Hrvatska

Stanje danas, reportaže,stare fotografije, problemi..
Odgovori
Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8811
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Hrvatska

Post od PECELJ »

RIJEČKA PRUGA (Rijeka-Ogulin ).........................

Železnička stanica FUŽINE :

Željeznička stanica Fužine Riječka pruga Ri-Ogu.jpg
Željeznička stanica Fužine Riječka pruga Ri-Ogu.jpg (97.08 KiB) Pogledano 1016 puta

Železnička stanica GOMIRJE :

Željeznicka stanica Gomirje 86 Ri-Ogul.jpg
Željeznicka stanica Gomirje 86 Ri-Ogul.jpg (928.35 KiB) Pogledano 1016 puta

Železnička stanica LIČ- verovatno ulaz u stanicu :

Željeznicka stanica Lič Riječka pruga, 1985.g. Ri-OGU.jpg
Željeznicka stanica Lič Riječka pruga, 1985.g. Ri-OGU.jpg (247.12 KiB) Pogledano 1016 puta

mali.paja
Direktor železnice
Postovi: 1954
Pridružio se: 09 Jul 2012, 12:38
Kontakt:

Re: Hrvatska

Post od mali.paja »

Ova zadnja slika je stajalište.

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8811
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Hrvatska

Post od PECELJ »

RIJEČKA PRUGA (Rijeka-Ogulin ).........................


Železnička stanica MEJA :

Željeznicka stanica -stajalište Meja, 1982.g.jpg
Željeznicka stanica -stajalište Meja, 1982.g.jpg (306.31 KiB) Pogledano 951 put

Železnička stanica LOKVE u zimskom periodu :

Željeznicka stanica Lokve Riječka pruga, Gorski kotar.jpg
Željeznicka stanica Lokve Riječka pruga, Gorski kotar.jpg (101.4 KiB) Pogledano 951 put

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8811
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: Hrvatska

Post od PECELJ »

Železnička stanica JURDANI na pruzi Rijeka-Pivka.

Snimak iz 1982.godine


Željeznicka stanica Jurdani 82 RI-PIV.jpg
Željeznicka stanica Jurdani 82 RI-PIV.jpg (134.31 KiB) Pogledano 908 puta

cvijic
Šef stanice
Postovi: 450
Pridružio se: 31 Mar 2012, 17:56
Kontakt:

Re: Hrvatska

Post od cvijic »

Ja sam 1975.zavrsio u Zagrebu za otp.vlakova,poceo kao otpravnik u Sunji,pa sam 1978. kad je pusten u rad RK otisao u Zagreb, dva mjeseca na zamjenu u RK i na novu Rasp.Zagreb Klara,odatle na GK gdje sam radio kao otp.vlakova i u III mj. 1981. ponovo se vratio u Sunju.Trijangla u Sunji je napravljena 1964. kao spoj pruge Novska-Zagreb sa prugom Sunja-Bos.Novi.Nisu bile TRI Rasputnice ego DVIJE. Rasp.KRIVAJA od stane Staze i Rasp.GAJ na pruzi Sunja-Hrastovac. Nisam iz Majura,moj otac je iz Bosne radio je kao strojovodja u Sisku,u Sunji se nastaio.U majur sam 80.-ti cesto isao na zamjenu kao otp.vlakova i oda su me 01.04.1990. postavili u Majur za sefa gdje sam bio do 1995.Majur je medjustanica na pruzi Sunja-Bos.Novi sa 4 kolosjeka i ind.kolosjekom za pilanu IPD Mobilije Osijek.Svi kolosjeci normalne sirine 1435 mm.Trijangle nema vise zarasla u sumu,skretnice T-1,T-2,T-3 i T-4 skinute i odvezene za Zagreb.Sve je to unisteno poslije 1995. Jer su na prugu Sunja-Volinja dosli da organiziraju rad neki "strucnjaci" iz HZ "ambasade" iz Dobove,tako su lijepo organizirali da je danas pruga Sunja-Volinja blago receno vukojebina.

cvijic
Šef stanice
Postovi: 450
Pridružio se: 31 Mar 2012, 17:56
Kontakt:

Re: Hrvatska

Post od cvijic »

Tako je tzv.Sumska zeljeznica.Nije imala kolosjece veze sa stanicnim kolsjecima normalne sirine.Bila su dva kolosjeka paralelno uz 4.kolosjek od pilane do preko puta st.zgrade Majura,do one supe koja je i danas tamo,lozionice i radionice za odrzavanje lok. sumske zeljeznice. To je bilo neovisno od st.Majur.Tu se formirala garnitura vagona jedna lok. je bila na celu,druga na kraju.Odu na Samaricu na Baniju natrpaju izrezane trupce i tovareni se vracaju nazad,kad se vrate uguraju to u pilanu i onda ide druga prazna garnitura.Kolko se sjecam to je ukinuto i pruga demontirana 1963. jer se taj Banijski hrast manje koristio jer je u pilani vec pocela da se radi gradjevinska stolarija,pa se preslo na hrast iz Spacvanskih suma zbog obima i kvalitete,i napravljen je ind,kolosjek normale sirine u pilanu sa odvojkom sa 4.kolosjeka preko skretnice br.5. 10.07.1991. zadnji put je stiglo 18 Eas tov.hrastovim trupcima iz Spacve ugurano u pilanu istovareo i drugi dan 18 Eas otpremljeno prazno za Caprag.

cvijic
Šef stanice
Postovi: 450
Pridružio se: 31 Mar 2012, 17:56
Kontakt:

Re: Hrvatska

Post od cvijic »

Sto se tice Trijagle.Znaci pruga od Bosne je ulazila u Sunju sa lijeve strane,a sa dese pruga od Novske.Prije mosta na rijeci Sunja su se satajele u paralelno isle u Sunju.Pruga od Novske na 3. prolazni u pravac,a od Bosne na 4. kol. u pravac. Prva ulazna skretnica sa te strane je skretnica broj 1 od strane Bosne,neposredno poslije mosta na nekih 5 ili 6 m.

cvijic
Šef stanice
Postovi: 450
Pridružio se: 31 Mar 2012, 17:56
Kontakt:

Re: Hrvatska

Post od cvijic »

Od prve ul.skretnice br.1 sa Bosanske strane skretnica odvaja kolosjek voznjom u skretanje do skretice br. 2 na Novljanskoj strani i omogucava voznju od Hrastovca u Sunju na 3.,2. i 1 kolosjek.Iza skretnice br.2 je skretnica broj 3 koja voznjom u skretanje omogucava preko skretnice broj 4 ulaz od Staze na kolosjeke od 4. do 11.

cvijic
Šef stanice
Postovi: 450
Pridružio se: 31 Mar 2012, 17:56
Kontakt:

Re: Hrvatska

Post od cvijic »

Putnici iz Sunje nisu imali potrebu da koriste vlakove Beograd-Split preko Trijangle do Bos.Novog jer je iz Sunje za Bos.Novi bilo vlakova za putnickih,brzih za Bos.Novi,Banja Luku,Sarajevo,a i Brzih Zagreb-Sunja-Split.Ako je neko iz Sunje htio da ide za Split brzim iz Beograda,jednostavno ode u Kostajnicu (15 km daljine) i odatle za Split.Mi smo iz Sunje iz bivse VAJDE svaku noc brzim 821 Zagreb-Split otpremali u sluzbenim kolima od 1 do 3 tone zaklanih pilica.Desavalo se da nemoze sve da stane u sl.kola vl.821 onda ovi iz Vajde visak potrpaju u kamion hladnjacu odvezu u Kostajnicu i tamo utrpaju u sl.kola vlaka Beograd-Split.

cvijic
Šef stanice
Postovi: 450
Pridružio se: 31 Mar 2012, 17:56
Kontakt:

Re: Hrvatska

Post od cvijic »

Ovo je zadnji izvod st.Bihac za putnike iz vremena JZ.Navedene su vece i odvojne stanice.Uvjek je naziv za stanicu Dubica bio samo DUBICA kao i za Kostajnicu samo KOSTAJICA.Cuo sam za taj kolosjek 760 mm i taj na pristanistu,ali to je ukinuto pocetko 60.-tih preslo se na vid transporta kamionima i zeljeznicom normalnog kolosjeka.Putnici iz Dubice su mogli putovati za Bos.Novi direktno brzim vlakovima pravca Beograd-Dalmacija,svi su stajali u Dubici,ili putnicki Novska-Zagreb do Sunje pa od Sunje za Bos.Novi.

Odgovori

Povratak na “Železničke pruge iz našeg okruženja nekada i sada”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost