bradini. Do 1966 godine u Mostaru je bila velika radionica za popravak vagona i lokomotiva. Uglavnom se sve popravljalo u Mostaru od Konjica, Jablanice pa do Dubrovnika, Čapljine, Zelenike, Trebinja, Bileće, Nikšića i Titograda. Ovo su sve ložionice pod upravom Mostara. Zupčanice su išle u Sarajevo. Ukoliko je bila takva potreba za popravkom u Sarajevu onda su lokomotive uglavnom otpremane hladne u sastavu teretnog vlaka. Skidane su tada tjerne motke. Mogla se lokomotiva eventualno otpremiti i u službi u satavu nekog vlaka. To znači u službi da prevuče koji vlak ili sudjeluje u vuči sa lokomotivom tog vlaka. To je uglavnom bilo ako je to bila uvjetno rečeno kraća relacija. Iz Nikšića, Titograda, Dubrovnika, Zelenike se prevlačilo hladne lokomotive do Mostara. Za Sarajevo su sve išle zahlađene.
Poslije 1966 i ukidanja uzane pruge Ploče-Sarajevo, radionica iz Mostara je preselila u Čapljinu. Ukoloiko je potreba bila za popravkom u Sarajevu, lokomotive ili Mot 802 su utovarani na plato vagone i tako prevoženi. U Čapljinu su dolazile UNRRA lokomotive na popravak iz Zavidovića. U Čapljini su ispočetka popravljane 3-4 lokomotive parnjače na manevri po otvaranju normalne pruge. Jedna od tih je bila u Mostar Teretnoj, druga je pokrivala Metković, treća Čapljinu i četvrta Ploče. Čak je iz Zemuna ( ako se ne varam) stigla jedna serija 33 na popravak u Čapljinu krajem šezdesetih. Navodno se nisu mogli nagoditi za cijenu i vraćena je.

Re: Lokomotive serije JZ 83

Poslato: 10 Avg 2014, 11:32
od colicdusan325
Sta reci.samo jedno veliko HVALA.Prava informacija iz prve ruke.Svaka cast. ;) :D :) 8-) :lol:

Re: Lokomotive serije JZ 83

Poslato: 11 Avg 2014, 00:42
od mali.paja
Knjiga iz koje je ova slika.

Slika

Nesuđena naša lokomotiva serije 83. Mađari su poslije '45 trebali isporučiti 10 lokomotiva. Isporučeno je samo 5 dok ostale nisu radi Rezolucije Informbiroa '48. U Mađarskoj su prepravljene za metarski kolosijek. Netočan je podatak da su lokomotive građene za Srbiju. Građene su za Jugoslaviju. Ionako su isporučene lokomotive završile u Sarajevu.

Slika

Re: Lokomotive serije JZ 83

Poslato: 24 Avg 2014, 12:50
od ivanjz
83-085 na čelu putničkog voza u Travniku.

http://www.google.com

Re: Lokomotive serije JZ 83

Poslato: 27 Avg 2014, 22:09
od mali.paja
Po broju lokomotive 83-126 pretpostavljam da je ovo negdje oko Dubrovnika.

Slika

Slika je iz ovog modelarskog časopisa. Nema podataka o autoru, lokaciji i vremenu nastanka.

Slika

Re: Lokomotive serije JZ 83

Poslato: 25 Sep 2014, 14:23
od ivanjz
Lokomotiva 83-126.

http://www.google.com

Re: Lokomotive serije JZ 83

Poslato: 26 Sep 2014, 10:22
od ivanjz
Lokomotiva 83-067 u Sarajevu.

http://www.google.com

Re: Lokomotive serije JZ 83

Poslato: 26 Sep 2014, 13:38
od colicdusan325
na tom sajtu je i parna lokomotiva serije 83-116 lozionica SARAJEVO 1966.postavite i nju .ja bih ali...... kako.? ;)

Re: Lokomotive serije JZ 83

Poslato: 26 Sep 2014, 15:32
od PECELJ
colicdusan325 napisao:na tom sajtu je i parna lokomotiva serije 83-116 lozionica SARAJEVO 1966.postavite i nju .ja bih ali...... kako.? ;)
Radimo mi i po narudžbi !!! :P

Znači lokomotiva JŽ 83-116 u Sarajevu 1966.godine :
2dcehph.jpg
2dcehph.jpg (79.58 KiB) Pogledano 2395 puta

Re: Lokomotive serije JZ 83

Poslato: 26 Sep 2014, 17:33
od colicdusan325
G-dine Pecelj,hvala. :D :) ;)