Gospodine Pecelj,PECELJ napisao:Evo još jedn slike tog tramvaja :
20.jpg
A odgovor bi bio sledeći :
"Tramvaj s prethodne fotografije je prototip tramvaja T4, koji je u periodu 1968/69. godine bio na probi u Beogradu, nakon čega je vraćen u Čehoslovačku. U Beogradu je nosio (GSP-ov?) garažni broj 111 i bio osposobljen za vuču prikolice. Tramvaj T4 je koncepcijski zapravo identičan PCC tramvaju, tj. njegova čehoslovačka verzija.
Tek 1972. godine za GSP počinje isporuka 20 tramvaja ovog tipa. Oni nisu imali mogućnost vuče prikolice, ali su zato na "nosu" (tj. na čelu) imali ugrađene konektore za vožnju u tandemu. Po dolasku su raspoređeni (samo?) na liniju 2, a kasnije su bili ubacivani i na druge pravce. U saobraćaju su ostali do 1990. godine (ili 1989, to je podatak koji tražim).
Postoje nedoumice i nerazjašnjeni detalji oko ispitivanja prototipskog tramvaja 111 u Beogradu, koje su pre par godina iznesene na nemačkom železničkom forumu. Naime, tvrdi se da je na ispitivanju u Beogradu bilo dvoje motornih kola T4, koja su u Beogradu nosila brojeve 110 i 111, uz još jednu prikolicu B4. Međutim, kako do sada nije potvrđeno postojanje tramvaja 110 (ne postoji npr. nikakva fotografija iz Beograda), postavljaju se pitanja da li je u slučaju g.b. 110 reč o prikolici B4. Možda g. Vesa ima neke odgovore na ove navode?
Vrh
tekst koji ste u prethodnom postu objavili, napisao sam i objavio 4. jula 2018. godine, na 46. strani ove teme. Budući da ste propustili da naznačite podatke o autoru nakon kopiranja teksta, zamolio bih da to učinite - ili ubuduće koristite alatku za citiranje tuđih postova, što je primerenije.