Stranica 67 od 75

Re: Hrvatska

Poslato: 10 Mar 2024, 14:11
od PECELJ
Toma napisao: 09 Mar 2024, 13:58
Tbilisi napisao: 09 Mar 2024, 13:01 Kada je izgrađena spojna pruga Gaj - Krivaja, dobila se baš ona prava Unska pruga, odnosno pruga koja je pratila Unu od izvora (Srb) do ušća (Jasenovac). Danas ništa od toga nema. Ja sam iz Gračaca, dobro znam lokacije u Lici, Karlovcu (gdje sam stanovao), pa Sisak (bila je romantična pruga Karlovac - Glina - Petrinja - Caprag). Jedno vrijeme su pokušavali spašavati Unsku prugu izletničkim vlakom Bihać - Loskun - Štrbački Buk - Martin Brod, ali džaba. Do 1991. punkt Sunja, bilo je jedno od najfrekventnijih željezničkih čvorišta u Jugoslaviji. Nije bilo tko mogao nositi crvenu kapu u Sunji. Samo najspretnijim otpravnicima je mogla biti povjerena ta radna pozicija u Sunji. Zanima me, tko je fizički rukovodio promjenama položaja skretnica na rasputnicama Krivaja i Gaj i opis tog posla? Kakvo je bilo grijanje tih skretnica? Spomenut je Dobrljin u nekoliko postova. O Dobrljinu ću pitati nešto u poglavlju koji pokriva BiH. Ovdje samo pitam za Kozibrod. Da li su mještani Kozibroda išli na vlak u Volinju ili je bila neka skela do Dobrljina?
Daj jednom normalno reci tko si i odakle si, a nemoj se stalno skrivati pod nekakvim nickovima.
Za admina - koliko ce se ovom liku tolerirati da otvori lažnih profila ovdje?

pozdrav
toma



Sećate se uvoga ? Nađoh u pretraživaču (2 str) Kad otvorite ima opširnije.

Tom.jpg
Tom.jpg (68.91 KiB) Pogledano 3498 puta
tom1.jpg
tom1.jpg (293.67 KiB) Pogledano 3498 puta

Re: Hrvatska

Poslato: 10 Mar 2024, 14:34
od Toma
PECELJ napisao: 10 Mar 2024, 14:11 Sećate se uvoga ? Nađoh u pretraživaču (2 str) Kad otvorite ima opširnije.
Sjećam se, kako ne....!
Navodni profesor zna samo vrijeđati, i onda se kukavički skriva pod nickovima.
Pitam zašto mu se tolerira uporno otvaranje novih profila na forumu?

pozdrav
toma

Re: Hrvatska

Poslato: 10 Mar 2024, 14:57
od PECELJ
Toma napisao: 10 Mar 2024, 14:34
PECELJ napisao: 10 Mar 2024, 14:11 Sećate se uvoga ? Nađoh u pretraživaču (2 str) Kad otvorite ima opširnije.
Sjećam se, kako ne....!
Navodni profesor zna samo vrijeđati, i onda se kukavički skriva pod nickovima.
Pitam zašto mu se tolerira uporno otvaranje novih profila na forumu?

pozdrav
toma

Nema ko da ga obriše jer je g.ivanjz umro, Opet Admin je u Kanadi , negleda šta se piše, smo otvara nove članove !

Re: Hrvatska

Poslato: 10 Mar 2024, 20:43
od cvijic
Tbilisi napisao: 10 Mar 2024, 15:43
cvijic napisao: Elektricni grijaci skretnica na skretnicama su ugradjeni 1987.Jedan transformator sa 25 KV na 220V na portalu Rasp. Krivaja i jedan na Rasp. Gaj.

Prije 2 godine sam bio u Japanu. Koyasan. Zima je bila. Posvuda snijeg, osim po skretnicama. Japanci koriste plinske plamenike.
Na JZ na Rijeckoj pruzi su bili plinski grijaci jos 60.-tih godina.Bilo je plinskih grijaca i u Zagreb GK,ali kad dizel manevra nesto radi morali su da se pogase,da nebi doslo do zapaljenja rezervoara sa naftom na dizel lok.Nista Japanci nisu novo izmislili.

Re: Hrvatska

Poslato: 10 Mar 2024, 20:51
od cvijic
Tbilisi napisao: 10 Mar 2024, 15:54
cvijic napisao:
Ta skela je prestala sa radom odavno jos 50.-godina. Skelom preko Une pa u Dobrljin na vlak moglo se samo preko ljeta kad je suvo vrijeme jer se islo preko livada. Vecina iz Kozibroda je isla na vlak u Volinju. Vec pocetkom 60.-tih Dvor na Uni je dobio autobuse AUTOPREVOZ DVOR. Isli su autobusi za Glinu, Bos. Novi, Petrinju, Sisak, Zagreb, Kostajnicu. Narocito su bili organizirani prijevozi za Sisak (Zeljezara,Rafinerija) i Kostajnicu (Pounje) tzv. Smjenski autobusi.
Poznanik iz Bihaća mi kaže, da je često dolazio poslovno u Dobrljin. Tamo je bila pilana i separacija ugljena (ne znam do kada). Kaže da je viđao ljude koji su u čamcima (na motor ili na vesla) prelazili iz Kozibroda do Dobrljina da se ukrcaju na vlak, odnosno da su se u suprotnom smjeru čamcima vraćali preko Une.
Opet kazem to je bilo individualno,i samo kad je ljetno doba (suvo vrijeme) jer od obale Une do Dobrljina nikad nije bilo ceste,islo se preko livada,ne samo na vlak nego i u kupovinu.Rudnik je bio iznad Dobrljina u selu ljesljani,to su Austrijanci sve pokupili.Danas je na mjestu tog rudnika Banja sa ljekovitom sumpornom vodom,uspjesno se lijeci sporijaza dolaze ljudi iz svih krajeva bivse Jugoslavije.

Re: Hrvatska

Poslato: 11 Mar 2024, 01:40
od cvijic
Tbilisi napisao: 10 Mar 2024, 22:07 Otvaraju se pitanja za Dobrljin, ali o tome u BiH poglavlju.
Dobrljin je na podrucju BiH ali je do 1991. bio u sastavu ZTP Zagreb.

Re: Hrvatska

Poslato: 11 Mar 2024, 01:43
od cvijic
Tbilisi napisao: 10 Mar 2024, 22:10 Da li je ostalo nešto od pruge Caprag - Karlovac? Kada je utrnuo promet tom prugom?
!991.prestao promet,ali je poslije 1995.se pocelo pretvarati u pustinju i danas nema nista.

Re: Hrvatska

Poslato: 12 Mar 2024, 12:44
od Toma
cvijic napisao: 11 Mar 2024, 01:43
Tbilisi napisao: 10 Mar 2024, 22:10 Da li je ostalo nešto od pruge Caprag - Karlovac? Kada je utrnuo promet tom prugom?
!991.prestao promet,ali je poslije 1995.se pocelo pretvarati u pustinju i danas nema nista.
Nešto se vozilo između 1991. i 1995. Svakako je u Vrginmostu bio stacioniran najmanje jedan šinobus serije 812 i jedna manevarka 732. Šinobus je teško oštećen tijekom rata, a manevarka je nakon Oluje prebačena na RK u Zagrebu.

pozdrav
toma

Re: Hrvatska

Poslato: 13 Mar 2024, 11:30
od Toma
Tbilisi napisao: 25 Feb 2024, 14:56 Ovo je cestovni most na Uni. Vidi se Hrvatska Dubica, a Bosanska Dubica je odsječena. Most uskotračne šumske pruge se nalazio istočno (nizvodno) od cestovnog mosta. U vrijeme snimanja, željezničkog mosta nije više bilo.
Znaš otprilike koliko nizvodno?
I - do kuda točno je ta pruga išla na Bosanskoj strani?

pozdrav i hvala
toma

Re: Hrvatska

Poslato: 13 Mar 2024, 11:36
od Toma
Tbilisi napisao: 26 Feb 2024, 08:15 Željeznički most je pripadao šumsko rudničkoj pruzi Majdan - Bosanski Novi, koji je povezivao hrvatsku obalu s bosanskom. Veći dio pruge je bio položen uz hrvatsku rijeku Žirovnica (Žirovac).
Ako na webu https://ispu.mgipu.hr uključiš ortofoto sloj 2021, vidi se da su stupovi oba uskotračna mosta i danas izrazito vidljivi! Na google maps se ne vide - pretpostavlja da je razlika uočljiva zbog različitih vodostaja rijeke.

Btw - za most kod Hrvatske Dubice - probaj ovu točku sa google maps (https://maps.app.goo.gl/4pynYdzwdooqCx8h9) pronaći na otofoto 2021; mislim da se naslućuju neki ostaci stupova mosta...

pozdrav
toma